Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przyśpieszeniem, A4 B6 2.5TDI


sowin90

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy,

Od kilku dni mam problem z moją A4-ką. Samochód jeździł dłuższy czas bez żadnych zastrzeżeń aż bodajże w ubiegłą niedziele auto zaczęło się dziwnie zachowywać - najczęściej dopiero powyżej 3tys zaczyna się odpychać, do tego momentu jest strasznym mułem. Nie jest to też zasadą bo czasami w całym zakresie obrotów bardzo kiepsko idzie. Samochód normalnie odpala, nie kopci tylko przy przyśpieszaniu dźwięk silnika jest trochę inny niż był dotychczas. Wymieniłem filtr paliwa i przepływkę (kiedyś vag pokazał błąd że pomiar masy powietrza jest za niski więc uznałem że ona jest winna). Niestety nie przyniosło to żadnych efektów. Załączam błędy silnika i logi statyczne + dynamiczne (pierwszy błąd 19559 dotyczy klapy gaszącej, zamówiłem już nową - sprawdzałem na sprawnej, przekładałem od kolegi). Nie ma jednak ona wpływu na przyśpieszanie. Błędy daje się wykasować jednak po odpaleniu ten dotyczący klapy gaszącej od razu wraca, ten drugi po dłużej jeździe. Po każdym wykonanym teście dynamicznym auto wpada w tryb serwisowy i nie da się wyżej "wkręcić" niż do 3tys/min. Dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wkręca się do maksymalnych obrotów.

Błędy :

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004
Software Coding: 02002
Work Shop Code: WSC 63251
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387
2 Faults Found:
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 35-10 - - - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Dzięki i czekam na fachową opinie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje z przeplywką. Podmien od jakiegoś kolegi na próbę inny przepływomierz i sprawdź jak się zachowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź / wyczyść egr , turbina słabo pompuje do sprawdzenia podciśnienia ,n75, w bs 011 zobacz czy sztanga chodzi w pełnym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi dyn chyba robiłeś już po wywaleniu błędu, bo turbo leży i kwiczy, a komputer nawet nie ma zamiaru nim sterować.

a z takich dynamicznych to nic nie wywróży się.

no chyba że masz dziure w dolocie jak w titaniku :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...