woytazz Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Witam . Mam już dość walki z tym 1.6. W tamtym roku miałem problemy z czujnikiem G40(brak sygnału - błąd okresowy), wszystko samo wróciło do normy po skasowaniu błędu. W tym roku wyskoczył stały NO SIGNAL. Zmieniłem czujnik przy okazji zmieniając rozrząd(ustawiony na znaki, sprawdzone 2 razy). Rozrząd wcześniej na bank nie przeskoczył, wszystko jest ok z nim. Przewody sprawdzone, przejście jest. Pomyślałem, że zgłupiało ECU, zamówiłem i zmieniłem - zakodowałem immo i nadal ten cholerny błąd. Usunąć można tylko przy zgaszonym silniku, na odpalonym wraca po chwili. Silnik ciężej pali, chodzi równo(bez falowania,ani nic), odcinka na ~5tyś. RATUJCIE
seba91 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Witam, mam identyczny problem :/ Poradziłeś sobie może z tym i jeśłi tak to w jaki sposób? Ja u siebie podejrzewam jeszcze czujnik obrotów wału bo jakś rok temu go wymieniałem, co prawda na vagu nie wywala błedu od tego czujnika, ale objawy są bardzo podobne jakby ten czujnik był uwalony... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się