Mesiah Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Na tych fotach jest 235/40 r18 8.5j ET 35?
Mesiah Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Według Ciebie między 235\40 a 225/40 jest duża różnica? Na tyle mam 235/40 i zastanawiam się co kupić na przód. Chciałem to samo ale nie mam Q więc może być coś innego.
musti Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Według Ciebie między 235\40 a 225/40 jest duża różnica? Na tyle mam 235/40 i zastanawiam się co kupić na przód. Chciałem to samo ale nie mam Q więc może być coś innego. Brałbym zdecydowanie 225/40
Grzes A4 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Wiesz co przy 235 gdy będziesz nisko siedział przy odbiciu spali co nadkole. Ja swoje Poprostu wyrwalem po kosztach a wcześniej siedziały w a6 wiec stąd ta szerokość poza tym przy 18" powinno być 225/40 anie 235. Różnica nie jest kolosalna ale naprawdę jest zejdziesz niżej i przy odbiciu np na wyboju nie będzie ci palić v nadkola. Idealne było by 215 plus dystans ale myślę że 225 spełni rolę Musti popieram.
Mesiah Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Powiem Ci szczerze , ze z przodu mam 225/40 i z tyłu też miałem ale opony były już na wykończeniu wiec kupiłem w ciemno nowe 235/40. Okazało się , że na tym profilu jest po prostu dużo bardziej komfortowo i opona jakoś lepiej te nadkole wypełnia. Ogólnie nawet z samego wyglądu 235 bardziej mi leży. Na przód chciałem dać 215/45 (zamiennik do 235/40) ale tych opon jest na lekarstwo. Jak w ogóle jeździ się z 235 na przodzie? Jest tragedia na koleinach? U mnie dziur i kolein nie brakuje. Aha co do palenia z przodu o rant. Mam dostęp do rolki za free i mogę sobie ranty zrolować także to nie problem.
Grzes A4 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Powiem Ci ze między 225 A 235 chyba dużej różnicy nie ma. To zależy też jakie masz te opony. Musisz zwrócić uwagę przy 235 żeby miały one jak najmniejszy rant zabezpieczający felge ponieważ ja miałem z dużym tym rantem i bardzo paliło nadkola zmieniłem opony na takie bez rantu i jest ok. A co do zamiennika o którym piszesz to proponowałbym ci trzymać się jednakowego profilu opony nie tak ze przód 45 a tył 40. ABS może ci wariowac. A ogólnie komfort no wielkiej różnicy nie zauważyłem od 205 ale jakaś Napewno jest może tylko przez to ze profil niższy i balonu nie ma
Mesiah Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 235/40 i 215/45 to ten sam obwód koła i nic nie będzie wariować. Zastanawiam się nad 215 na przód bo wiem , ze na nich będzie dużo mniej rzucało na koleinach niż na 235.
musti Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) U mnie wygląda to tak na 225/40/18 ET 30 8.5J Przód : Tył : Edytowane 16 Listopada 2014 przez musti
Mesiah Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 To ja mam ET35 i 8J i wystaje mi tak samo. Jak to możliwe? Przecież wychodzi , ze powinienem mieć 11mm bardziej schowane koło a to od groma. Z różnicy ET wychodzi 5mm głębiej i ok 6mm z różnicy szerokości 0.5 cala. Cal ma 2.54 i trzeba to podzielić na dwie strony felgi jeszcze. Z tyłu robiłeś coś bo jakiś negatyw masz spory? U mnie koła stoją praktycznie pionowo a u Ciebie leżą. Fajnie to wygląda.
musti Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 To ja mam ET35 i 8J i wystaje mi tak samo. Jak to możliwe? Przecież wychodzi , ze powinienem mieć 11mm bardziej schowane koło a to od groma. Z różnicy ET wychodzi 5mm głębiej i ok 6mm z różnicy szerokości 0.5 cala. Cal ma 2.54 i trzeba to podzielić na dwie strony felgi jeszcze. Z tyłu robiłeś coś bo jakiś negatyw masz spory? U mnie koła stoją praktycznie pionowo a u Ciebie leżą. Fajnie to wygląda. Nic nie działałem , ogólnie to fele na sprzedaż są
Mesiah Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Nie kumam czemu masz z przodu felgi na równo z rantem praktycznie. Te z przodu na pewno mają ET 30 i 8.5j?
musti Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Nie kumam czemu masz z przodu felgi na równo z rantem praktycznie. Te z przodu na pewno mają ET 30 i 8.5j? Wszystkie 4 mają takie same parametry 18" 8.5J ET 30
damian81Z Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Ja mam 18/8.5J et35 i tyl na rowno ,a przod wystaje delikatnie ,i to też zależy jaka gleba
Mesiah Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Ja mam 18/8.5J et35 i tyl na rowno ,a przod wystaje delikatnie ,i to też zależy jaka gleba I to by się zgadzało.
damian81Z Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zapomnialem dodac opony 225/40 π
Mesiah Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opona nieistotna. Ważne było ile wystaje rant felgi z przodu. W 8.5j i ET 30 z nadkolem na równo jakoś nie wierzyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się