arkadiusz22 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Witam Posiadam audi a4 b6 130km 1.9 tdi 2001 rok.Autko stracilo nagle moc na mini vagu który posiadam brak błedów.W grupie log3 wartość w trzecim okienku wynosi zero równiez przy dodaniu gazu.Auto wogole sie nie wkreca, po odłaczeniu przepływomierza wartosć skoczyła do 540 mg/H auto juz lepiej zaczeło reagowac na gaz ,lecz wartości wciaż w tym okienku są stałe.Zmienia sie tylko wartość w drugim okienku w momencie dodania gazu.Przepływomierz wymieniałem z 3 miesiące temu firmy Magneti Marelli.Chciałem sie upewnić ze to przepływomierz jest winowajac dlatego kieruje te pytanie do bardziej doswiadczonych osób ktorych napewno tu nie brakuje.Dodam ze podmieniłem n18 z n75 bez skutku i intercooler jak mechanik mi ostanio mowił że sie nie zamyka i cały obrzygany olejem.
pieczarek Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Jak masz możliwość podłóż inną przepływkę, najprawdopodobniej padła. I sprawdź jakie masz błędy w silniku.
lechit27 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego napiszę tutaj , otóż pewnego dnia po dużej ulewie auto ( A4 B6 1.9 TDi AWX ) po odpaleniu i ruszeniu zaczęło szarpać potem po przejechaniu ok kilometra szarpanie ustało , jednak od tamtej pory czasami przy dodawaniu gazu lub odpuszczeniu pedału gazu na drugim lub trzecim biegu też są lekkie szarpnięcia . Czy może to być przepływomierz a może filtr paliwa ??? Z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 20 Maja 2015 przez lechit27
mlodziak22 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Dzisiaj miałem dokładnie to samo po deszczu. Po puszczeniu i dodaniu gazu szarpie tak 1s. jak by nie miał paliwa.Przejechałem kilka km i już było w w porządku.Błędów brak .Jakieś sugestie ??
lechit27 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Miałem napisać dużo wcześniej ale wypadło mi z głowy .... Otóż w moim przypadku rozwiązaniem problemu było udrożnienie dwóch kanałów odprowadzających wodę we wnęce akumulatora przy podszybiu , były całkiem zatkane i akumulator stał w wodzie co przy dużych ulewach powodowało szarpnięcia . Teraz problem znikł . Pozdroo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się