Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blad 17748 i brak korelacji g40 względem g28.


kubex23A4

Rekomendowane odpowiedzi

to znaczy ze niemieckie serwisy się nie mylą?

Skoro pojawiło się to po wymianie rozrządu to ja bym sprawdził jednak rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pojawiły mi się ostatnio 2 błędy a mianowicie:

17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

oraz

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Jak się wczytałem jeden jest od czujników położenia wału oraz halla a drugi od napinacza łańcucha.

Teraz tak, niecały rok temu napinacz i łańcuch był wymieniany czy możliwa jest już jego ustarka. Pod maską raczej on nie hałasuje. Samochód jeździ. Jedyną oznaką jest telepanie samochodem na wolnych obrotach. Jakieś propozycję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka, przydało by się jeszcze logi na jałowym z kanałow 090+091+093 to potwierdziło by że jest coś nie tak z synchronizacją rozrządu, może być uszkodzony napinacz, rownie dobrze może to być przestawiony rozrząd na pasku albo nawet podcięty klin na kole pasowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jutro zrobię logi z tych kanałów i wrzucę.
A co może miec do tego drugi blad?

http://vaglog.pl/log_227897.html

Proszę logi z biegu jałowego z tym że teraz mi nie telepało silnikiem.

Edytowane przez piotrekpiwko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie jest coś nie tak (popraw linka bo jest bład i nie odsyła dobrze do loga) w 090 w którym jest praca napinacza jest -15 cf a powinno być w okolicy 0 cf przy statusie off i ok 22 cf przy on, w 093 czyli synchronizacja rozrządu jest 15 cf a znowu powinno być od -3 do 6 cf co świadczy o przestawieniu rozrządu, dlatego masz dwa błedy. W tym momencie stawiałbym na napinacz ale nie można powiedzieć na 100%, tak czy inaczej chyba nie obędzie się bez sprawdzenia paska czy jest na znakach i zajrzenia do napinacza pod pokrywą chyba do niego szybszy dostęp więc od tego bym zaczął.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz nie robota dla mnie. Dobrze ze umowilem sie do mechaniora na poniedzialek. Dam znac co sie okazalo. Oczywiscie powiem od czego maja zaczac :) Dzieki za pomoc

Link poprawialem i dalej to samo

Problem rozwiazany. Ustawienie walkow w porzadku. Winny byl czujnik Halla. Po wymianie jak reka odjal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz nie robota dla mnie. Dobrze ze umowilem sie do mechaniora na poniedzialek. Dam znac co sie okazalo. Oczywiscie powiem od czego maja zaczac :) Dzieki za pomoc

Link poprawialem i dalej to samo

Problem rozwiazany. Ustawienie walkow w porzadku. Winny byl czujnik Halla. Po wymianie jak reka odjal.

Witam problem nie powrócił ? jaki czujnik kupiłeś oryginał czy zamiennnik jeśli zamiennik to z jakiej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co błąd wrócił. Jutro stawiam do mechaniora. Nie wiem tylko czy to wina czujnika. Dam znac co i jak

Odebralem dzisiaj samochod. Teraz znowu wymienili czujnik halla tylko tym razem boscha bo wczesniej byl jakis szrot. Przejechalem 100km i jak narazie bez bledu czyli chyba to bedzie ten czujnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...