l.e.s.t.e.r Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) ja tam nie mam złudzeń chociaż sprzęgło wymieniałem 15k km temu (sachs), trzeba założyć lepszy docisk + kevlar na tarczy seria 136km , po dłubnięciu 220km to jak ma być Edytowane 13 Maja 2017 przez l.e.s.t.e.r
bodas Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 ja tam nie mam złudzeń chociaż sprzęgło wymieniałem 15k km temu (sachs), trzeba założyć lepszy docisk + kevlar na tarczy seria 136km , po dłubnięciu 220km to jak ma być Pewnie o tym wiecie, ale temat mocniejszego sprzęgła w a4 b8 przed liftem jest mocno skomplikowany. Winowajcą jest słaby docisk, a cena mocniejszego sachsa w wersji performance lub sprzęgła od cglc jest zaporowa.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 tu znalazłem docisk http://www.kolo-zamachowe-dwumasowe.pl/vmcategorielist/4147/728/zf-sachs-performance-race-sport-kupplung-sportkupplung-clutch-parts-act-exedy-f1/404/sachs-performance-verstärkte-druckplatten/tarcza-dociskowa-sprzęgła-wzmocnione-audi-a4-8k-b8-2-0tfsi-quattro-2-0tdi-quattro-audi-a5-8t-2-0tfsi-quattro-2-0-tdi-quattro-audi-q5-8r-2-0-tfsi-quattro-2-0tdi-quattro-sachs-performanc-detail tarcze obić kevlarem i powinno być dobrze. Z robotą może się zmieści w 2000,00 zł
inhosik Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Zacytuję kolegę z innego wątku jak uporał się z szarpaniem podczas ruszania, ja też mam z tym problem i w tygodniu zrobię to co napisał i dam znać: Dnia 29.01.2017 o 17:45, Tiesto_23 napisał: d*pa a nie dwu-mas !!!! skoro był wymieniony na nowy U Mnie dokładnie tak samo było delikatne szarpanie przy ruszaniu na 1szym biegu , diagnoza wszelkich (mechaników , wróżbitów ,znawców) sprzęgło kompletne trzeba wymienić !!! wymieniłem na nowy zestaw sachs cały komplet (dwu-mas, docisk, tarcza, łożysko) i co ??? jak trzepało przed tak i po wymianie . Już nie wspomnę jak trzepało Mną 2,5 tysiaka wyje.... bo po demontażu okazało się iż sprzęgło w bardzo dobrym stanie ,no ale jak rozgrzebane i kupione to już wymieniłem. Następna diagnoza, wszelkich (mechaników , wróżbitów ,znawców) Poduszki silnika , jak kazali tak zrobiłem wymieniłem obydwie i co ???? i dalej wielkie gówno ,dalej trzepie kolejne 800zł w błoto. Zwątpiłem ,pewnie ten typ tak ma ..... to było około 1,5 roku temu ,tak jeździłem cały czas , zastanawiając się jak auto za tyle siana może tak trzepać ,szlak mnie powoli trafiał ,do wczoraj Postanowiłem wymienić płyn hamulcowy w całym układzie bo raczej od nowości nie był wymieniany ( auto ma już 8 lat ) a wiec wszystkie koła przelane , odpowietrzone i przyszedł czas na sprzęgło tak samo przelane i odpowietrzone ( to co tam było to ciężko nazwać płynem ,to był czarny gęsty żur ) po operacji pedał sprzęgła leciutko chodzi , i szarpanie zniknęło w 100% prawdopodobnie wysprzęglik podczas zwalniania sprzęgłą przycinał się co powodowało poszarpywanie do wczoraj jestem posiadaczem można by tak powiedzieć zupełnie innego auta Wszystkim z podobnym problemem ,proponuje zacząć od wymiany płynu w układzie hamulcowo sprzęgłowym , zdecydowanie tańsza opcja ,niż wymiana sprzęgła i poduszek silnika ( Jak wszystko idzie gładko 2 godzinki pracy ,i 2 litry płynu hamulcowego )
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 no fajnie tyle że ja mam nowy płyn hamulcowy.
