ThePanKot Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Witam mam problem, Od jakiegoś czasu Audi miała odpały takie że po obroty falowały nie dało się jeździć iwgl. Sposób na to miałem taki że wystarczyło trochę poodcinać i jej przechodziło a teraz nic ja jej na gaz a ona się wkręca tak do 2tysi i prawie gasnie po czym znowu się wkręca i znów prawie gaśnie od czasu do czasu się wkręci normalnie ale to tylko na chwile wie ktoś co się dzieje ? zauważyłem że gdy silnik gasnie zaczyna cykać ta baryłka(foto) ale to chyba normalne bo to jakiś zawór odcinający paliwo prawda ? baryłka na foto niżej oraz filmik :Proszę o pomoc Dodam ze sprawdzone cewki świece i takie tam. Na gazie czy na pb to samo. Dodam ze na filmie gdy obroty spadają cały czas wciskamgaz do koncaFilmik :: http://youtu.be/IBnCut1t27Y?list=UU7M4rNyoyqa6gA9ZlCkF6Pw Edytowane 30 Października 2014 przez ThePanKot
maniekaudia4 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 sprawdź czujnik położenia wału, może być uszkodzony.
ThePanKot Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Sprawdzony zarówno oporność jak i sam czujnik wszystko okk
jacek70 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Ten za.worek jest od odpowietrzenia zbiornika paliwa .Jak cyka to znaczy że jest dobry.W twoim przypadku to najlepiej będzie jak podepniesz vaga i sprawdzisz błędy .Przyczyn może być wiele .:sonda ,przepustnica,czujnik temp., nieszczelność, gaz,i wiele by można wymieniać .
ThePanKot Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) W tym problem ze nie mam połączenia z ECU :/Edit//Coś zaczęło zgrzytać w silniku jak pracuje taki metaliczny dźwięk jak by się coś tarło. Panewka ?filmik niżej :https://www.facebook.com/video.php?v=361428750694680&l=5775617593862844228 Edytowane 1 Listopada 2014 przez ThePanKot
maniekaudia4 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 nieciekawie to wygląda co do braku połączenia z ECU sprawdzałeś bezpiecznik nr 12 jest właśnie od gniazda obd
ThePanKot Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Problem zostaw rozwiązany. Co do braku połączenia było coś spalone w ecu koszt naprawy 450zł.Co do obrotów uszkodzona była przepustnica tzn pomogła wymiana potencjometru i kasowanie błędów. Teraz działa nawet tempomat a wcześniej nie działał.Temat do zamknięcia pisze co się stało bo może komuś się przyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się