seba_gniezno Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 mam nadzieje ze w dobrym dziale jest ktos kto pomoze . objawy czasami zapala sie kontrolka swiec zarowych Wednesday,19,September,2018,18:54:41:00001 VCDS Version: Release 17.8.1 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 3177 Software Coding: 0104002C18072018 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022 A01005 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod VCID: 62CA9214754FB056E7-8036 1 Fault Found: 5213 - Fuel Rail/System Pressure P0088 00 [096] - Too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 219631 km Date: 2018.09.19 Time: 06:56:24 Engine speed: 1216.00 /min Normed load value: 33.7 % Vehicle speed: 33 km/h Coolant temperature: 24 °C Intake air temperature: 12 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.980 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1556.0 /min Vehicle speed: 27.11 km/h Mean injection quantity: 21.49 mg/stroke Fuel temperature: 34.0 °C Fuel high pressure: actual: 1.2162e+006 hPa Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 Readiness: 0 0 0 0 0
Caporeira Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Panowie u mnie problem z EGR. Dzisiaj ta kontrolka zapaliła się podczas jazdy (po przejechaniu około 70 km). Teraz po odpaleniu silnika kontrolka od razu mruga. Błąd numer: P040300 - kasuje go ale błąd wraca P144000 - ten został skasowany Muszę dziś do domu dojechać 100 km. Czy mogę takim samochodem jechać (nie zaszkodzi to silnikowi), czy to tak poważne że lepiej aby go lawetą zawieźć ? Co może być tego przyczyną i jakie mogą być koszta naprawy ? Samochód jeździ po autostradach więc EGR nie powinien być zapchany.
kkt Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 4 godziny temu, Caporeira napisał: Co może być tego przyczyną i jakie mogą być koszta naprawy ? Witam. Trzeba sprawdzić zawór egr, bezpieczniki, okablowanie, wtyczkę i gniazdo. Myślę, że można na tym wrócić.
Caporeira Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Godzinę temu, kkt napisał: Witam. Trzeba sprawdzić zawór egr, bezpieczniki, okablowanie, wtyczkę i gniazdo. Myślę, że można na tym wrócić. Dzieki za odpowiedz. Bezpieczniki i wtyczki moge sprawdzic na szybko sprawdzic. Pytanie tylko, ktory bezpiecznik i ktore wtyczki ? PS. Dzwoniłem do mechanika, mówił że jeśli EGR jest do wymiany to potrzeba 5-6 godzin na to - bo coś takiego w golfie miał. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Caporeira
kkt Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 4 godziny temu, Caporeira napisał: Pytanie tylko, ktory bezpiecznik i ktore wtyczki ? Bezpiecznik w skrzynce na podszybiu. Nie wiem który to jest, sprawdź wszystkie, wtyczka od instalacji zaworu egr.
grapess Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Cześć, Mam podobny problem. Po zakupie auto meldowało się błędem P2009 Błąd został wyeliminowany. Czynności jakie były wykonywane to wyczyszczenie zaworu EGR, wyczyszczenie kolektora, naprawa nastawnika klap kolektora. Błąd P2009 przestał się pokazywać, nastawnik działa, rusza ramieniem. Natomiast tuż po tym jak został naprawiony kolektor pojawił się problem z mruganiem kontrolki od świec żarowych. Jak zaczną mrugać i dość szybko się zatrzymam i wyłączę silnik to po ponownym uruchomieniu autu jedzie dalej poprawnie. i nie zostaje zalogowany żaden błąd. Raz tylko musiałem chwilę ( może z maks 10 min ) jechać z mrugającymi kontrolkami świec żarowych. Wtedy zapaliła się check engine i wyskoczył błąd P0403. Dzisiaj jadę do mechanika, będzie sprawdzany zawór EGR. Mam pytanie. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o wymianie zaworu na nowy to której firmy zawór kupić??? Zamienników jest masa, czy macie jakieś sprawdzone, które będą tu działać poprawnie??? Dodam, że moje auto to A4 B8 2.0 caga 143KM.
kamkamkam Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Na pewno nie ładuj się w jakiegoś chinczyka pokroju jakiś Kamoka Nty itp , dolóż parę gorszy i kup coś co pożyje a nie rozleci się po tygodniu
Muskel1 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Wymiana EGR to kilka dobrych godzin pracy. Takie komponenty, których wymiana jest pracochłonna i z tego względu kosztowna wymienia się na oryginalne, chyba że chcesz 2 razy za tę samą pracę zapłacić i na koniec i tak oryginał wsadzić.
grapess Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Ok, nie chcę kupić chińczyka, wiadomo. Ale np Valeo, czy coś podobnego cenowo. a może wie ktoś ile kosztuje oryginał??? W hurtowniach i sklepach z częściami nie widzę takowych Co do wymiany to nie wiem jak u Was ale z tego co widzę u siebie to zawór EGR jest na górze silnika. I żeby się do niego dostać to nie jest chyba aż tak dużo roboty??
Muskel1 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Rzeczywiście w MLB wymiana egr nie jest ciężka i pracochłonna jak w MQB (np. VW Golf).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się