grechut Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam, jako, że właśnie wczoraj zakupiłem swoją Audi z silnikiem 2.0 z silnikiem benzynowym, czas powoli pomysleć nad gazem. Tematów było kilka, niektóre sprzed roku, dwóch lat, a coś mogło się pozmieniać stąd moje zapytanie . Który gaz polecacie do tego modelu, BRC czy Staga? Dużej różnicy w instalacji nie ma, a może na którymś będzie jeździł lepiej :-). Osobiście wcześniej w Oplu miałem BRC i byłem zadowolony. Gaz będę brał w GOMARZE w Łasku [ http://www.gomar-lpg.pl/cennik/cennik.pdf ] , są podane wszystkie ceny, dlatego prosiłbym o opinie .
krzysiekml Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 jak dla mnie to stag,tylko dlaczego 300 dopłaty za turbo i pow. 150KM ?
rade Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Grunt to dobre strojenie, ale z obu będziesz zadowolony, tak samo jak byś wziął KME Nevo ( mam - polecam ) , weź ponadto wtryski HANA zielone zamiast Regów. 2600zł z tymi wtryskami to lekka przesada...
grechut Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 To ile wg Was powinno to kosztować ?
jacek70 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Proponuje Staga. Ja mam Stag 4 plus i jestem zadowolony. Pamiętaj ze ważniejsze jest strojenie niż firma.
grechut Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Stag 4 plus na regu czy hanie?
karolas123321 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Na hanie, a najlepiej na barracudzie jak gazownik zechce zamontowac
MaciekW. Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Nie mam porównania bo obecne auto to pierwsze w którym mam LPG (zakładałem we wrześniu tego roku) więc nie wiem jak spisuje się BRC. Ja mam STAG-a 4 i wtryski Hana i jestem bardzo zadowolony. Tak jak piszą Koledzy wyżej- najważniejszy jest ogarnięty w temacie "gazownik" który przyłoży się do montażu i odpowiednio wyreguluje wszystko. Co do ceny to ja w Rzeszowie płaciłem 2300zł za STAG 4, wtryski Hana, zbiornik 55L w miejsce koła zapasowego, wlew pod klapką do tankowania Pb. Gdybym życzył sobie wlew w zderzaku i tańsze wtryski to byłoby jeszcze taniej; pewnie w okolicach 2000-2100zł.
grechut Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Dobra. Dzieki chłopaki mam temat do rozkminy. Ogółem nie będę pisać nowego tematu tylko tu zacznę.. Jaki olej do tej mojej audi? Jeździ teraz na 5W30 Castrol bodajże, a z rozmowawiałem z paroma osobami i tak mocno średnio ten olej polecają Gdzieś coś kiedyś czytałem żeby zalać półsyntetykiem Motula S6100+? ( tutaj może być mała rozbieżność w nazwie bo nie pamiętam gdzie to czytałem ). Dzięki !
MaciekW. Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Poczytaj tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63743-wymiana-oleju-na-jaki/ myślę, że pomoże Ci to w podjęciu decyzji. Ja w swoim 2.0 ALT przetestowałem już dwa oleje i mam ochotę trzeciego spróbować. Ze względu na to, że te silniki lubią pobierać olej w sporych ilościach to zrobiłem remont silnika i potem zalałem olej ELF 5W40 (coś na "E" ale nie pamiętam w tej chwili czy był to excellium czy evolution) i świrował mi czujnik poziomu oleju (ten w misce olejowej) tzn. pokazywał komunikat na FIS-ie jak mu się chciało. Zmieniłem olej na Valvoline MaxLife 5W40 (spełniający normy VW/Audi) i czujnik się uspokoił, ale silnik olej pobiera, więc teraz na wiosnę przymierzam się do tego właśnie Motula o którym wyżej wspominasz i o którym sporo w w/w linku pisze kolega testujący ten olej w swoim OOOO Edytowane 19 Listopada 2014 przez MaciekW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się