Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyniki geometrii zbieznosci czy mam w porządku ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

Prosze o informacje / opinie czy podana ponizej wartosc jest duzym odstepstwem, czy robilibyscie cos z tym, czy mozna jezdzic smialo?

"POCHYLENIE KOŁA PRAWE PRZEDNIE: -1,06 STOPNIA", natomiast pochylenie kola lewego przedniego to -0.09 stopnia

Dodam, ze przod wymieniony kompletny: 8 wahaczy, drazki, koncowki, laczniki stabilizatora 2szt. wszystko Lemfordera + nowe opony GoodYear 4Season.

Nie znam sie na odczytywaniu danych diagnostycznych, prosze o pomoc.

Edytowane przez wrclaguna
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tu problemem nie są wartości jako takie tylko różnica między stronami wynosząca ok.1 stopień co jest wartością niepokojącą.Musisz podać wszystkie wartości z pomiaru,samo pochylenie to za mało.

Opublikowano

Jeśli wszystko wymieniłeś to może zwrotnica,amortyzator, jest po wypadku,ew. po jakiejś dziurze.

Możesz też sprawdzić sanki

Opublikowano

Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik

f619caa0da1e3889med.jpg

Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone.

Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją.

Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę?

Opublikowano

Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik

f619caa0da1e3889med.jpg

Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone.

Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją.

Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę?

W tych autach konta nie da się wyregulować, jedynie można próbować przesunąć "sanki". Powinien wyregulować jeszcze krzywą zbieżności, ale założę się że zakład pewnie nawet nie wie co to jest i jak się to ustawia

Opublikowano (edytowane)

Witam,

czy udało Ci się ustawić na sankach takie parametry jak przesuniecie kól na osi oraz nierównoległość osi ?

Edytowane przez baloquattro
Opublikowano
Dnia 9.03.2015 o 23:54, lukaszwaniek napisał:
Dnia 18.02.2015 o 09:42, radko123 napisał:

Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik

f619caa0da1e3889med.jpg

Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone.

Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją.

Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę?

W tych autach konta nie da się wyregulować, jedynie można próbować przesunąć "sanki". Powinien wyregulować jeszcze krzywą zbieżności, ale założę się że zakład pewnie nawet nie wie co to jest i jak się to ustawia

Witam,

Czy udało się ustawić albo zidentyfikować powód przesunięcia kół na osi ?

Opublikowano

Witam. Odgrzeje kotleta. Nie chcę zakładać nowych wątków. 

A4B7 zawieszenie 1be. Butla LPG w bagażniku Od jakiegoś czasu prawe koło przód przy skręcaniu czy to w lewo czy to w prawo dziwnie uślizguje. Tak jakby nie było podczas skrętu zbieżności. Zauważyłem też że opona prawy przód jest bardziej zużyta. Dodam że nie zauważyłem oznak zużycia od wewnątrznej strony czy zewnetrznej tylko raczej na całej powierzchni opony. 

Na szarpakach nic nie wyszło. Brak wyczuwalnych luzów.

Została zrobiona geometria 3d. Oto wyniki. Proszę o interpretację.

Pan który dokonywał pomiaru powiedział że jest delikatnie zły kąt pochylenia koła prawego ale żebym się tym nie przejmował.Trochę trudno mi się nie przejmować jak czuje słyszę przy skrecie i powolnej jeździe że coś się dzieje. Jakieś pomysły?

IMG_20191028_081448.jpg

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.10.2019 o 10:08, Czajson napisał:

Pan który dokonywał pomiaru powiedział że jest delikatnie zły kąt pochylenia koła prawego ale żebym się tym nie przejmował.Trochę trudno mi się nie przejmować jak czuje słyszę przy skrecie i powolnej jeździe że coś się dzieje. Jakieś pomysły?

Zapytaj Pana co robił geometrię czy potrafią zrobić i ustawić krzywą zbieżności.

Nie jestem oczywiście pewien czy to pomoże ale warto sprawdzić.

Edytowane przez KINIAM
Opublikowano (edytowane)

Krzywą zbieżności? Co to takiego?Nie pytałem. Powiedział że zbieżność jest oki. I że wszystkie parametry oprócz delikatnie zlego kąta prawego koła. Ale podobno ludzie z większymi odchyłami tego parametru jeżdżą i się tym nie przejmują

Edytowane przez Czajson
Opublikowano
Godzinę temu, Czajson napisał:

Krzywą zbieżności? Co to takiego?

Procedura jest ogólnie dostępna, jak znajdę chwilę czasu to Ci opiszę co i jak.

Mało kto dotyka tego tematu ale powinno to się zrobić co najmniej wtedy kiedy wymieniamy zawieszenie lub dotykamy się końcówek drążka.

Opublikowano

Co to za numerki wybite na zwrotnicach? Ktoś się orientuje? I dlaczego te numery są inne na prawej i lewej zwrotnicy. Zdjęcia nie wyraźne ale można zauważyć że numery są zupełnie inne. Czyżbym miał różne zwrotnice w aucie. Dodam że google nic nie podpowiada. Wiem że numery zwrotnic po etce są inne.

O co z tym chodzi?IMG_20191103_164547.jpg

IMG_20191103_164042.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...