Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] olej


gromas

Rekomendowane odpowiedzi

hej!zakupilem ostatnio a4 1.8 turbo delikatnie puknieta (do polakierowania tylko blotnik i zwrotnica do wymiany)!!!co sie okazalo byl padniety jeszcze termostat i pompa wody!po raz pierwszy rozkrecalem auto,musialem narozkrecac kupe czesci i zrzucic rozrzad,przy okazji wymienilem paski wszystkie !mam male pytanko przy skrecaniu wylecialo mi troszke oleju(odpalilem silnik bez chlodnicy) :wallbash: ok 200ml z chlodnicy oleju chyba od skrzyni bo ida do niej te przewody od chlodnicy(to jest ta malutka dolaczona chlodnica do chlodnicy wody)poskrecalem wszystko i audi chodzi :evil: :>,tylko czy ubytek 200ml oleju ze skrzyni to duzo?prosze o pomoc (to mój pierwszy remont audi,jestem elektrykiem hehe)pozdrawiam klubowiczow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchamianie silnika bez plynu chlodzacego to bardzo zly pomysl. prowadzi do uszkodzenia uszczelki pod glowica.

o ile dobrze rozumiem chlodnica o ktorej mowisz to ta ktora znajduje sie przed chlodnica plynu chlodzacego, takiej waskiej? jezeli tak to jest to skraplacz ukladu klimatyzacji zwyczajnie rozszczelniles klime, chyba ze mowisz o chlodnicy przed lewym blotnikiem, to intercooler... a sluzy do chlodzenia sprezonego przez turbine powietrza, zawsze sie tam zbiera troche oleju pochodzacego z turbiny...

a zupelnie nie rozumiem po co scigales rozrzad do wymiany pompy wody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach