Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

no i jest.... koło na nastepny sezon 19/9,5J noże i d*py nie urywa ale przy dzisiejszych projetkach cieżko o fajna nowość a te akurat wpadły mi w oko myśle że najgorzej nie bedzie ;)

n8e5jv7a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś płaskie jak na 9,5J ale prosty i przyjemny wzór, bynajmniej nie oklepnay fejk vossen cvt :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo et maja 43 , na żywo nawet na takie plaskacze nie wygladają , ciężko jest wybrać jakąś felge ale po namysle padł na ten wzór ,zobaczymy na wiosne jak sie wszystko skreci do qpy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo et maja 43 , na żywo nawet na takie plaskacze nie wygladają , ciężko jest wybrać jakąś felge ale po namysle padł na ten wzór ,zobaczymy na wiosne jak sie wszystko skreci do qpy ;)

Panie akurat w nie ori felgach et niema wpływu na concave :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe aż tak nie przerabiałem tematu , ogólnie chodziło mi o jakieś normalne felgi do normalnej jazdy, a żeby jakos to wyglądało i nie kopiować nikogo z kołem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bylo brac moje felgi

Trzeba bylo brac moje felgi

Trzeba bylo brac moje felgi

Trzeba bylo brac moje felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz w twoj temat dawno nie zaglądałem :naughty:


teraz pytanie jaki dystans dać bo 9,5J obierac o zacisk ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha 10J i 20" :huh: to ja mam problem z 9,5 i felga na tył gdzie zacisk malutki.... musze dystanse z b6 zdjąć i przymierzyć , chociaz po dzisiejszej przymiarce i tak mi sie szeroko wydawało ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź np kawałek palety podłogowej, wytnij otwory i przykryć koło. Potem zmierz odległości, oczywiście jeśli będzie mało to daj dwa kawałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył do codziennej jazdy to tak ET35 a przód ET40, z moich obserwacji u innych co mają 9,5.
Przód Tobie nie trze o zacisk, tylko tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przodu jeszcze nie mierzyłem ale przód jest 8,5 , tył niewiele ale jednak obciera , mam dystanse w b6 to sobie przymierze ale myśle że z 10-15 mm załatwi sprawe

teraz sie zastanawiam jaką gume dać na to 225?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przód jest 8,5 a tył 9,5


miałem troche dylemat bo to pierwsza styczność moja z takim kołem i bałem sie że bedzie przod za szeroko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm: to popytać kolegów nie można...

Akjam mnie codziennie molestował przed zakupem i widzisz jakie ładne koło kupił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacze jak przód przymierze ewentualnie bede mógł jeszcze wymienic dwie felgi na 9,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mając 8.5j z przodu musiałem dołożyć dystans 10mm bo koło leżało na zacisku, a z tyłu mam obecnie 6mm przy 9.5j przy hamulcach 320/288, mając 345/300 ten problem nie występuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...