KrisOld 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Nie latwiej bylo zaoszczedzic na sondzie i sprawic sobie kabel do diagnostyki za 10 razy mniej? Mądry Polak po szkodzie.. Nie znam się na tym zbytnio, a w poniedziałek poproszę kolegę to odczyta mi błędy. Mam coś zrobić dodatkowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Panowie wstawiam błędy które zapalały mi kontrolkę. Podmiana na drugą sondę nic nie dawała dalej pojawiały się te same błędy więc włożyłem starą. I tutaj mogę nie których zaskoczyć, po zrobieniu turbo, był to rok temu żaden błąd nie wrócił. 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal Sondy najlepiej szukać oryginału, pasuje też z numerem 1K0998262D, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisOld 0 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Panowie wstawiam błędy które zapalały mi kontrolkę. Podmiana na drugą sondę nic nie dawała dalej pojawiały się te same błędy więc włożyłem starą. I tutaj mogę nie których zaskoczyć, po zrobieniu turbo, był to rok temu żaden błąd nie wrócił. 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal Sondy najlepiej szukać oryginału, pasuje też z numerem 1K0998262D, Doszedłeś od czego to może być? Mi kontrolka raz się zapala raz gaśnie, sonda założona orginalna Boscha.. A dalej mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Te bledy powyzej powoduje takze zle ustawiona instalacja lpg, szczegolnie jak zalewa gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisOld 0 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Panowie wstawiam błędy które zapalały mi kontrolkę. Podmiana na drugą sondę nic nie dawała dalej pojawiały się te same błędy więc włożyłem starą. I tutaj mogę nie których zaskoczyć, po zrobieniu turbo, był to rok temu żaden błąd nie wrócił. 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal Sondy najlepiej szukać oryginału, pasuje też z numerem 1K0998262D, Doszedłeś od czego to może być? Mi kontrolka raz się zapala raz gaśnie, sonda założona orginalna Boscha.. A dalej mam to samo. Możesz powiedzieć co robiłeś z Turbo i ile Cię to kosztowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Turbo praktycznie całe nowe, że starego została tylko muszla od strony "zimnej". Koszt naprawy samego turbo ok. 1500PLN. Wiem zaraz ktoś napisze, że można taniej, ja też o tym wiedziałem. Te bledy powyzej powoduje takze zle ustawiona instalacja lpg, szczegolnie jak zalewa gazem.Zgadza się z gazem też był problem, bo kończyła się listwa, jednak po zrobieniu turbo, błędy już więcej nie pojawiały się[emoji4], a listwę wymieniłem dopiero nie dawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się