awt Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Samochód podczas wyprzedzania uznał, że coś mu nie pasuje i wszedł w tryb awaryjny. Dziwne uczucie kiedy człowiek jest czegoś pewien a tu taki psikus.. No ale do rzeczy:Wywaliło mi 1 błąd:00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - IntermittentPo skasowaniu błędu zrobione logi statyczne i BS.Logi statyczne:Grupa 000Grupa 001Grupa 003 Grupa 004 Czy tutaj jest wszystko w porządku? Grupa 007 Grupa 013Grupa 018Grupa 023Logi Basic Settings:Grupa 000Grupa 003Grupa 004Logi dynamiczne:(Po pierwszym logu dyn. wywalilo z powrotem w/w błąd i tryb awaryjny więc silnik off-on i kasowanie błędu zanim przeszedłem do kolejnej grupy. Dodam, że wywalało mi błąd od grupy 000 do do 008 a w grupie 010 i 011 już nie. Pewnie sie odetkała przez to butowanie i na chwilę się jej poprawiło. Co sądzicie- turbo do czyszczenia starczy czy prędzej do regeneracji? Co z resztą odchyleń wartości? EGR zaślepiony, a katalizator wywalony.)Grupa 000 Grupa 001Grupa 003Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011Dzięki z góry za pomoc.
goldi Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej
awt Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej Rocznik 96, czyli początek kąta wtrysku do ustawienia, a ten wężyk podciśnienia to jest ten który idzie od ecu przez ścianę grodziową( tak pośrodku ściany) i wychodzi do czujnika między silnikiem a ścianą grodziową, który jest umiejscowiony tak jakby pod rurą od dolotu? Sorry, że taki lakoniczny opis ale nie do końca wiem o którym wężyku mówisz..
goldi Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dokładnie tak wyjmij cały i przedmuchaj jeśli będzie tam olej to też może być przyczyna przeładowania
Homiczek Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Kat wtrysku do regulacji natomiast masz Przeładowanie turbiny skoro nie masz katalizatora jakbyś jeździł dynamicznie to problemu by nie było ale zaczym wyjmiesz turbine sprawdz wężyk idacy do ecu do map sensora czy nie jest zaolejony.Chyba ze masz rok auta od 98 to czujnik g71 masz na rurze dolotowej sorki za OT ale potrzebuję sprawdzić pompę w qmpla VP. w PD wiem co i jak, ale VP nie do końća kąt wtrysku do regulacji - po czym to diagnozujesz ? bo tutaj widzę w logu statycznym 00 druga wartość oscyluje koło 60 - a z tego co znalazłem na necie to wartość ta jest chyba ok. no chyba że są ważne inne wartości z innych grup ? jeżeli tak to proszę o jakieś info, link itp a i ciekawi mnie COLD VALVE START - chyba gr 4 blok 4 - gdzieś piszą że to EGR, ale to chyba coś z pompą ??
goldi Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Kat wtrysku sprawdzasz w Bs grupa 0
Homiczek Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 dzięki. pompa u kolegi ma jakieś 60 - czyli powiedzmy pomiędzy liniami na wykresie ( AHF 110km) - ujdzie czy pasuje doregulować pod 50 ? i czy jakiś widoczny wpływ jest przy 60 ? czy kicha jest dopiero powyżej 70
goldi Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Jeżeli dobrze pali w chłodne dni to nic nie ruszaj
awt Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dokładnie tak wyjmij cały i przedmuchaj jeśli będzie tam olej to też może być przyczyna przeładowania Miałeś rację przewód jest zaolejony, oprócz wyczyszczenia całego przewodu co można zrobić żeby sytuacja nie powtórzyła się?
goldi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wyczyść rury do lotu z oleju wszystko zależy jak turbo mocno puszcza olej poczysc i będziesz miał spokój i jeździć dynamicznie
awt Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wyczyść rury do lotu z oleju wszystko zależy jak turbo mocno puszcza olej poczysc i będziesz miał spokój i jeździć dynamicznie Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się