Hikiel 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam, założyłem temat w dziale Silnik ale tutaj chyba będzie odpowiedniejsze miejsce żeby zapytać. Samochód po wymianie kompletnego rozrządu (INA, używane były blokady), wszystkich pasków, rolek, napinaczy etc. Po całej wymianie zrobiłem nim 350km bardzo spokojnie jeżdżąc. Dzisiaj pojawił się problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach oraz do osiągnięcia 1500rpm. Potem chodzi wzorowo. Zdjęcie wężyka podciśnienia z zaworu EGR niczego nie zmienia. Zrobiłem logowanie kilku grup: http://vaglog.pl/log_192976.html http://vaglog.pl/log_192977.html http://vaglog.pl/log_192978.html http://vaglog.pl/log_192979.html http://vaglog.pl/log_192980.html http://vaglog.pl/log_192981.html Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrdaw111 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Sprawdz naciąg paska napędzajocego pompe wtrysową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hikiel 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Diagnoza trafna w 100%. Pasek okazał się całkowicie poluzowany. Nie wiem jak to się stało, że napinacz puścił. Napiąłem, dokręciłem i będę obserwował czy nadal się poluźnia. Dzięki serdeczne za błyskawiczną i co najważniejsze trafną diagnozę. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się