Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 A zasilanie do klimatronka na pewno dochodz? Pytam oczywiście o plus dla grzanych stolków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Tak z klimatronika dochodzi. Pomiędzy pinami 1 i 2 ok. 13V, a pomiędzy pinami 3 i 4 ok. 3-4 V. Na fotelu pasażera sprawdzałem i pokazuje podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Nie mierzysz napięcia pomiędzy pinami 1 i 2 w klimatroniku, tylko względem masy. Pin 1 z klimatronika idzie do pinu 4 fotela kierowcy, pin 2 idzie do pinu 4 fotela pasażera, a pin 3 w obu to masa. Coś namodziłeś z instalacją. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Instalacja jest fabryczna. Wartości które podałem mierzone były na zielonych kostkach w podłodze pod fotelem kierowcy i pasażera. Klimatronika nie wyciągałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce. Instalacja jest fabryczna. Wartości które podałem mierzone były na zielonych kostkach w podłodze pod fotelem kierowcy i pasażera. Klimatronika nie wyciągałem. He o tym napięciu to napisałem do kolegi Herdas , a Ty podałeś pomiary . U Ciebie wszystko właśnie wskazuje na przerwaną matę, więc rozbiórka fotela i szukanie przerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 A jak jest przerwa w macie można ją znaleźć i naprawić czy tylko wymiana maty? Wysłane za pomocą Commodore C64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 A jak jest przerwa w macie można ją znaleźć i naprawić czy tylko wymiana maty? Wysłane za pomocą Commodore C64 Da się znaleźć i naprawić robiłem tak już kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Możesz podpowiedzieć czego szukać? Przebarwienia, wyraźnego załamania? Jak znaleźć przerwę? Jak naprawić, lutować czy użyć jakiś kabelek? Nie rozbieralem tego ale skoro się da to to pewno ogarnę, Zaciekawiło. Mnie to bo u mnie będzie przerwa raczej bo z jednej strony nie grzeje tylek a z drugiej tylko w jednym miejscu Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 2 Grudnia 2015 przez kt65c453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zależy jak doszło do uszkodzenia, u jednych potrafiło nawet dziurę w tapicerce wypalić, ale jeżeli uszkodzenie mechaniczne (przerwa) powstanie gdy mata nie pracowała, to może nie być żadnego śladu. Sprawdzony sposób to miernik ustawiony na "piszczenie", czyli test ciągłości i jedna sonda zakończona szpilką, którą przekuwasz się przez izolację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Miernik jest mi dobrze znany, żaden problem, a znaleziona przerwę rozdłubujemy, lutujemy i izolacja np parciana taśma? Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 2 Grudnia 2015 przez kt65c453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Taśma parciana nie potrzebna, myślę że lepsza do tego jest koszulka termokurczliwa. Ja tak robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce. Instalacja jest fabryczna. Wartości które podałem mierzone były na zielonych kostkach w podłodze pod fotelem kierowcy i pasażera. Klimatronika nie wyciągałem. He o tym napięciu to napisałem do kolegi Herdas , a Ty podałeś pomiary . U Ciebie wszystko właśnie wskazuje na przerwaną matę, więc rozbiórka fotela i szukanie przerwy. Chodzi ci o czerwony kabel w skrzynce bezpieczników? Miałem ori wiazke i tam dwa bialo czerwone szly grube zakonczonepinami na bezpiecznik je wpialem w gniazdo 44. A czerwonego zasilania nie podpisałem chyba bo dawno ta wiazke wkładalem. Mam doprowadzić do któregos kabla to zazilanie (czerwony) na przewod biało czerwony Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce. Instalacja jest fabryczna. Wartości które podałem mierzone były na zielonych kostkach w podłodze pod fotelem kierowcy i pasażera. Klimatronika nie wyciągałem. He o tym napięciu to napisałem do kolegi Herdas , a Ty podałeś pomiary . U Ciebie wszystko właśnie wskazuje na przerwaną matę, więc rozbiórka fotela i szukanie przerwy. Chodzi ci o czerwony kabel w skrzynce bezpieczników? Miałem ori wiazke i tam dwa bialo czerwone szly grube zakonczonepinami na bezpiecznik je wpialem w gniazdo 44. A czerwonego zasilania nie podpisałem chyba bo dawno ta wiazke wkładalem. Mam doprowadzić do któregos kabla to zazilanie (czerwony) na przewod biało czerwony? czy jak to widzisz? Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce. Instalacja jest fabryczna. Wartości które podałem mierzone były na zielonych kostkach w podłodze pod fotelem kierowcy i pasażera. Klimatronika nie wyciągałem. He o tym napięciu to napisałem do kolegi Herdas , a Ty podałeś pomiary . U Ciebie wszystko właśnie wskazuje na przerwaną matę, więc rozbiórka fotela i szukanie przerwy. Chodzi ci o czerwony kabel w skrzynce bezpieczników? Miałem ori wiazke i tam dwa bialo czerwone szly grube zakonczonepinami na bezpiecznik je wpialem w gniazdo 44. A czerwonego zasilania nie podpisałem chyba bo dawno ta wiazke wkładalem. Mam doprowadzić do któregos kabla to zazilanie (czerwony) na przewod biało czerwony? czy jak to widzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 "Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce." Bromchit. Rozumiem, że masz na myśli rezystancję mierzoną w zielonej kostce wiązki fotela? Nie w podłodze? Mierzyć z kostką wpiętą w fotel i ustawionym ogrzewaniem np: na 6 poziom czy z kostką wypiętą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 "Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce." Bromchit. Rozumiem, że masz na myśli rezystancję mierzoną w zielonej kostce wiązki fotela? Nie w podłodze? Mierzyć z kostką wpiętą w fotel i ustawionym ogrzewaniem np: na 6 poziom czy z kostką wypiętą? Kostka fotela odpięta od podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ok. Wszystko jasne. Jutro po robocie to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Chodzi ci o czerwony kabel w skrzynce bezpieczników? Miałem ori wiazke i tam dwa bialo czerwone szly grube zakonczonepinami na bezpiecznik je wpialem w gniazdo 44. A czerwonego zasilania nie podpisałem chyba bo dawno ta wiazke wkładalem. Mam doprowadzić do któregos kabla to zazilanie (czerwony) na przewod biało czerwony? czy jak to widzisz? Ok. tylko te dwa biało czerwone, jak podłączyłeś z jednej i drugiej strony? Czerwony kabel (np. plus ze złącza nad nogami) do bezpiecznika 44 z niego jest zasilany przód (tył również) przewodem jego kolor to dokładnie czerwony z białym paskiem do klimatronika (nie wiem czemu miałeś dwa, no chyba, że instalacja była też pod grzany tył) Edytowane 2 Grudnia 2015 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Chodzi ci o czerwony kabel w skrzynce bezpieczników? Miałem ori wiazke i tam dwa bialo czerwone szly grube zakonczonepinami na bezpiecznik je wpialem w gniazdo 44. A czerwonego zasilania nie podpisałem chyba bo dawno ta wiazke wkładalem. Mam doprowadzić do któregos kabla to zazilanie (czerwony) na przewod biało czerwony? czy jak to widzisz?Ok. tylko te dwa biało czerwone, jak podłączyłeś z jednej i drugiej strony?Czerwony kabel (np. plus ze złącza nad nogami) do bezpiecznika 44 z niego jest zasilany przód (tył również) przewodem jego kolor to dokładnie czerwony z białym paskiem do klimatronika (nie wiem czemu miałeś dwa, no chyba, że instalacja była też pod grzany tył) Oba bialo czerwone dalem do skrzynki z bezpiecznikami pod 44 czerwonego nigdzie nie podciagalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 A gdzie je podłączyłeś z drugiej strony, bo na razie nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Oba bialo czerwone mialem juz w kostce F jak pamiętam i te dwa poprowadzilem do skrzynki bezpieczników w pole 44 dalem tam 30A bezpiecznik. Zrobię foto lub na pw daj nr to sie zgadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) To podaj numery pinów z tej koski F w których siedzą te kable. Napisałem Ci wcześniej jak ma być podłączone zasilanie grzania przód. Według tego co piszesz to nie masz teraz podłączonego zasilania, pewnie stąd te błędy. Pin nr. 3 w złączu F tam być podłączony plus przez bezpiecznik 44. Edytowane 3 Grudnia 2015 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się