Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wirnik pompki centralnego 8d0862257e i cewka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, moje pytanie brzmi czy sa jakies zamienniki tego typu np. plastikowe? Jaka jest szansa żeby dostac taki sam w dobrym stanie? A może podchodzą z innych pompek/modeli/samochodów?

Mój tak jak widać skończył swój żywot...

9f38b2a6ef1c.jpg

Interesuje mnie jeszcze co to takiego?

bfc409383371.jpg a1909f0b2d6f.jpg

Edytowane przez largovinch
Opublikowano (edytowane)

Bez problemu można kupić "zestaw naprawczy", bo samych wirników to się nikomu nie chce sprzedawać. Można też oczywiście kupić drugą, jakąkolwiek pompkę z A4, byle sprawna i bez problemu można przełożyć. Innych modeli i marek zdradzać nie będę ;) ale już było.

Pamiętaj, że pękają ze starości albo za długo wirują przez nieszczelność co odczytać można z błędów w pompce.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

No to w takim razie szukam czegoś na ebayu. Ze względu na pobyt w UK. Dzięki :)

Ps. A ta cewka ma tak wisieć? Za co ona jest odpowiedzialna.

Opublikowano

to nie jest cewka tylko ciegno do klapki paliwa. jesli to miales odlaczone to moze przez to ci wirnik sie wysral bo pompka za dlugo pracowala. lepiej zlikwidowac nieszczelnosc albo zatkac szczelnie rurke

Opublikowano

Dokładnie, to jest mechanizm blokowania wlewu paliwa. Ja sobie na nim zrobiłem sznurek awaryjnego otwierania wlewu. :P

Jako, że masz popsuty wirnik to nie sprawdzisz czy działa, ale jak masz pompkę np. rowerową to wciśnij bolec i dmuchnij w chudszą rurkę.

(Są dwie, chuda jest od drzwi kierowcy i wlewu a grubsza od pozostałych drzwi).

Jak dmuchniesz w chudą to się otworzyć powinno a jak zassiesz powietrze to powinny się zamknąć, to jest akurat najłatwiejsza metoda sprawdzenia szczelności, tylko nie za mocno coby nie rozerwać jakiejś membrany.

Opublikowano

On ma być w takiej pozycji czy gdzieś wsadzony? Wpięty? Wisiał luźno jak na zdjęciu.

Opublikowano

musi byc wsadzone w odwrotniej pozycji i zamocowane. metalowy drucik w strone wlewu paliwa.

Opublikowano (edytowane)

Doszedłem do tego. Trybi jak w niego dmuchne. Teraz tylko ten nieszczęsny wirnik :(

edit:

Czym się różni pompka model ?

8D0 862 257 E od 8L0 862 257 A

Edytowane przez largovinch
Opublikowano

8L0.862.257 A - 1996-1997 - Alarm. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8D0.862.257 E - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. "GB." (Audi A3/A4)

Opublikowano

Wirnik z tej pompki o oznaczeniu A podejdzie do E? Mam możliwość dostania idealnej A za 30 funtów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...