gromas 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 hej!zakupilem ostatnio a4 1.8 turbo delikatnie puknieta (do polakierowania tylko blotnik i zwrotnica do wymiany)!!!co sie okazalo byl padniety jeszcze termostat i pompa wody!po raz pierwszy rozkrecalem auto,musialem narozkrecac kupe czesci i zrzucic rozrzad,przy okazji wymienilem paski wszystkie !mam male pytanko przy skrecaniu wylecialo mi troszke oleju(odpalilem silnik bez chlodnicy) ok 200ml z chlodnicy oleju chyba od skrzyni bo ida do niej te przewody od chlodnicy(to jest ta malutka dolaczona chlodnica do chlodnicy wody)poskrecalem wszystko i audi chodzi :>,tylko czy ubytek 200ml oleju ze skrzyni to duzo?prosze o pomoc (to mój pierwszy remont audi,jestem elektrykiem hehe)pozdrawiam klubowiczow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 najbezpieczniej będzie jak sprawdzisz poziom oleju to rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 uruchamianie silnika bez plynu chlodzacego to bardzo zly pomysl. prowadzi do uszkodzenia uszczelki pod glowica. o ile dobrze rozumiem chlodnica o ktorej mowisz to ta ktora znajduje sie przed chlodnica plynu chlodzacego, takiej waskiej? jezeli tak to jest to skraplacz ukladu klimatyzacji zwyczajnie rozszczelniles klime, chyba ze mowisz o chlodnicy przed lewym blotnikiem, to intercooler... a sluzy do chlodzenia sprezonego przez turbine powietrza, zawsze sie tam zbiera troche oleju pochodzacego z turbiny... a zupelnie nie rozumiem po co scigales rozrzad do wymiany pompy wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gromas 0 Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 hej!robilem to pierwszy raz i pod kulkiem chyba od pompy oleju byly ukryte dwie srubki do ktorych nie mialem dostepu,ale na moja korzysc wymienilem rozrzad!olej mi wylecial z tej chlodniczki patrzac na auto od przodu z lewej strony,co jest polaczona z chlodnica wody,(auto odpalilem na 10 s i wtedy wylecial olej z rorki gornej)Nie rozszczelnilem klimy bo jej nie mam ,poniewaz malo aut sprzedawanych na islandii w latach98 mialo klime bo tu jest przewaznie zimno!czy ktos mi powie od czego jest ta chlodnica z ktorej ucikl mi olej? :mysli:mi sie zdaje ze to chlodnica od oleju w skrzyni biegow bo tam prowadza te dwa metalowe wezyki !pozdro dla klubowiczow w polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Jeżeli masz automatyczną skrzynię, a na to wygląda, to jest to olej ze skrzyni właśnie. W automacie chłodnica wody i oleju skrzyni są połączone w jedną całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gromas 0 Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 tak wlasnie sobie myslalem ze to chlodnica oleju od skrzyni,masz racje mam automat z tiptronikiem!no bede musial podjechac zeby uzpelnili olej,ale mysle ze ubytek 200ml to nie duzo? i da sie jezdzic! :)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się