imr_pl Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam , mam zamiar wymienić kolumnę kierowniczą , oryginalna ma luzy przy skręcaniu w lewo słychać głośny stuk - kilku mechaników sugerowało przeguby , ,,magiel panie do wymiany'' , po sprawdzeniu całego układu winny jest element za kilkadziesiąt zł Czy ktoś ogarniał ten temat ? Przeglądając zdjęcia i czytając posty wiem że potrzebna będzie redukcja wieloklinu kierownicy , co dodatkowo trzeba uwzględnić ? Jak wykręcić zrywalne stacyjki ? Chcę zamontować wersję poliftową ponieważ wygląda na bardziej dopracowaną i jest kilka lat ,,młodsza'' co bezpośrednio może się przełożyć na kulturę kręcenia ,,kółkiem'' pozdrawiam
Fenrir Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Nie bardzo rozumiem do czego chcesz zakładać redukcję. Redukcję daje się wtedy gdy do przedlifta chce się założyć poliftową kierę, ty robisz na odwrót. Skoro zakładasz poliftową kolumnę to załóż od razu poliftową kierownicę i będziesz miał fajnego moda przy okazji.
imr_pl Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Nie bardzo rozumiem do czego chcesz zakładać redukcję. Redukcję daje się wtedy gdy do przedlifta chce się założyć poliftową kierę, ty robisz na odwrót. Skoro zakładasz poliftową kolumnę to załóż od razu poliftową kierownicę i będziesz miał fajnego moda przy okazji. mam kierownicę trójramienną sline przedliftową którą chcę zachować
Fenrir Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) No to załóż przedliftową kolumnę bo wątpię czy jest coś takiego jak redukcja z dużego wieloklinu na mały Edytowane 26 Października 2014 przez Fenrir
imr_pl Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 No to załóż przedliftową kolumnę bo wątpię czy jest coś takiego jak redukcja z dużego wieloklinu na mały większość z oferowanych przedliftowych słabo wygląda , czyli trzeba rozejrzeć się dodatkowo za kierownicą polift
OLI_B5 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Przy zmianie kolumny musisz mieć również rurkę łączącą kolumne z przegubem przy maglu . Kolumna z polifta jest również lepsza w regulacji , minus jest taki że cięzko stacyjke zdemontować , jedyne rozwiązanie to zmiana wkładek w zamkach , chyba że ma się alarm z pilota dokładany . Mam kolumne poliftową z scyzorykiem jakbyś chciał, jak coś PW to wytłumacze Ci co i jak
Fenrir Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Jeśli chodzi o kierownicę to może ktoś z forum będzie chciał się zamienić, jest odpowiedni dział. Zresztą swoją sprzedasz bez problemu o ile nie jest zniszczona
Al@n Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 a co jest ciężkiego żeby zdemontować stacyjce ? ostry przecinak i 3 minuty roboty, można też odciąć szlifierka, oczywiście śruby potem nowe, jak chcesz założyć kiere przedliftową i kolumnę polift to tylko spawarka cie ratuje
imr_pl Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Przy zmianie kolumny musisz mieć również rurkę łączącą kolumne z przegubem przy maglu . Kolumna z polifta jest również lepsza w regulacji , minus jest taki że cięzko stacyjke zdemontować , jedyne rozwiązanie to zmiana wkładek w zamkach , chyba że ma się alarm z pilota dokładany . Mam kolumne poliftową z scyzorykiem jakbyś chciał, jak coś PW to wytłumacze Ci co i jak co do stacyjki to można naciąć śruby o odkręcić , kolumnę masz kompletną z ,,rurą'' czyli krzyżakiem do magla ? Bez luzów płynnie chodzi ? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi