Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepustnica 058 133 063 a 058 133 063 H


bartex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy w A4 1.8 92 kw rok 1995 silnik ADR można zamontować i czy bedzie pasowała przepustnica 058 133 063 H? Wiem, że do mojego rocznika powinna być 058 133 063 ale nie moge jej nigdzie dostać a w ASO na zamówienie 1650zł :(

A moja już ledwo żyje, rano silnik pali za drugim razem, ssanie się nie załącza, tragedia, po nagrzaniu silnika już lepiej ale na jałowym biegu klapa przepustnicy nie jest w jednej pozycji tylko się delikatnie porusza stąd mam falowanie obrotów.

Czy ktoś montował u siebie np taką przepustnię http://moto.allegro.pl/item156182793_przepustnica_vw_passat_audi_a4_a6_058_133_063h.html

I czy nie było problemów z podłączeniem oraz czy prawidłowo działała, sprzedawca na allegro zapewnia mnie, że nie bedzie problemu, gdyż jest przeznaczona do silnika ADR i miał kupców, którzy brali ją zamiast tej bez literki H.

Mógłby ktoś mi doradzić czy warto ją kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jałowym klapa przepustnicy ma się poruszać. W ten sposób reguluje przepływ powietrza.

To nie jest wada, tylko tak ma być.

Sprawdź szczelność dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

nie podoba mi się ta przepustnica z allegro. Wolałbym jakąś oryginalną używkę.

[ Dodano: 17-01-2007, 14:41 ]

PS. też wymieniałem u siebie i trochę szukałem odpowiedniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jałowym klapa przepustnicy ma się poruszać. W ten sposób reguluje przepływ powietrza.

To nie jest wada, tylko tak ma być.

Sprawdź szczelność dolotu.

Dolot jest szczelny, sprawdzałem.

Chodzi mi o to, że po nagrzaniu silnika klapa przepustnicy powinna znajdować sie w położeniu 12*, a sprawdzałem vagiem i tak nie jest, raz pokazuje 11,3 za chwile 13, coś jest z nią nie tak. A przy adaptacji w Vagu pokazuje, że Adapatacja trwa, zmieniają się wartości i ADP OK ale wogóle nie słyszę pracy przepustnicy, żeby coś się w niej działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
Na jałowym klapa przepustnicy ma się poruszać. W ten sposób reguluje przepływ powietrza.

To nie jest wada, tylko tak ma być.

Sprawdź szczelność dolotu.

Dolot jest szczelny, sprawdzałem.

Chodzi mi o to, że po nagrzaniu silnika klapa przepustnicy powinna znajdować sie w położeniu 12*, a sprawdzałem vagiem i tak nie jest, raz pokazuje 11,3 za chwile 13, coś jest z nią nie tak. A przy adaptacji w Vagu pokazuje, że Adapatacja trwa, zmieniają się wartości i ADP OK ale wogóle nie słyszę pracy przepustnicy, żeby coś się w niej działo.

Jeśli adaptacja byłaby uniemożliwiona to nie pokazałbym Vag "OK". Zapuść adaptację i szybkooo leć do przepustnicy, będzie widać i słychać. Spiesz się bo to trwa kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś może jak ci pracuje po czyszczeniu przepustnicy?? I czy jesteś pewien ze twoja przep. jest popsuta ja też tak sądziełm pojechaęłm do autoryzowanego warsztatu i tak dokładnie kom. podano mi zużycie przepustnicy i wyszło ze jest z nią ok ale problem z przepływomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś może jak ci pracuje po czyszczeniu przepustnicy?? I czy jesteś pewien ze twoja przep. jest popsuta ja też tak sądziełm pojechaęłm do autoryzowanego warsztatu i tak dokładnie kom. podano mi zużycie przepustnicy i wyszło ze jest z nią ok ale problem z przepływomierzem.

Czyszczenie nie dało żadnych efektów, przepustnica czysta jak nowa. A co do przepływomierza to jest nowy, lambda też wymieniona. Została tylko przepustnica i mam zamiar ją kupić. Pytałem Was czy mogę zamontować przepustnice o numerze 058 133 063 H zamiast tej 058 133 063 ? Czy różnią się one czymś i czy bedzie wszystko pasowało?

[ Dodano: 20-01-2007, 12:42 ]

Dostałem jednak tą odpowiednią 058 133 063, wolałem nie ryzykować i kupić oryginalną ale używaną bo cena nowej to lekka przesada :) Przy okazji wymienię też odmę bo jest popękana i luźna i pewnie tamtędy bierze mi lewe powietrze. Jeżeli po tym falowanie nie ustąpi to już nie mam pomysłu co to może być.

