A4Arturr 0 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 A co to tym razem za usterka. Po wysprzęgleniu obroty zawieszaja się i po chwili opadają. Nie jest tak za każdym razem ale często. Sprawdzałem czujnik pedału sprzęgła pracuje dobrze rozbierałem go też wszysko jak na oko jest ok. Przepustnica raczej czysta bo zagladałem tam miesiąc temu. Może jakieś lewe powietrze lub niewłaściwy sygnał z pedału gazu do przepustnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Albo lapie lewe powietrze na kolektorze...Sprawdz tez vag-iem czujnik polozenia przepustnicy, czasami styk lubi sie ubrudzic i podaje opoznienie. Zapnij vaga, zrzuc bledy, zrob logi, obadaj weze i dolot. Tak to mozna wrozyc z fusow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.Jest on pod kolektorem ssącym w gumowym trójniku.Ma on w jedną stronę powietrze przepuszczać a w drugą nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dziura w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4Arturr 0 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Idę właśnie tym tropem. Po sprawdzeniu ezektora okazało się że jest niedrożna cienka końcówka. Całkowicie zatkana. Udało mi się to przedmuchać ale postanowiłem kupić nowy ( ASO 126zł) i jak później okazało się w nowym lżej puszcza powietrze. Na chwilę obecną jeżdżę jeszcze na starym ezektorze bo przy okazji chciałem na ślepo wymienić właśnie ten zawór w trójniku tzw śrubę odpowietrzającą skrzynie korbową. Wiem że jest tam kiepski dostęp bo wyciągałem kiedyś ta rurkę metalową odmy i może jednak odpuszczę tą wymianę . Pytanie czy można sprawdzić ten zawór odpowietrzający bez demontażu ? Kiedy ma puszczac dmuchając czy przy zasysaniu? Czy ezektor może mieć wpływ na obroty? Jeśli będzie dzirura w dolocie to chyba objawy byłyby nieprzerwanie .a tutaj jest też prawidłowa praca, Edytowane 28 Października 2014 przez A4Arturr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Mam ten sam problem w 1.6 a wiec czekam na relacje kiedy problem zostanie rozwiazany. Dokladnie skacze okolo 500 obrotow wiecej przy zmianie biegow. Edytowane 30 Października 2014 przez neoxpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się