Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 TDI] dziwny "gwizd" przy dodawaniu gazu


wzakrzewski

Rekomendowane odpowiedzi

to najlepiej zrób to jak bedziesz ruszał .... i najlepiej na parkingu podziemnym

nieee, lepiej prawym bokiem auta blisko ściany..

jeszcze z wystawiona głową zawadzi o sciane i dopiero bedzie .... :diabelek:

tak czy siak bedzie słychac .... :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze gwiżdze bo kiedys rozebrałem sobie prawie cały przód somochodu( szukałem któredy mi woda cieknie) to wsrodku gwizdało ze ho ho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo gwizdanie, pojawia sie od ok 1800obr. i przestaje przy 3200 okolo. Pojawilo mi sie to po czyszczeniu turbinki, z tym ze zmienilem program na oryginal, bo mialem wczesniej wirusik. Wczesniej na chipsie teg nie slyszalem, wiec tez sie zastanawiam czy to norma czy cos skonocilem przy czyszczeniu. Sprobuje zmienic program i zobacze jak to sie zachowa, bo przed czyszczeniem tego nie bylo. Napisze co i jak po tescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo gwizdanie, pojawia sie od ok 1800obr. i przestaje przy 3200 okolo. Pojawilo mi sie to po czyszczeniu turbinki, z tym ze zmienilem program na oryginal, bo mialem wczesniej wirusik. Wczesniej na chipsie teg nie slyszalem, wiec tez sie zastanawiam czy to norma czy cos skonocilem przy czyszczeniu. Sprobuje zmienic program i zobacze jak to sie zachowa, bo przed czyszczeniem tego nie bylo. Napisze co i jak po tescie.

dlaczego zmieniłes program na ori ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem program bo mialem tanie rzemioslo, uniwersalny do danego modelu sterownika i auto strasznie dymilo przy przyspieszaniu. Po prostu szkoda silnika. Pojutrze postaram sie zrobic tescik, chociaz dzisiaj sie wsluchalem i to bardziej syczenie niz gwizdanie, a kolektor tez czyscilem, wiec moze mam nieszczelnosc w ukladzie ssacym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam że u mnie w AWX strasznie syczy mam rozebrany tunel środkowy, schowek z prawej str i obudowępod kolumną kierownicy (bo zmieniałem navi) i ten syk u mnie przy wyższych obrotach zamienia się w jakby sprzężenie może to być coś ze zmienną geometrią łopatek ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekstremalne przypadki to taki luz na wałku że wirnik obciera o obudowę, czasem też do układu wpadnie "mucha w kasku", uszkodzi którąś z łopatek i już mamy piękny świst

Jak tylko gwiżdże a nie puszcza oliwy to jeździć i się nie przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to był pęknięty zbiornik podciśnień mocowany przy prawej podłużnicy ( w etce nazywa się to tłumik nie wiadomo czemu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...