verbatim91 0 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Czołem człowieki! Witam was, otóż mam taki problem, mechanik wymieniał mi tarcze i klocki (tył), gdy był na jedziecie podobnej zaswiecila się kontrolka ABS, pojechał na komputer i ten pokazał że problem jest w lewym tylnym kole, okazało się że koronka była zbyt daleko od czujki, poprawił i jest ok, nic nie świeci. Dziś jadąc sobie zaczął walić mi padł hamulca, i podczas hamowania słyszę nie pokojace sztuki, zupełnie jak na tym filmiku http://m.youtube.com/watch?v=V1XVt3E1E3E Wg mnie bije to w lewym przednim kole, co to może być wg was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Jakiej firmy tarcze kupiłeś? Może są krzywe skoro tak wali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Zobacz czy masz jeszcze klocki wewnętrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A czujnik abs ustawiony dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbatim91 0 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Tylko chodzi o to że on robił mi tył samochodu, przodu nie ruszał. Klocki na przedzie są jakie są, trochę idą po skosie, tarcze raczej okej. A może być to kwestia końcówki drążka bo tam chyba wychodzi taka gałka, a z tego co wiem była już trochę wyrabana. Ale przed wymiana było wszystko oke, nic nie walilo. A może to kwestia tego ze tył ma nowe tarcze i klocki a przód nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 To na pewno nie kwestia tego, że z tyłu jest nowy komplet a z przodu stary. Wątpię też w to, że to wina końcówek drążka. Skoro klocki idą po skosie z przodu to może są już do wymiany bo są starte od wewnątrz i trą. Kiedyś miałem podobnie. Patrzyłem przez felgę i zewnętrzny klocek był ok. Za to wewnętrzne były już kompletnie zjechane. Albo może po prostu źle coś mechanik złożył, może coś źle się ułożyło. I uzupełnij swój profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbatim91 0 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Zle załozył...tylko co ? Skoro on przy przodzie nic nie grzebał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Zle załozył...tylko co ? Skoro on przy przodzie nic nie grzebał Byłeś i patrzyłeś mu na rece??? zdejmij koło i sam popatrz.jak nie jedz na trzepaki niech popatrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Nikt Ci nie pomoże w takim razie bo tu nie ma wróżek. Skoro przed wymianą było dobrze to widocznie coś mechanik spieprzył, albo zamontował jakiś tani szajs i może to tył bije a nie przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbatim91 0 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Tył nie bije napewno, ewidentnie odczuwa się że to z przodu lewa strona, a czy może być to ABS? Bo to zaczęło się od tego że po wymianie tarcz zaswiecila kontrolka, pojechałem do niego i ściągnął lewe koło tył, czujnik był za daleko od koronki, dosunal ja do czujnika, świecąca kontrolka zgasła ale znów zaczął się problem z biciem w padal i stukaniem tak jak na tym filmie na początku postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Jedz do niego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbatim91 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Jutro, pojutrze jadę do diagnosty, zobaczymy. Jeszcze jedno pytanie mam, gdy zapale silnik to podczas wyciskania hamulca słyszę taki dźwięk jakbym pompowal dętke w rowerze, charakterystyczne "psa pss". Przyjdę z roboty wrzucę filmik. Co to może być za dźwięk, przedtem go nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Serwo. Mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubi 0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 A czy przy tych objawach z hamulcami zakładając że to przez Serwo, może byc słabe podciśnienie sterujące np turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Teoretycznie przed grodzia jest zqworek ktory powoduje to ze nawet kulejace serwo nie powinno stanowic dla podcisnienia.chodz nie raz spotkalem sie s opinia se po wymianie serwa auto odzylo.tak czy siak masz serwo albo jakis przewod mass do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się