Skocz do zawartości

lukaszwaniek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszwaniek

Osiągnięcia lukaszwaniek

1

Reputacja

  1. Ja w b6 miałem tak samo przy dużych prędkościach biła kierownica ale o dziwo raz mocniej raz mniej aż w końcu zaczęły stukac na dziurach wewnętrzne przeguby. Sprawdź wewnętrzne przeguby.
  2. O ile sie nie myle to było coś podobnego. I wtedy była to zasyfiona albo uszkodzona pompa paliwa w baku.
  3. Zobacz czy masz mokry dywanik pod nogami kierowcy. Jeżeli tak to jakieś zwarcie będzie robił moduł komfortu, który jest pod dywanikiem.
  4. sprzwdź czy nie masz mokrej wykładziny pod nogami kierowcy. Jeżeli tak to moduł komfortu robi zwarcie w elektryce. Ja tak miałem i moduł do wymiany.
  5. A dlaczego nie zmienia mi kodowania? Obojętnie co bym nie zmienił to nie zapamiętuje.
  6. Nie wiem czy dasz radę? Dzisiaj był u mnie rzeczoznawca wycenić szkodę. W zależności ile mi dają, albo będę próbował to sam zrobić albo oddam auto do naprawy bezgotówkowej. Co do blokady to mam coś bardzo podobnego jak na tej stronie. Blokada antykradzieżowa na pedały - www.esklep.ANPETRO.pl - Wyłącznie użyteczne akcesoria samochodowe
  7. lukaszwaniek

    Skradzione

    Z 6/7 stycznia 2013 próbowali skraść mój samochód A4 B6 1,9 TDI Quattro, skórzana tapicerka. Wyłamali wkładkę i wywiercili w drzwiach pod klamką dwie dziury na wysokości około 7 i 10 cm. Przez tą jedną dziurkę widać pancerz cięgna biegnącego z klamki do zamka. Weszli do środka i prawdopodobnie zatrzymała ich mechaniczna blokada na pedałach sprzęgła i hamulca. odsunęli przedni fotel maksymalnie do tyłu i prawdopodobnie próbowali ją ściągnąć lecz im się nie udało. W środku nic nie zginęło ani nic nie zostało uszkodzone.
  8. Mi też z 6/7 włamali się do auta wyłamali zamek w drzwiach i wywiercili dwie dziurki pod klamką na wysokości około 7 i 10 cm. Weszli do auta i natrafili na blokadę mechaniczną na pedale hamulca i sprzęgła i zrezygnowali z dalszej kradzieży. Z tego co wyczytałem wkładkę zamka można kupić używaną i dopasować ją do klucza a co ze stacyjką to nie wiem. Żeby wyciągnąć bębenek trzeba rozebrać tapicerkę i jeszcze parę innych rzeczy.
  9. Ja jak wymieniałem to chłodnice klimatyzacji z wężami położyłem na ziemi a chłodnice wody oraz pas przedni wyciągnąłem całkiem.
  10. Witam Wyczytałem gdzieś na forum (chyba Passata), że aby oryginalna "syrena" głośniej wyła a nie pipała wystarczy zmienić kodowanie na resztę europy. Czy dotyczy się to też A4 B6. Próbowałem wejść w licznik nacisnąłem Recode o próbowałem zmienić zgodnie z tym co podaje strona Ross-Tech, czyli: Coding 00??xx1: Options +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004) +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) 00xx?x1: Country 0 = Germany (D) 1 = Rest of World (RoW) 2 = USA (US) 3 = Canada (CAN) 4 = Great Britain (GB) 5 = Japan (JP) 6 = Saudi Arabia 7 = Australia (AUS) 00xxx?1: Seatbelt Warning 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new) ale po pierwsze tam nie ma tyle cyfr a po drugie na końcu nie mam jeden tylko 0. Moje kodowanie to 01000 ?? Próbowałem zmienić, ale nie zapamiętywał.
  11. lukaszwaniek

    Dławi się i szarpie..

    Dławienie o którym piszesz w BS będzie się pojawiało jeżeli zrobisz to na niedogrzanym silniku. Jeżeli występuje na dogrzanym to może będzie gdzieś nieszczelny układ chłodzenia powietrza doładowanego, wtedy spróbuj zlokalizować nieszczelność pod maską jak gdy przeskoczy na EGR ON.
  12. lukaszwaniek

    chyba tryb awaryjny

    Ja mieszkam w Ruda Śląskiej (Godula), chcesz to możesz podjechać podłączymy VAGiem
  13. Witam Mój problem polega na tym że gdy samochód postoi na słońcu i się nagrzeje, gdy załączę klimę to najpierw zimne leci z nawiewiu na szybę i z kratek nawiewiu po stronie kierowcy, ale z kratek leci cieplejsze niż z podszybia, natomiast z kratek po stonie pasażera może przez 10 minut leci dużo cieplejsze, potem już chłodne ale nie tak jak z kratek po lewej stronie. Gdy ustawie po stronie kierowcy temperaturę większą o 3 stopnie w porównaniu do strony pasażera to mniej więcej jest to samo. Wyciągnąłem silniczek odpowiedzialny za temperaturę strony pasażera, wyczyściłem kontaktsprayem potencjometr, zrobiłem nastawy podstawowe. Sprawdzałem wzrokowo ustawienia na Lo i Hi to cięgno było w skrajnych położeniach. Efekt taki jakby nie była domknięta klapa temperatury po stronie pasażera. Co muszę sprawdzić?
  14. Ja też zauważyłem u siebie tę nieregularną prace po rozgrzaniu. Myślę że jest to dwumas. Dolanie STP do czyszczenia wtrysków dało większego kopa na wyższych obrotach a wciskając sprzęgło na wolnych obrotach te trzęsawki są prawie niezauważalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...