Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu wydechowego w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

a auto widzi ten twoj sterownik ?

A tego nie wiem, jak to sprawdzić? (mam VCDS ori)

ps. jest to może lista połączeń gateway?

Edytowane przez mlody020
Opublikowano

powinien byc sterownik niezarejestowany

CANY skrecone prawidlowo ?

Opublikowano (edytowane)

powinien byc sterownik niezarejestowany

CANY skrecone prawidlowo ?

Modułu nie widzi (ale powinno go widzieć, skoro nie koduje sie go?)

cany są raczej ok, już robiłem kombinatorykę z nimi i tak czy siak nie działa. (mam rozpiskę z pinami od Marcina s4, któremu ten układ śmiga, tylko on ma jeszcze ten dodatkowy moduł )

ps. co masz na myśli skręcone prawidłowo (podłączenie, czy co?)

Edytowane przez mlody020
Opublikowano

Będę posłańcem dobrych wiadomości. Aktywnego wydechu w naszych niuniach nie trzeba w żaden sposób kodować ani zmieniać Gatewaya na polift. Wszystko hula p&p na przedliftowym.

:) :) :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie ja mam u siebie założony taki wydech na dwie strony do 2.0 tdi przedlifta, i wszystko mi hula ale niestety nie wiem jak ktoś to zakładał bo z tym już kupiłem, Tylko mam z nim taki problem że nie mam jak go wyłączyć ani jak przełączyc w inny tryb, ogólnie podpięte jest to jakoś na dziko i wygląda na to że cały czas mi prąd gdzieś pobiera nawet na zgaszonym silniku bo mam nowy akumulator i mi się rozladowuje, jutro zmierze napięcie na alternatorze, a jak będzie ok to zrobię jeszcze raz kodowanie nowego akumulatora, jak nie pomoże no chyba porozmawiam z chłopakami z vag audi servis, bo i tak muszę to jakoś ogarnąć żeby dołożyć ads'a do tego żeby jakoś tym sterować, ciekawe ile za to krzyknął, no chyba że ktoś z was mi to ogarnie w okolicy Lublina, wrclaguna jak się czujesz w tym temacie? Do Rzeszowa nie tak daleko :-P

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Skruszo
Opublikowano

Panowie ja mam u siebie założony taki wydech na dwie strony do 2.0 tdi przedlifta, i wszystko mi hula ale niestety nie wiem jak ktoś to zakładał bo z tym już kupiłem, Tylko mam z nim taki problem że nie mam jak go wyłączyć ani jak przełączyc w inny tryb, ogólnie podpięte jest to jakoś na dziko i wygląda na to że cały czas mi prąd gdzieś pobiera nawet na zgaszonym silniku bo mam nowy akumulator i mi się rozladowuje, jutro zmierze napięcie na alternatorze, a jak będzie ok to zrobię jeszcze raz kodowanie nowego akumulatora, jak nie pomoże no chyba porozmawiam z chłopakami z vag audi servis, bo i tak muszę to jakoś ogarnąć żeby dołożyć ads'a do tego żeby jakoś tym sterować, ciekawe ile za to krzyknął, no chyba że ktoś z was mi to ogarnie w okolicy Lublina, wrclaguna jak się czujesz w tym temacie? Do Rzeszowa nie tak daleko :-P

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Wrclaguna nie da rady, On sie na tym nie zna. :)

Opublikowano

Hehe no to teraz mu chyba na ambicje wszedles :-P teraz to napewno da radę ogarnąć :-D

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tu masz temat o ADS :facepalm:

Poczytaj.

Prosta sprawa.

Opublikowano (edytowane)

6737_6766.jpg

6737_6767.jpg

Edytowane przez Kriss SierraFan
Opublikowano (edytowane)

Cześć Panowie.

Zamontowałem, a raczej podłączyłem, dzisiaj u siebie aktywny wydech. Teoretycznie wszystko działa, ale w praktyce bywa z tym różnie. Mianowicie, układ działa prawidłowo podczas jazdy, natomiast w czasie gdy auto stoi - nie zawsze. Są momenty, kiedy nie gra wcale a są tez takie kiedy wszystko hula. Najciekawsze jest to, że wpływ na to ma np kąt ustawienia kierownicy. Brzmi to mało wiarygodnie, ale to niestety prawda. Kiedy kierownica jest na wprost, nie działa, kiedy zaczynam kręcić, w obojętnie którą stronę (zaczyna pracować wspomaganie), głośnik zaczyna grac, po czym przestaje kiedy dokręcam do oporu. Dziwne jest rownież inne zachowanie. W czasie kiedy akurat nie działa, a ja dodam gazu to zaczyna grac, ale tylko gdy obroty rosną. Natomiast kiedy zatrzymam na np. 1500 czy 2000 obr. - przestaje. Nie wiem jak to ugryźć, o co mu chodzi. Ma ktoś pomysła?

