Tarantula56 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Mam pytanie odnosnie napinacza w 1,8t z hydraulika. Wg systemu Elsa Pro audi mam taki napinacz teraz zamontowany: A dzis w sklepie dostalem rozrzad z takim napinaczem: To te same czesci tylko zostaly jakos zmienione? Jest jakis patent na rozpiecie tych napinaczy ( mechanicznego i hydraulicznego) bez specjalnych narzedzi? bo to ze wymontuje stary,zaloze nowy i wyciagne zawleczke to oczywiste Chce sie upewnic ze to te same napinacze tylko troche zmienione, bo jak jutro rozbiore w ciemno i nie bedzie ok to troszke sie wkurze pozdrawiam Audi a4 b6 2004 1.8t bex
quadral20004 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Wyglada na napinacz z najnizszej polki
Łukasz13 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 To jest nowa wersja napinacza, napinacz hydrauliczny niepotrzebny, to jest zestaw zamienny zamiast starej wersji..
Tarantula56 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Chwila chwila. Ale w nowym zestawie z ta rolka mam napinacz hydrauliczny, wiec chyba po cos jest potrzebny? Sam juz sie polapac nie moge. Takto jest jak czlowiek mieksza w kraju gdzie 90 proc aut to diesle, dlatego sie jeszcze 1.8t nie trafilo do roboty. Czyms musze napiac ta nowa rolke, bo ma tylko centralna srube a zadnej innej regulacji napiecie. Dzieki za kazde info
kawowy19 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 dokładnie jak pisze Łukasz. Przerabialem ten temat. CT909K10 taki zestaw kupiłes? Wyrzucasz hydraulik zakładasz nowe elementy i wsio pasi zrob inne foto bo wydaj mi sie ze ta rolka to nie od tego ;p
kawowy19 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) https://www.google.pl/search?q=ct909k10&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tmtmVMejC4fOygOTxILoCw&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1680&bih=935#facrc=_&imgdii=_&imgrc=CyiEfwYF3eJVsM%253A%3Bttiv4TVkv7qS5M%3Bhttp%253A%252F%252Faam-europe.contitech.de%252Fpages%252Fnewsletter%252Fnewsletter-technical-info%252F13_035%252Fimg%252F02.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Faam-europe.contitech.de%252Fpages%252Fnewsletter%252Fnewsletter-technical-info%252F13_035%252Fservice_einbautipps_13_035_en.html%3B245%3B115 tak wygląda "nowy" prawidłowy zestaw do naszych 1.8t Edytowane 14 Listopada 2014 przez kawowy19
Tarantula56 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Czyli ct909k10 jest z rolka ktora mozna manualnie napiac, a tlumik hydrauliczny juz nie jest hydrauliczny tylko jest poprostu rolka? W takim razie do czego ten moj zestaw k3?
kawowy19 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 ale ct909k3 faktycznie wygląda tak jak Twoje foty. O co kaman.... Tak w k10 hydraulik jest usuniety z uchwytu rolki prowadzącej. Jest zintegrowany w rolce napinającej. Ale to k3 to nie wiem....
Tarantula56 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 No taki zestaw dostalem niby do mojego bexa. Nie pozostalo nic innego jak wymienic na k10 skoro mowicie ze to nowa wersja i pasuje na 100%. Tez mnie ciekawi co to za zestaw k3. Nawet na google w zadnym zestawie do a4 b6 nie widzialem takiej rolki jak moja o.0
kawowy19 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) k10 albo "stary" zestaw z tradycyjnym hydraulikiem i roilka nap. jak w Twoim pierwszym wpisie (foto z instrukcji) Edytowane 14 Listopada 2014 przez kawowy19
Tarantula56 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Dziekuje za pomoc. Po montazu dam znac co i jak
kawowy19 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 zestaw CT909k3 pasuje do A3, golfa IV itd. Być może chodzi o silniki umieszczone poprzecznie, nie mam pojęcia... Ale do nich napinacz wygląda jak ten Twój z zestawu k3
Tarantula56 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Wlasnie to samo mi wczoraj do glowy przyszlo bo raz w zyciu wymienialem rozrzad i wlasnie napinacz wygladal tak samo w a3 1.8t. Pamietam ze wtedy hydrauliczny napinacz napinalem takim narzedziem z gwinten i srubka ktora sie skrecalo. Dzis jade wymienic Zestaw k10 wlasnie zalozony. Wszystko super pasuje, teraz odpowietrzyc i final. Przy okazji zmienilem rolke alternatora bo bylo ja slychac. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
erchi Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 fragment korespondencji ze sklepem internetowym: w przypadku tego auta są dwie opcje do wyboru:1. zastosowanie się do modyfikacji zalecanych przez producenta (grupyVW); czyli zamiana napinacza hydraulicznego na napinacz automatyczny,w zestawie pasek (Contitech) i rolka napinająca i prowadząca (Litens) sątych samych producentów co części oryginalne, jednak (nawet teoryginalne) rolki produkowane są w Chinach co zraża wielu klientów(chociaż nie ma powodów by twierdzić że są złej jakości), coprowadzi dodrugiej opcji.2. pasek Contitech, rolka napinająca z napinaczem hydraulicznym NTN,pompa wody Ruville,to rozwiązanie dotychczasowe, takie jakie ma Pan w tej chwili w aucie.Pasek, rolki i napinacz tych samych producentów co oryginalne części.Rolki są wykonane w Japonii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się