EndriuGiz 2 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Zna sie ktoś na tym sprzecie ? Ojciec kupil zlom wyremontowal kupe kasy wsadzil, doprowadził go do perfekta a on chodzić nie chce ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Co znaczy nie chce ? zapalać, jeździć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Iskra jest ? Zapłon ustawiony poprawnie ? Gaźnik sprawny ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 przeciez to ropniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EndriuGiz 2 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 nie ropniak tylko benzin + olej własnie problen chyba lezy po stronie gaznika ( ustawieniu poziomu paliwa) tylko nikt nie wie ile go tam ma byc. zapala czasami na chwile i gasnie jak nie chodzi to z gaznika kapie dosyc mocno paliwo tak jakby z jakiegos przelewu czy cos iskra jest, zaplon tez ustawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper 0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Być może masz źle wyregulowany poziom pływaka.Musiał być opisać czy dzik wchodzi na wysokie obroty,po czym gaśnie czy też po prostu traci obroty i gaśnie,tak jak by się dusił. Może że go zwyczajnie zalewa,bo dostaje za dużo paliwa,wtedy obniż poziom pływaka,sprawdź też stan pływaka,czy aby nie jest dziurawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EndriuGiz 2 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 plywak jest caly, nie dziurawy unosi sie i opada, poziom paliwa usttawialem juz z 1000 razy i ciagle sie leje z niego ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper 0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 ustaw na niższy poziom paliwa w komprze pływakowej skoro przelewa to jest za wysoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Może tu? http://oldtimerbazar.pl/galeria/dzik-2-instrukcja-obslugi-ciagnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Dwie opcje. 1.Za duży poziom paliwa 2.Do wymiany zaworek iglicowy , ewentualnie sam oring. Obie te opcje powodują że zalewa silnik, ma zbyt bogatą mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EndriuGiz 2 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 zaworek wymienilem na nowke, poziom paliwa chyba pozostaje tylko, tam jest opcja przelaczenia gaznika w tryb praca i rozruch. na rozruchu pali i zapala po przelaczeniu na prace momentalnie jest yyyyyy i pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Może źle wyczyszczony gaźnik. Kanały zaszły brudem. Polecam czyszczenie myjką ultradźwiękową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się