inhosik Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 napisałem to co znalazłem, koledze co napisał pomogło, zobaczę u mnie, sprzęgło odpowietrzę kilka razy żeby stary płyn zleciał, zaczynam od najtańszych kroków
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) daj znać czy pomogło. Właściwie to nie wiem czy wymienili mi ten płyn hamulcowy czy tylko dolali do stanu po wymianie hamulców. Edytowane 14 Maja 2017 przez l.e.s.t.e.r
inhosik Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 warto przepompować i odpowietrzyć nowym płynem sprzęgło, może założyli ci dolali płynu odpowietrzyli i w sprzęgle jest stary plyn który przycina wysprzęglik, myślę że najtańsza i najprostsza rzecz do sprawdzenia
inhosik Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) może jak zdążę to jutro a jak nie to pod koniec tygodnia, u mnie jak silnik się zagrzeję lub postoję w korku to wtedy poszarpuje, jak zimny to jest idealnie, nic nie szarpie. Tak myślę że rzeczywiście może to być wina płynu, bo stary płyn może jak się rozgrzeje traci już właściwości, w necie piszą że płyn już po 2 latach potrafi zmienić swoje parametry, a u mnie według serwisu płyn był wymieniany w 2011r przy 118tys km a teraz mam 298tys i minęło 6 lat Edytowane 14 Maja 2017 przez inhosik
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 tylko jaki płynem to zalać ? zwykły ze sklepu ? czy do ASO jechać ?
inhosik Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Ja zalewam ATE TYP 200. Ma wydłużoną żywotność: ATE TYP 200 to płyn hamulcowy do układów przystosowanych oryginalnie do płynów DOT3 i DOT4. Dzięki bardzo wysokiej temperaturze wrzenia (na sucho aż 280°C) polecany jest do najmocniejszych aut używanych na drogach publicznych. Świetnie się sprawdza również w sporcie wyczynowym. Dodatkowo ma wydłużoną żywotność nawet do 3 lat. Zawiera składniki zapobiegające korodowaniu układu hamulcowego.
macieek Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 22 minuty temu, inhosik napisał: Ja zalewam ATE TYP 200. Ma wydłużoną żywotność: ATE TYP 200 to płyn hamulcowy do układów przystosowanych oryginalnie do płynów DOT3 i DOT4. Dzięki bardzo wysokiej temperaturze wrzenia (na sucho aż 280°C) polecany jest do najmocniejszych aut używanych na drogach publicznych. Świetnie się sprawdza również w sporcie wyczynowym. Dodatkowo ma wydłużoną żywotność nawet do 3 lat. Zawiera składniki zapobiegające korodowaniu układu hamulcowego. Daj znac jaki bedzie rezultat po wymianie.
inhosik Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Płyn wymieniony, pedał sprzęgła zaczął luźniej chodzić, komfort wciskania się poprawił, na razie nie zauważyłem drgań przy ruszaniu, jeszcze dużo nie pojeździłem zrobiłem ok 30 kilometrów, jest ok, jak wpadnę gdzieś w korek i wszystko się rozgrzeje dam znać czy są drgania na gorącym sprzęgle, bo u mnie tylko w korku drgania się pojawiały
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 2 godziny temu, inhosik napisał: Płyn wymieniony, pedał sprzęgła zaczął luźniej chodzić, komfort wciskania się poprawił, na razie nie zauważyłem drgań przy ruszaniu, jeszcze dużo nie pojeździłem zrobiłem ok 30 kilometrów, jest ok, jak wpadnę gdzieś w korek i wszystko się rozgrzeje dam znać czy są drgania na gorącym sprzęgle, bo u mnie tylko w korku drgania się pojawiały w Warszawie korku nie możesz znaleźć ?? koniecznie daj znać jak po korkach.
macieek Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 U mnie tez po korkach/miejska jazda lapie lekkie szarpanie. Czekam na raporty czy jest poprawa po wymianie plynu Sent from my iPhone using Tapatalk
inhosik Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Niestety jak rozgrzeje sprzęgło drgania pozostały, są one delikatnie słabsze niż przed wymianą płynu ale problem pozostał, dużym plusem jest to że pedał sprzęgła lepiej chodzi
l.e.s.t.e.r Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 46 minut temu, inhosik napisał: Niestety jak rozgrzeje sprzęgło drgania pozostały, są one delikatnie słabsze niż przed wymianą płynu ale problem pozostał, dużym plusem jest to że pedał sprzęgła lepiej chodzi słabo. dzięki za info 1
macieek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Niestety jak rozgrzeje sprzęgło drgania pozostały, są one delikatnie słabsze niż przed wymianą płynu ale problem pozostał, dużym plusem jest to że pedał sprzęgła lepiej chodzi Wiec dwumasik i sprzeglo (sachs performance) tylko ratuje. :/ Dzieki za infoSent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się