Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Błąd 00575 prośba o sprawdzenie logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód podczas wyprzedzania uznał, że coś mu nie pasuje i wszedł w tryb awaryjny. Dziwne uczucie kiedy człowiek jest czegoś pewien a tu taki psikus.. No ale do rzeczy:
Wywaliło mi 1 błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Po skasowaniu błędu zrobione logi statyczne i BS.
Logi statyczne:
Grupa 000
Grupa 001
Grupa 003

Grupa 004 Czy tutaj jest wszystko w porządku?

Grupa 007

Grupa 013
Grupa 018
Grupa 023

Logi Basic Settings:
Grupa 000
Grupa 003
Grupa 004

Logi dynamiczne:
(Po pierwszym logu dyn. wywalilo z powrotem w/w błąd i tryb awaryjny więc silnik off-on i kasowanie błędu zanim przeszedłem do kolejnej grupy. Dodam, że wywalało mi błąd od grupy 000 do do 008 a w grupie 010 i 011 już nie. Pewnie sie odetkała przez to butowanie i na chwilę się jej poprawiło. Co sądzicie- turbo do czyszczenia starczy czy prędzej do regeneracji? Co z resztą odchyleń wartości? EGR zaślepiony, a katalizator wywalony.)

Grupa 000

Grupa 001
Grupa 003
Grupa 004

Grupa 008

Grupa 010

Grupa 011

Dzięki z góry za pomoc.

Opublikowano

Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej

Opublikowano

Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej

Rocznik 96, czyli początek kąta wtrysku do ustawienia, a ten wężyk podciśnienia to jest ten który idzie od ecu przez ścianę grodziową( tak pośrodku ściany) i wychodzi do czujnika między silnikiem a ścianą grodziową, który jest umiejscowiony tak jakby pod rurą od dolotu? Sorry, że taki lakoniczny opis ale nie do końca wiem o którym wężyku mówisz..

Opublikowano

Dokładnie tak wyjmij cały i przedmuchaj jeśli będzie tam olej to też może być przyczyna przeładowania

Opublikowano

Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej

sorki za OT ale potrzebuję sprawdzić pompę w qmpla VP.

w PD wiem co i jak, ale VP nie do końća

kąt wtrysku do regulacji - po czym to diagnozujesz ?

bo tutaj widzę w logu statycznym 00 druga wartość oscyluje koło 60 - a z tego co znalazłem na necie to wartość ta jest chyba ok.

no chyba że są ważne inne wartości z innych grup ? jeżeli tak to proszę o jakieś info, link itp :)

a i ciekawi mnie COLD VALVE START - chyba gr 4 blok 4 - gdzieś piszą że to EGR, ale to chyba coś z pompą ??

Opublikowano

Kat wtrysku sprawdzasz w Bs grupa 0

Opublikowano

dzięki.

pompa u kolegi ma jakieś 60 - czyli powiedzmy pomiędzy liniami na wykresie ( AHF 110km) - ujdzie czy pasuje doregulować pod 50 ? i czy jakiś widoczny wpływ jest przy 60 ?

czy kicha jest dopiero powyżej 70

Opublikowano

Jeżeli dobrze pali w chłodne dni to nic nie ruszaj

Opublikowano

Dokładnie tak wyjmij cały i przedmuchaj jeśli będzie tam olej to też może być przyczyna przeładowania

Miałeś rację przewód jest zaolejony, oprócz wyczyszczenia całego przewodu co można zrobić żeby sytuacja nie powtórzyła się?

Opublikowano

Wyczyść rury do lotu z oleju wszystko zależy jak turbo mocno puszcza olej poczysc i będziesz miał spokój i jeździć dynamicznie

Opublikowano

Wyczyść rury do lotu z oleju wszystko zależy jak turbo mocno puszcza olej poczysc i będziesz miał spokój i jeździć dynamicznie

Dzięki! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...