gemboy05 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Witam panowie padły mi uszczelniacze po sciagnieciu głowicy zalałem tłoki niestety na 1 i 4 cylindrze dosc szybko poleciało wszystko do miski po wyjeciu tłokow okazało sie ze ze wszystkie 4 tłoki sa pękniete od strony wydechu wiec postanowiłem ze go wymienie i teraz dwa pytania Montowac AEB czy cos innego ? czy ktos zwas miał by jakies zródło do pewnego silnika ?
rafal9119 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 napisz w dziale kupie moze znajdziesz cos ze swoich okolic
Mesiah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Jeśli kupisz drugi to i tak musisz go przewietrzyć. Zwalić czapkę , robić głowicę , sprawdzić dół , pomierzyć wał itp. W ciemno to szkoda roboty. Te motory są raczej mocne ale i ostro upalane. Nie wierz w cuda , że ktoś sprzeda Ci nówkę po 140 tyś przebiegu. Ja bym na Twoim miejscu szukał ładnego nominalnego bloku i składał z tego co masz robiąc wszystko na tip top (o ile głowica nie popękana i reszta gratów ok). W odróżnieniu od całego złożonego słupka blok możesz pomierzyć i pomacać a nie kupować w ciemno. Nigdy nie byłem zwolennikiem ładowania czegoś do auta na ślepo. 3-4 razy na 10 się uda ale reszta przyjeżdża z lamentem. Dodatkowo jeśli wyremontujesz ten to będziesz mógł podnieść mu moc nie bojąc się ze korba bokiem wyjdzie. Zrobisz jak uważasz. Edytowane 31 Października 2014 przez Mesiah
Niedwiadek18 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Jak cos to mam 4 tloki z korbami AEB 96rok do oddania za pare dyszki sztuka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się