Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] świece żarowe ? kontrolka miga


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam nadzieje ze w dobrym dziale jest ktos kto pomoze . objawy czasami zapala sie kontrolka swiec zarowych 

Wednesday,19,September,2018,18:54:41:00001
VCDS Version: Release 17.8.1 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022     HW: 03L 906 022 B
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H01 3177
           Software Coding: 0104002C18072018
            Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022 A01005 (AU48)
                       ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod
                      VCID: 62CA9214754FB056E7-8036
1 Fault Found:

5213 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0088 00 [096] - Too High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 219631 km
                    Date: 2018.09.19
                    Time: 06:56:24

                    Engine speed: 1216.00 /min
                    Normed load value: 33.7 %
                    Vehicle speed: 33 km/h
                    Coolant temperature: 24 °C
                    Intake air temperature: 12 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.980 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 1556.0 /min
                    Vehicle speed: 27.11 km/h
                    Mean injection quantity: 21.49 mg/stroke
                    Fuel temperature: 34.0 °C
                    Fuel high pressure: actual: 1.2162e+006 hPa
                    Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 00111000 


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

Opublikowano

Panowie u mnie problem z EGR.

Dzisiaj ta kontrolka zapaliła się podczas jazdy (po przejechaniu około 70 km). Teraz po odpaleniu silnika kontrolka od razu mruga.

 

Błąd numer:

P040300 - kasuje go ale błąd wraca

P144000 - ten został skasowany

 

Muszę dziś do domu dojechać 100 km. Czy mogę takim samochodem jechać (nie zaszkodzi to silnikowi), czy to tak poważne że lepiej aby go lawetą zawieźć ?

Co może być tego przyczyną i jakie mogą być koszta naprawy ?

Samochód jeździ po autostradach więc EGR nie powinien być zapchany.

 

Opublikowano
4 godziny temu, Caporeira napisał:

Co może być tego przyczyną i jakie mogą być koszta naprawy ?

Witam. Trzeba sprawdzić zawór egr, bezpieczniki, okablowanie, wtyczkę i gniazdo. Myślę, że można na tym wrócić.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, kkt napisał:

Witam. Trzeba sprawdzić zawór egr, bezpieczniki, okablowanie, wtyczkę i gniazdo. Myślę, że można na tym wrócić.

Dzieki za odpowiedz.
Bezpieczniki i wtyczki moge sprawdzic na szybko sprawdzic.

Pytanie tylko, ktory bezpiecznik i ktore wtyczki ?

 

PS. Dzwoniłem do mechanika, mówił że jeśli EGR jest do wymiany to potrzeba 5-6 godzin na to - bo coś takiego w golfie miał.

Edytowane przez Caporeira
Opublikowano
4 godziny temu, Caporeira napisał:

Pytanie tylko, ktory bezpiecznik i ktore wtyczki ?

Bezpiecznik w skrzynce na podszybiu. Nie wiem który to jest, sprawdź wszystkie, wtyczka od instalacji zaworu egr. 

Opublikowano

Cześć, 

Mam podobny problem. 

Po zakupie auto meldowało się błędem P2009 Błąd został wyeliminowany. Czynności jakie były wykonywane to wyczyszczenie zaworu EGR, wyczyszczenie kolektora, naprawa nastawnika klap kolektora. Błąd P2009 przestał się pokazywać, nastawnik działa, rusza ramieniem. 
Natomiast tuż po tym jak został naprawiony kolektor pojawił się problem z mruganiem kontrolki od świec żarowych. Jak zaczną mrugać i dość szybko się zatrzymam i wyłączę silnik to po ponownym uruchomieniu autu jedzie dalej poprawnie. i nie zostaje zalogowany żaden błąd. 

Raz tylko musiałem chwilę ( może z maks 10 min ) jechać z mrugającymi kontrolkami świec żarowych. Wtedy zapaliła się check engine i wyskoczył błąd P0403. 

Dzisiaj jadę do mechanika, będzie sprawdzany zawór EGR. Mam pytanie. 

Jeżeli zostanie podjęta decyzja o wymianie zaworu na nowy to której firmy zawór kupić??? Zamienników jest masa, czy macie jakieś sprawdzone, które będą tu działać poprawnie???

Dodam, że moje auto to A4 B8 2.0 caga 143KM. 

 

Opublikowano

Na pewno nie ładuj się w jakiegoś chinczyka pokroju jakiś Kamoka Nty itp , dolóż parę gorszy i kup coś co pożyje a nie rozleci się po tygodniu 

Opublikowano

Wymiana EGR to kilka dobrych godzin pracy. Takie komponenty, których wymiana jest pracochłonna i z tego względu kosztowna wymienia się na oryginalne,  chyba że chcesz 2 razy za tę samą pracę zapłacić i na koniec i tak oryginał wsadzić. 

Opublikowano

Ok, nie chcę kupić chińczyka, wiadomo. Ale np Valeo, czy coś podobnego cenowo. a może wie ktoś ile kosztuje oryginał??? W hurtowniach i sklepach z częściami nie widzę takowych 

Co do wymiany to nie wiem jak u Was ale z tego co widzę u siebie to zawór EGR jest na górze silnika. I żeby się do niego dostać to nie jest chyba aż tak dużo roboty??

Opublikowano

Rzeczywiście w MLB wymiana egr nie jest ciężka i pracochłonna jak w MQB (np. VW Golf).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...