michal008 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Witam Wszystkich. Na wstępie pomyliłem w temacie. Zamiast błędów napisałem logów... Ale do rzeczy. Dziś podpiąłem pod kompa audiczkę aby sprawdzić błędy (lutowałem kostkę airbaga fotela bo cały czas świeci kontrolka airbaga). Miałem nadzieje że po przelutowaniu zgaśnie... jednak nie Proszę Was o pomoc w rozpracowaniu błędów. Być może niektóre są związane z odłączaniem aku ale inne nie. 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to B+ 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01559 - Drivers Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 low limit exceeded intermittent 01218 - side airbag igniter passenger side (n200) 002 Lower limit exceeded 01739 - crash sensor for front airbag Pass side G289 011 open circuit Proszę Was o pomoc w rozpracowaniu błędów Edytowane 25 Października 2014 przez michal008
german81 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 lutowaniem przewodów uszkodziłes poduszke jesli pozbywasz sie kostki to musisz urzyc rurek zgniotek . tak na marginesie to miałes sczescie ze ci poduszka w czasie lutowania nie odpaliła .
michal008 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 błąd miałem wcześniej- dlatego też lutowałem. Zalutowałem nowe konektory oczywiście wszystko w koszulkach termokurczliwych. Prace były wykonywane przy odłączonym aku (jak już napisałem wcześniej). Miałem nadzieje że tego błędu się pozbędę ale niestety... gdzieś indziej leży problem
german81 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 przed lutowaniem maiałes tez bład 01739 ,jesli tak to auto jest po odpalniu bocznej poduszki pasarzera .do uszkodzenia poduszki wystarczy tylko 0,5v ktore jest w stanie wygenerowac lutownica .
michal008 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 błąd miałem od kiedy kupiłem auto. Domyślam się że chodzi o błąd poduszki siedzenia. Nie wiem jak sprawdzić czy była wystrzelona, ewentualnie jak się do niej dobrać żeby ją ewentualnie wymienić? Jest też błąd 01739 - crash sensor for front airbag Pass side G289 011 open circuit. Ogólnie rzecz biorąc chciałbym się pozbyć czerwonej kontrolki airbaga na desce. Lubię jak jest wszystko ok
german81 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 zeby dostac sie do poduszki musisz zdjac poszycie z fotela .musisz zmierzyc opornosc poduszki . wymiana tylko poduszki ci nie pomoze musisz tez usunac crash date ze sterownika poduszki lub wymienic sterownik na inny .
michal008 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 groźnie to brzmi jednak nie mam pewności czy poduszka rzeczywiście jest wystrzelona (osłona poduszki nie budzi podejrzeń). Po lutowaniu błąd poduszki kasowałem na uruchomionym zapłonie (ale nie zapalonym silniku)a nie na wyłączonej stacyjce więc może ponownie kasowanie coś da... A co powiecie na temat reszty błędów? 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to B+ 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01559 - Drivers Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 low limit exceeded intermittent 01218 - side airbag igniter passenger side (n200) 002 Lower limit exceeded 01739 - crash sensor for front airbag Pass side G289 011 open circuit zeby dostac sie do poduszki musisz zdjac poszycie z fotela .musisz zmierzyc opornosc poduszki . wymiana tylko poduszki ci nie pomoze musisz tez usunac crash date ze sterownika poduszki lub wymienic sterownik na inny . a w jaki sposób usuwa się crash date ewentualnie gdzie znajduje się ten sterownik poduszki? jeszcze pytanie. Gdzie znajduje sie ten sensor: 01739 - crash sensor for front airbag Pass side G289? Według oznaczenia w okolicy zawieszenia przedniego prawego koła...?
szeryf Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Sterownik poduszek jest pod tunelem w okolicy ręcznego. Sensory z przodu są po obu stronach chłodnicy, poznasz je po żółtych wtyczkach.
michal008 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 a jaki powinien być prawidłowy numer sensora umiejscowionego po prawej stronie (1,8T silnik AVJ, sedan, modelowo rocznik 2002)? Ok sensor udało się ogarnąć. Okazało się że był przytarty przewód do niego prowadzący (w okolicy wejścia do nadkola). Po naprawie od razy błędu brak. Niestety poducha jeszcze świeci z racji drugiego błędu (01218 - side airbag igniter passenger side (n200) 002 Lower limit exceeded). Czy jeszcze ktoś pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się