Baku116 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam od jakiegoś czasu mam problem z moim audi a4 b5 2,8 quattro ACK. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły takie błędy 18010 -zasilanie (30) - nieciągly 16538 - obwód sondy lambda- brak zmiany sygnału (bank 2 sonda 1) - nieciagly 00670 -Potencjometr nastawnika przepustnicy - sygnał zbyt wysoki - nieciagły 16507 - czujnik położenia przepustnicy/ czujnik położenia pedału przyspieszenia - zwarcie do plusa zasilania - nieciagły Wymieniłem sondę lambda i wyczyściłem przepustnice błędy zniknęły a auto dalej przerywa. Podpinałem przepływomierz od znajomego, sprawdzałem cewki, kable zapłonowe oraz czujniki położenia wałka rozrządu nie mam już pomysłów proszę o pomoc.
quadral20004 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) czysciles przepustnice? Edytowane 5 Listopada 2014 przez quadral20004
Baku116 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Czyściłem cały dolot i przepustnice, problem pojawia się jak silnik się nagrzewa wtedy zaczyna szarpać na zimnym lata jak marzenie.
quadral20004 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) lpg masz? Edytowane 5 Listopada 2014 przez quadral20004
quadral20004 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) no to stawiam na ktory wtrysk.zrob test przelewowy.kup w aptece 6 pojemniczkow na siuski.z 2 metry przewodu gumowego nie jestem pewien jakiej grubosci wydaje mi sie ze 5-6mm bedzie odpowiedni.nawierc dziury w nakretkach od w/w pojemniczkow,przetni te 2 metry przewodu na 6 czesci.wloz do kazdego pojemnika wezyk.a drugie konce wezykow podepni pod kazdy wtrysk,tam gdzie masz przelew. odpal,niech pyrka sobie i napelnia zbiorniczki.jak juz bedzie w miare tyle bedzyny w pojenikach zeby moc porownac w korym jest najwiecej benzyny.ten ktory najwiecej lał jest do wymiany Edytowane 5 Listopada 2014 przez quadral20004
Baku116 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Ok sprawdzę i dam znać dzięki za odp.
quadral20004 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Ok sprawdzę i dam znać dzięki za odp. edytowalem wczesniejszy post
quadral20004 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 kolego zapomnialem jeszcze o jednym,walnieta cewka tez sie tak objawia
marzol Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Po czyszczeniu robiłeś adaptację przepustnicy?
Baku116 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę.
quadral20004 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Cewki pewnie masz dwie.kable, swiece tez moga byc przyczyna
marzol Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę. Ja też miałem podobnie i też stawiałem na cewkę. Jednak to nie ona była przyczyną. Sprawdzałeś wężyki podciśnienia, odmy, ezektor?
darkb Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak robiłem adaptacje. Zastanawiam się nad nową cewka albo używka ori zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach chodzi tak jak by gubił iskrę. Ja też miałem podobnie i też stawiałem na cewkę. Jednak to nie ona była przyczyną. Sprawdzałeś wężyki podciśnienia, odmy, ezektor? a co u cibie było pomogło ci coś na takie właśnie objawy
marzol Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 U mnie było kilka przyczyn i ciężko powiedzieć, która z nich była najistotniejsza. Była peknięta odma, przerwany wężyk podciśnienia, brudna przepustnica. Wymieniłem też świece, przewody i ezektor [emoji30]
Baku116 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Odmę miałem pęknięta ale wymieniłem już dawno sprawdzałem dzisiaj i faktycznie jest taki mały wężyk przetarty który podpięty jest do przepustnicy mam nadzieje ze to jutro kupie wężyki i wymienię wszystkie. Cewki pewnie masz dwie.kable, swiece tez moga byc przyczyna Cewki mam 3. Kable nie wyglądają źle a świece wymieniłem na bosch super 4 wymienię te wężyki i jak nie będzie poprawy to kupie nową cewkę z kablami.
Baku116 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Wymieniłem dzisiaj wężyki jeden był przetarty i to nawet sporo ale przejechałem sie jakieś 2-3 km i dalej to samo. Auto zaczęło jak by strzelać z wydechu po dłuższej jeździe.
quadral20004 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 No to zostala ktoras cewka i kable
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się