largovinch Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Witam, moje pytanie brzmi czy sa jakies zamienniki tego typu np. plastikowe? Jaka jest szansa żeby dostac taki sam w dobrym stanie? A może podchodzą z innych pompek/modeli/samochodów? Mój tak jak widać skończył swój żywot... Interesuje mnie jeszcze co to takiego? Edytowane 14 Października 2014 przez largovinch
soulmaster3m Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Bez problemu można kupić "zestaw naprawczy", bo samych wirników to się nikomu nie chce sprzedawać. Można też oczywiście kupić drugą, jakąkolwiek pompkę z A4, byle sprawna i bez problemu można przełożyć. Innych modeli i marek zdradzać nie będę ale już było. Pamiętaj, że pękają ze starości albo za długo wirują przez nieszczelność co odczytać można z błędów w pompce. Edytowane 14 Października 2014 przez soulmaster3m
largovinch Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 No to w takim razie szukam czegoś na ebayu. Ze względu na pobyt w UK. Dzięki Ps. A ta cewka ma tak wisieć? Za co ona jest odpowiedzialna.
Magicbattle Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 to nie jest cewka tylko ciegno do klapki paliwa. jesli to miales odlaczone to moze przez to ci wirnik sie wysral bo pompka za dlugo pracowala. lepiej zlikwidowac nieszczelnosc albo zatkac szczelnie rurke
soulmaster3m Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Dokładnie, to jest mechanizm blokowania wlewu paliwa. Ja sobie na nim zrobiłem sznurek awaryjnego otwierania wlewu. Jako, że masz popsuty wirnik to nie sprawdzisz czy działa, ale jak masz pompkę np. rowerową to wciśnij bolec i dmuchnij w chudszą rurkę. (Są dwie, chuda jest od drzwi kierowcy i wlewu a grubsza od pozostałych drzwi). Jak dmuchniesz w chudą to się otworzyć powinno a jak zassiesz powietrze to powinny się zamknąć, to jest akurat najłatwiejsza metoda sprawdzenia szczelności, tylko nie za mocno coby nie rozerwać jakiejś membrany.
largovinch Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 On ma być w takiej pozycji czy gdzieś wsadzony? Wpięty? Wisiał luźno jak na zdjęciu.
Magicbattle Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 musi byc wsadzone w odwrotniej pozycji i zamocowane. metalowy drucik w strone wlewu paliwa.
soulmaster3m Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 143 strona instrukcji obsługi.
largovinch Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Doszedłem do tego. Trybi jak w niego dmuchne. Teraz tylko ten nieszczęsny wirnik edit: Czym się różni pompka model ? 8D0 862 257 E od 8L0 862 257 A Edytowane 15 Października 2014 przez largovinch
soulmaster3m Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 8L0.862.257 A - 1996-1997 - Alarm. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6/A8) 8D0.862.257 E - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. "GB." (Audi A3/A4)
largovinch Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Wirnik z tej pompki o oznaczeniu A podejdzie do E? Mam możliwość dostania idealnej A za 30 funtów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się