kosi123 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Cześć, Chciałbym podzielić się z Wami moim projektem A4 B5 VR6 24V. Mam nadzieję, że moje doświadczenia pomogą innym w podobnych projektach, a i ja uzyskam kilka rad, bo wszystkiego nie wiem Specyfikacja (NA: Auto - A4 B5 FL 1.8t 2000r. Quattro Silnik: VR6 24V (leon coupra) Napędy: standard S4 (narazie wystarczy) Skrzynia/Sprzęgło - S4 + sprzęgło/adapter VR5 Miska olejowa - Touareg 3.2 (Poszukuje pilnie Phaeton 3.2)! Heble - Porsche Cayenne 6-tłoki (przód), Porsche 911 4-tłoki (tył) łapy silnika - custom Pokrywa silnika - R32/A3 3.2 Dolot - custom Wydech - custom (na razie bez wejscia na turbo) Chłodnica Passat b5 (automat) z chłodnicą oleju Reszta pasuje z A4 Pierwsze pytanie o napinacz paska- czy ktoś wie, co może pasować zamiast orginalnego Vr6 (12V nie pasuje). Obecnie opiera sie o chłodnice i potrzebuje.. mniejszego, krótszego:
Dev Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Te hamulce juz zalozyles czy dopiero bedziesz zakladał ?
kosi123 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 Przód założe jak znajde zwrotnice s4 - z tarczami 352mm powinno być P&P. Na tył pewnie będzie trzeba adaptery dorobić
Dev Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Do przednich zaciskow idzie tarcza 345mm jak rozwiążesz temat hamulca recznego na tyle ?
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Hydrauliczny reczny podlaczony pod ori dzwignie recznego. Its been done before Edytowane 15 Listopada 2014 przez marcindlug
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Oj tam, szukasz dziury w calym Auto zostanie n/a czy planowane jest doladowanie?
kosi123 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 @Dev - hydraulika (temat na długie, zimowe wieczory) pierwsza faza NA. Trzeba złożyć wszystko do kupy > wystroić > pojeździć > wyciągnąć wnioski > kompletować cześci na turbo Goal to 500 km+ (wstępnie BW s200sx)
marcindlug Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Mam kogos kto juz przez taki temat z heblami przechodzil. Jak cos to sluze namiarami Skoro ma byc turbo to nie lepiej od razu poskladac docelowego setupu?
kosi123 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Dobrze wiedzieć na pewno się odezwę w sprawie tych hebli.. Niestety turbienie na 500km+ to sporo $$$ (samo sprzęgło dual disk z adapterem do skrzyni 01E kosztuje 3k$ w US ), a chce aby to było na dobrych częściach poskładane. No i pierwszy raz cos takiego robie, więc licze się (choć nie przewiduje) z ewentualnymi kwatkami po drodze
marcindlug Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Dobrze wiedzieć na pewno się odezwę w sprawie tych hebli.. Niestety turbienie na 500km+ to sporo $$$ (samo sprzęgło dual disk z adapterem do skrzyni 01E kosztuje 3k$ w US ), a chce aby to było na dobrych częściach poskładane. No i pierwszy raz cos takiego robie, więc licze się (choć nie przewiduje) z ewentualnymi kwatkami po drodze troche ci ulatwie - zainteresuj sie sprzeglem z audi a5 3.0tdi. dwutarcz, 2x228mm. po nabiciu kewlarowych okladzin przeniesie wszystko co na nie rzucisz tak czy inaczej sprzeglo to najmniejszy problem dluga droga przed toba i juz teraz musisz sie liczyc z tym ze zbudowanie to jedno ale uzytkowanie takiego auta to zupelnie inny temat i zapomnij ze zmiescisz sie w zalozonym budzecie - to sie nigdy nie udaje
kosi123 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Update mocowania silnika. Udało nam się zrobić z Opla audi i dobrać poduszki od 2.5 TD (przeciwieństwie do innych projektów z US i poliuretanu - zobaczymy co wyjdzie)
marcindlug Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Nie wygenerujesz takiej ilosci nm zeby w 1.8 byl ci potrzebny dwutarcz
kosi123 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Mały update w projekcie. Niestety prace nie idą w zakładanym tempie i od ponad roku nic się nie zmieniło - zrobiłem autkiem jakieś 2000 km beż żadnych awarii na N/A z wynikiem 220km, ale brak czasu na co kolwiek. Projekt jest na sprzedaż gdyby ktoś był zainteresowany: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-audi-a4-s4-b5-vr6-turbo-2-8-24v-bde-swap-ID6yN73P.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się