----------------

Nikt? Nic?

Edytowane przez Hohe
Opublikowano

Pasuje aby sie wypowiedziały osoby ktore to mają :hi:

Opublikowano

A masz zamontowany ADS ? Może tu trzeba cos poszukać bo piszesz że zaczyna działać jak kręcisz kierownicą i jak dodasz gazu . ADS zmienia charakterystykę układu kierowniczego i charakterystykę pedału gazu dla pracy silnika w zależności od wybranego trybu na przycisku ADS . A błędy jakieś masz ?

Opublikowano

Mam ADS i przełącza on wydech prawidłowo. Błędów niet.

Opublikowano (edytowane)

A sprawdzałeś na jednym wydechu czy dwóch? Może coś nie halo z głośnikiem?

Na postoju to do 2500 jakoś działa wydech, powyżej się wycisza (tak to zauważylem u mnie jak sprawdzałem po za autem ;)

Jak jechałem to już w całym zakresie działa :)

Edytowane przez Kriss SierraFan
Opublikowano

Sprawdzalem na jednym, bo mam jeden. To, ze sie wyłącza powyżej 2300 obr. to wiem.

Opublikowano

u mnie teraz też coś się zwaliło i jak włączę ( tzn włożę wtyczkę do tego większego modułu ) to chodzi to tylko tak jak u was. nie dość że dużo ciszej to i wyłącza się po przekroczeniu 2300-2500 obrotów, ale jak się pobawię tam z tyłu w bagażniku i wyjmę wtyczkę z tego mniejszego modułu, potem włożę i potem kilka razy wyjmę i włożę wtyczkę z tego większego to zaczyna mi działać normalnie, tzn działa głośno i cały czas, nie ważne ze się przekroczy 2500obrotów, z tym ze wystarczy że zgaszę auto a potem odpalę i jest kicha bo jest to samo co było, jutro muszę posprawdzać kostki przy wydechach.

Dodam że nie mam ADS'a . Możliwe że coś mi się poprzestawiało jak zmieniałem kierownicę i odpinałem aku :kwasny:


No i działa w pełnym zakresie, acz kolwiek nie wiem co pomogło. Ruszalem kostkami, ale myślę że tak naprawdę pomogło kodowanie ads'a we wszystkich kanałach na 3, acz kolwiek wcześniej miałem dla 63-2; 64-2 65-3 66-2 i to działało bez zarzutu, a co lepsze kiedyś na początku pod 65 miałem ustawione albo 34 albo 64 albo coś takiego, w każdym razie dziś brzmi aż miło, w pełnym zakresie :-D

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

Cześć Panowie.

Zamontowałem, a raczej podłączyłem, dzisiaj u siebie aktywny wydech. Teoretycznie wszystko działa, ale w praktyce bywa z tym różnie. Mianowicie, układ działa prawidłowo podczas jazdy, natomiast w czasie gdy auto stoi - nie zawsze. Są momenty, kiedy nie gra wcale a są tez takie kiedy wszystko hula. Najciekawsze jest to, że wpływ na to ma np kąt ustawienia kierownicy. Brzmi to mało wiarygodnie, ale to niestety prawda. Kiedy kierownica jest na wprost, nie działa, kiedy zaczynam kręcić, w obojętnie którą stronę (zaczyna pracować wspomaganie), głośnik zaczyna grac, po czym przestaje kiedy dokręcam do oporu. Dziwne jest rownież inne zachowanie. W czasie kiedy akurat nie działa, a ja dodam gazu to zaczyna grac, ale tylko gdy obroty rosną. Natomiast kiedy zatrzymam na np. 1500 czy 2000 obr. - przestaje. Nie wiem jak to ugryźć, o co mu chodzi. Ma ktoś pomysła?

----------------

Nikt? Nic?

Dobra, mój problem rozwiązany. Kupiłem moduł z Kufateka :facepalm: i wszystko działa aż miło. Do tego dźwięk jest mocniejszy, nie wycisza powyżej 2300 obr i, co najważniejsze, nie wycisza przy odpuszczaniu gazu (tu Audi dało d*py po całości).

Opublikowano

Hohe podrzuć linka do tego modułu jak możesz

Opublikowano

Hohe podrzuć linka do tego modułu jak możesz

Prosze.

https://www.kufatec.de/shop/en/sound-booster-pro/audi/soundbooster-pro-active-sound-audi-a4-8k-a5-8t

Ja kupiłem na ebaju od jednego z ich reselerow za 208 z wysyłką. Tutaj:

https://www.ebay.ie/ulk/itm/181899860203

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...