mario448 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Witam, mam problem z ruszającym się fotelem kierowcy. Fotel rusza się przód / tył ale nie na szynach tylko tak jakby wyrobiły się jakieś tulejki. Nie wiem jak to dokładnie opisać. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i znalazł sposób na jego rozwiązanie. Pozdrawiam, Mariusz.
Rapik Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Kolego wyrobiły się nity na sankach odpowiedzialnych za regulację fotela góra-dół. Ja niestety odpuściłem temat, za dużo rozbierania żeby się do tych nitów dobrać.
mario448 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Tak tez myślałem. Ciekawe jednak czy da się temat ogarnąć, wymienić jakieś tuleje czy nity o których mówisz.
aa4b6 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 witam,ja zrobiłem tak, że poszedłem do casto kupiłem podkładkę (2 mm grubości), przeciąłem ją przez jeden bok i nabiłem ją pomiędzy prowadnicami tam gdzie jest poluzowany nit.
Rosomak91 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Sprawę można załatwić śrubami M10 (te na klucz 10). W moim przypadku wszystkie nity miały luzy. Do naprawienia potrzebowałem 6 śrub M10x30 (docinałem na wymiar), 12 podkładek poszerzanych i 12 nakrętek (6 zwykłych, 6 kontrujących). 6 nakrętek (zwykłych) zeszlifować do połowy jej grubości. Na śrubę założyć podkładkę, następnie wkręcić oszlifowaną nakrętkę. Wyjąć fotel > rozciąć wszystkie nity (ja robiłem po kolei) > włożyć śrubę z podkładką i nakrętką w miejsce starego nita (od strony zewnętrznej fotela) > od strony wewnętrznej założyć podkładkę i doj*bać nakrętką kontrującą. Po wymianie wszystkich nitów fotel sztywny jak f*&tek nastolatka o poranku. Uwaga! Śruby powinny być docięte by nie były za długie - w niektórych przypadkach przy podnoszeniu/opuszczaniu fotela coś może o coś haczyć.
Skier4s Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 W dniu 17.06.2018 o 22:05, Rosomak91 napisał: Sprawę można załatwić śrubami M10 (te na klucz 10). W moim przypadku wszystkie nity miały luzy. Do naprawienia potrzebowałem 6 śrub M10x30 (docinałem na wymiar), 12 podkładek poszerzanych i 12 nakrętek (6 zwykłych, 6 kontrujących). 6 nakrętek (zwykłych) zeszlifować do połowy jej grubości. Na śrubę założyć podkładkę, następnie wkręcić oszlifowaną nakrętkę. Wyjąć fotel > rozciąć wszystkie nity (ja robiłem po kolei) > włożyć śrubę z podkładką i nakrętką w miejsce starego nita (od strony zewnętrznej fotela) > od strony wewnętrznej założyć podkładkę i doj*bać nakrętką kontrującą. Po wymianie wszystkich nitów fotel sztywny jak f*&tek nastolatka o poranku. Uwaga! Śruby powinny być docięte by nie były za długie - w niektórych przypadkach przy podnoszeniu/opuszczaniu fotela coś może o coś haczyć. Cześć, mógłbyś wrzucić zdjęcie jak to teraz u Ciebie wygląda? Dzięki!
Rosomak91 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Ciągle zapominam strzelić fotki...
Skier4s Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Nie przejmuj się, bez spiny kiedyś tam przy okazji... i tak teraz nie mam pogody na dłubanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się