Kodzak33 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Witam, Pewnego wieczora zauważyłem, że lewa soczewka w bixenonie świeci mi na żółtawy kolor, a prawa "normalnie" czyli na biało z niebieską poświatą, więc długo się nie zastanawiając wymieniłem żarniki na Philipsa prawie 800PLN ogólnie barwa w obu lampach się polepszyła lecz w tej lewej z żółtawej barwy zmieniła mi się na białą (ciepłą) lecz bez niebieskiej poświaty jak w tej prawej, dodam że z odległości ok. 10m świecą identycznie (na biało). Moje pytanie brzmi czy ktoś u siebie ma lub miał taki smutek i czy to leży wina po stronie przetwornicy czy po stronie soczewki i odbłyśnika? Jest mozliwość przemiany w celu sprawdzenia przetwornicy z lewej na prawą i na odwrut?
wit007 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ksenony, by osiągnęły swoją barwę, potrzebują trochę czasu. Oceń za 2-3 tygodnie.
Kodzak33 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 OK zgadzam się ale dlaczego od razu na samym początku po założeniu widać różnicę wpatrując się z bliska w soczewkę i to właśnie w tej samej lampie co przed zmianą. Muszę skombinować przetwornicę i wtedy będę wiedział czy właśnie ona daje ciała czy soczewka. Gdzieś kiedyś przeczytałem że ktoś w innym aucie miał podobny problem i poprawił zimne luty w przetwornicy i problem znikł. Koledzy tak z ciekawości sprawdzcie u siebie czy macie identyczne barwy w soczewkach bo zza kierownicy różnicy nie widać.
proximpuh Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Może zaczyna się coś dziać z przetwornicą, zamień przetwornice w lampach i będziesz już coś wiedział
Kodzak33 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 Temat do zamknięcia po spr. innych żarników i przetwornic została mi tylko regeneracja więc umówiłem się z http://www.regeneracjalamp.waw.pl/i panowie wykonali zaje... robotę za 500pln, czas operacji ok 2h na żywo przede mną to robili. Jestem mega zadowolony lampy zostały wyczyszczone wraz z wymiana wypalonych już odbłyśników teraz w soczewce nie ma tzw. mleka tylko jest lustro! Dużo lepiej świecą lampy mega różnica w nocy. Polecam bardzo profesjonalna robota!
kobuzzz Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Trochę odkopię. Kolego opisałbyś jak rozbierali lampę?? Bo mam dziwne plamy w środku na szybce i jadąc za nowszymi samochodami z ksenonem moje lampy świecą śmiesznie słabo...
Kodzak33 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Lampę ogrzewali przez powiedzmy ok. 2 minuty opalarką (nie wiem na ile stopni była ustawiona) potem szarpneli i klosz się odkreił wcześniej trzeba zdjąć klamry. Rozkrecili soczewkę wszystko w środku wyczyścili wymienili odbłyśnik (był czarny) i ponownie podgrzali klej i skleili założyli klamry i po zabiegu. U mnie w marcu minie rok po tym zabiegu a lapmy nadal świecą jak nowe polecam tych gości z Otwocka.
bodas Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Kolego ile wytrzymały fabryczne lampy zanim odbłyśnik się wypalił?
kobuzzz Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 U mnie już też pewnie odbłyśniki są na wykończeniu czyli skoro auto z 2008 roku to 8 lat i lampy świecą jak świeczki... też muszę chyba zabrać się za regeneracje bo dużo jeżdżę po nocy a dobre światła to większe bezpieczeństwo...
Gwerty Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 ile wytrzyma lampa wszystko zależy ile jeździ auto na światłach. na jakich palnikach. b8 jeszcze rzadko trafiają się z wypalonymi, najczęściej samo czyszczenie ipa + wystarcza. ale b7 to już norma większość co przyjeżdża to odbłyśniki od lekko wypalonych bo wogóle czarne. co do rozklejania b8. sprawa prosta. zdejmujesz spinki. ogrzewasz lampę do około 50oC i zdejmujesz klosz. ostrożnie odpinasz ledy żeby nie wyrwać taśmy odkręcasz maskownice i masz dostęp do projektora.
kobuzzz Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Jest różnica i to wielka... filmy są nagrywane z tymi samymi żarnikami? Czy po regeneracji wstawiłeś nowe kolego? Kolego Gwerty ile życzyłbyś sobie za regeneracje lampy od b8? U mnie w aucie szybka ma dużo odprysków od kamieni, jest już delikatnie żółta dodatkowo brudna od środka (jakieś plamy jakby zaschniety płyn do szyb) i matowa soczewka co zwiastuje pewnie zmatowiały odbłyśnik... I jeszcze pytanie czy po rozebraniu zespołu odbłyśnika z szoczewką jest możliwość ustawienia przysłony soczewki? Bo prawa lampa nie zachowuje poziomu lini odcięcia jest pochylona w prawą stronę i mogę oślepiać innych kierowców.
Gwerty Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 nie ma możliwości regulacji obrotu soczewki. jest tylko możliwość regulacji konta pochylenia samej przesłony. jak jest matowa soczewka to odbłyśnik już napewno tez ma osad.
Kodzak33 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) U mnie regeneracja była przy ok 220 tys. dodam, że paska led mi nie odpinali tylko odkręcili soczewkę i wyjęli odbłyśnik, mówili jedynia, że w bixenonach skrętnych jest dużo trudniej to rozebrać. Chłopaki mają sprzęt i po regeneracji ustawiają światła prosto od nich pojechałem na stację diagnostyczną spr. ich ustawienia i było wszystko ok, czyli wiedzą co robią. Powiedzieli mi także, że lampy w b8 mają nieprzemyślany drugi odpowietrznik ponieważ nie ma na nim kolanka gumowego przez co łatwo dostają się paprochy czy owady, ja kupiłem taki odpowietrznik jak jest w lampie (gumowy) i go przykleiłem, po roku w środku lampy nic nie mam jest czysto i brak jakiegokolwiek parowania. Edytowane 18 Lutego 2016 przez Kodzak33
Gwerty Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Nie dziwie się ze nie trzeba było ustawiać, przy wyciągania projektora nie trzeba wcale ruszać regulacji.odkreca się projektor od mocowania porostu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się