Alladen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Tak występuje na obu paliwach .aku mam roczny hmm nie mam problemu z odpalaniem.Naladuje zobaczymy czy pomoze co do błędu (jak auto było u blacharza odpioł kleme bo spawal może on coś namieszal w sumie ma takie samo auto może cos zrobił więcej niż tylko malował hehe ) jedank nie bede ładował nie mam kodu do radia wiem że mam chwile podrzymania ustawien bo radio działa ale nie wiem ile wytrzyma wiec nie bede ryzykował .Napiecie podczas pracy silnika jest 13.7 V po wylaczeniu silnika aku ma 12.75 V (normlane to jest że na jałowym biegiu opuszcze szyby silnik reaguje ) Co do błedu on wystepuje cały czas po skasowaniu pojawia się, byłem dokonczyc logi ale bateria padła w lapku, zauważyłem że po usunieciu błedów silnik na chwile osłab . Edytowane 16 Listopada 2014 przez Alladen
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Jak pojawia sie zaraz to raczej wina tego ze zrobiony jest tam program, spróbuj zrobić tak jak pisałem moze coś sie wyjaśni, potem na lpg tez możesz taki sam zrobić.
Alladen Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 witam, odpalam vag i błedy ; (check zapala sie juz znacznie szybciej około 10 km ) 16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error P0601 - 001 - Upper Limit Exceeded16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent DYNAMICZNE:Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_194964.htmlGrupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_194963.html
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Brakuje paliwa powyżej 5 tyś na benzynie i na lpg tak samo ;( lepiej nie kręc go teraz powyżej tych obr. bo szkoda silnika, falowanie mocy własnie z tego wynika bo ecu broni sie przed jazdą na ubogiej mieszance i przymyka przepustnice. Opcje do sprawdzenia to cisnienie paliwa manometrem podczas jazdy, albo wgranie ogr. wsadu do sterownika i zrobienie logów, ten program to i tak jest kiszka więc... no i ten błąd sumy kontrolnej do tego bład kata też by sie przydało usunąc w sofcie. Zerknij jeszcze na przepływke czy napewno to bosch ale raczej tu powinno byc dobrze.
Alladen Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzieki lukasz13 Tak więc kogo mama szukać do pomocy w naprawie . jaki koszt. Ogólnie go nie krece tak wysoko . a sondy są dobre nie mam się co matwic o spalanie ?
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Sonda pierwsza jest najwazniejsza i od niej zależy spalanie jest dobra, druga chyba nie do końca bo jest bład od niej ale tak jak pisałem nie ma sensu jej wymieniac i lepiej ogarnac to sobie w sterowniku, co z resztą to już zależy jak chcesz to ogarnąc, możliwe że ten soft jest na pałe i wtryski się nie wyrabiają albo pompa paliwa już nie daje odpowiedniego ciśnienia to sprawdzisz jak zmierzysz ciśnienie, można też na przykład olać pb i ogarnac tylko lpg żeby było wystarczająco dużo gazu do odcinki bo teraz jest bardzo kiepsko, jaki graty masz zamontowane od lpg wtryski reduktor? koszta to zalezy jak chcesz to ogarnąc i kto to będzie robił.
Alladen Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 Szczerze jestem zielony i nie znam się na tym za bardzo chciałbym aby ktoś mi to ogarnol całkiem . co do gazu to wtryski barracuda reduktor zavoli zetas cala instalacja to stag 300 2700 mnie kosztowała. Nie wiem kogo szukać dokładnie tych co robią mody czy dobry mechanior . może ktos z forum miałby chęć i był w pobliżu hmm
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Wtryski lpg powinny dac rade na styk także słabym punktem moze być zavoli który w turbo średnio się sprawdza, co do softu to już jak uważasz mozesz zrobic słabszy soft z mniejszym dołądowaniem u góry i być może seryjne wtryski się wyrobią i zavoli da rade, albo ogarnac np. wtryski od bex 190 km i zarzucic jakis wydajniejszy reduktor.
Alladen Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Jak zakladalem gaz powiedziałem aby wystawili mi wszystko zawyrzone w razie modow .(znajomy też ma te same graty i wszystko działa jak należy) Szczerze to podjade do gazownika niech to ogarnie tak jak ma być nie będę wkładał żadnych kosztów w instalacje. Bo mogłem wtedy dopłacić. Poznieje bede się zastanawial co dalej . bardziej mi zależy na skasowaniu błędów i mieć czysta deskę w razie konkretnych błędów . W jaki sposób ogarnąć błędy sondy i sumę kontrolną. Jak się zwie taki spec ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się