Szkoda by mi było się rozstawać z moją :a4fan: , już się do niej przyzwyczaiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy w A4 1.8 92 kw rok 1995 silnik ADR można zamontować i czy bedzie pasowała przepustnica 058 133 063 H? Wiem, że do mojego rocznika powinna być 058 133 063 ale nie moge jej nigdzie dostać a w ASO na zamówienie 1650zł :(

A moja już ledwo żyje, rano silnik pali za drugim razem, ssanie się nie załącza, tragedia, po nagrzaniu silnika już lepiej ale na jałowym biegu klapa przepustnicy nie jest w jednej pozycji tylko się delikatnie porusza stąd mam falowanie obrotów.

Czy ktoś montował u siebie np taką przepustnię http://moto.allegro.pl/item156182793_przepustnica_vw_passat_audi_a4_a6_058_133_063h.html

I czy nie było problemów z podłączeniem oraz czy prawidłowo działała, sprzedawca na allegro zapewnia mnie, że nie bedzie problemu, gdyż jest przeznaczona do silnika ADR i miał kupców, którzy brali ją zamiast tej bez literki H.

Mógłby ktoś mi doradzić czy warto ją kupić?

Witam, u mnie ten sam problem w 1,6 ADP rok 95, nie moge znaleźć przepustnicy bez literki H. Wiem tyle że jest martwa i stoje przed koniecznością wymiany. jeśli ktoś montował tą z literką H do rocznika 95 to prosze o opinie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xmatx, proszę dostosuj się do zasad forum, czyli przywitaj się w dziale Newbie :)

Przepustnica 058 133 063 (058133063) była w autach do 8D-T-400 000 - czyli do 31.07.1996 (rok modelowy 1996)

Przepustnica 058 133 063 H (058133063H) była w autach od 8D-V-000 0001 - czyli od 01.07.1996 (rok modelowy 1997)

Mowa oczywiście o tym samym silniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, że tak wyskoczyłem bez przywitania (w gorącej wodzie kąpany)

Już się poprawiłem. Wracając do tematu, czy ktoś mógłby mi doradzić czy można włożyć zamiennik getza 058 133 063 H ? nie jest on przeznaczony do ADP z 95, ale słyszałem, że były przypadki montażu. Nie mam funduszy na nowy za 1600. szukam 058 133 063 ale nie moge nigdzie znaleźć używki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bartex. Napisz czy wymiana przepustnicy pomogła, bo mam podobny problem do Twojego i tez nie potrafie go zdiagnozować.

Wymiana przepustnicy nic mi nie dała jak zresztą wymiana odmy i wiele innych rzeczy, tzn. przepływomierz, filtr paliwa, powietrza, świece, czujnik temperatury. Została mi jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia, oprócz tego, że siadła mi pompka paliwa. A siadła prawdopodobnie przez zatkane odpowietrzenie zbiornika, więc radzę ci sprawdzić jak to wygląda u ciebie, słychać syczenie ze zbiornika po dłuższej jeździe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie raczej na pewno przepustnica, ciągle jes błąd a do tego vag po przeczyszczeniu nie chce jej zaadoptować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj moich postów na temat adaptacji przepustnicy. Jest tam pewien działający sposób :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytałem troche, nie znam sie na tym za bardzo, mój mechanik nie wkładał takiej przepustnicy i nie może mi dać jednoznacznej odpowiedzi czy to bedzie działało prawidłowo, szkoda że nikt na forum tego nie robił, a była by to dla mnie bardzo cenna informacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
poczytałem troche, nie znam sie na tym za bardzo, mój mechanik nie wkładał takiej przepustnicy i nie może mi dać jednoznacznej odpowiedzi czy to bedzie działało prawidłowo, szkoda że nikt na forum tego nie robił, a była by to dla mnie bardzo cenna informacja.

Co kolego chcesz dokładnie wiedzieć? U siebie wymieniałem przepustnicę. Bez problemu znalazłem używkę na allegro. Nawet nie sprawdzałem kodu, po prostu znalazłem, kupiłem, zamontowałem i jest git :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kolego chcesz dokładnie wiedzieć? U siebie wymieniałem przepustnicę. Bez problemu znalazłem używkę na allegro. Nawet nie sprawdzałem kodu, po prostu znalazłem, kupiłem, zamontowałem i jest git :biggrin:

czyli jak włoże zamiennik 058 133 063 H zamiast 058 133 063 (którą trudno znaleźć) to bedzie prawidłowo funkcjonować? tą przepustnice z H montowali od 97roku w silnikach o innej charakterystyce pracy (np: inny moment obrotowy) stąd moje obawy, jednak cena kusi gdyż na allegro można kupić zamiennik getza za 270zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

osobiście zamiennika bym nie kupował, to w końcu ważna część, która wpływa bardzo na sprawność reszty procesów. W tym wypadku doradzałbym oryginał, mimo, że trudno, jak już wspomniałeś, go dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak włoże zamiennik 058 133 063 H zamiast 058 133 063 (którą trudno znaleźć) to bedzie prawidłowo funkcjonować?

Jaki zamiennik ? Czytałeś mojego posta (ten z datami - dodam jako podpowiedź)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...