julio4350 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam! Kupiłem nowy wałek rozrządu do mojej audi 2.0 BPW i pytanie do fachowców jak ustawić go tzn.: koło na wałku jest na stożku i jak zsynchronizować wałek z wałem? Pozsrawiam
piotrsob1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Jak u Ciebie z tym silnikiem, BMP czy BPW ? Jak BPW, to trzeba się wyposażyć w blokady rzrządu , np takie : http://allegro.pl/blokada-kol-rozrzadu-grupa-vw-1-2-1-4-1-9-2-0-tdi-i4771875940.html A ustawienie koła wałka rozrządu względem wałka rozrządu powino być na klin Edytowane 17 Listopada 2014 przez piotrsob1
Lukasz_N Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak jak kolega wyzej pisze. Blokujesz wałek rozrządu, koło na wale korbowym, zakladasz koło na wałek rozrządu i ustawiasz tak, żeby na blokadę trafic. O napinaczu już nie wspominam No i do tego pożniej synchro oczywiscie.
piotrsob1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak jak kolega wyzej pisze. Blokujesz wałek rozrządu, koło na wale korbowym, zakladasz koło na wałek rozrządu i ustawiasz tak, żeby na blokadę trafic. O napinaczu już nie wspominam No i do tego pożniej synchro oczywiscie. Poprawiłem swojego wcześniejszego posta, w BPW koło wałka rozrządu jest na klin
SotoM Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Rozłożyłeś i już nie wiesz jak poskładać... Załóż koło na klin i będziesz mial OT -oba zawory zamknięte na 1 cyl.tylko też nie pamiętam jak mają krzywki patrzeć-do gory czy w dół... Dlatego z przyałożonym kołem będzie prościej... Edytowane 17 Listopada 2014 przez SotoM
Lukasz_N Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak jak kolega wyzej pisze. Blokujesz wałek rozrządu, koło na wale korbowym, zakladasz koło na wałek rozrządu i ustawiasz tak, żeby na blokadę trafic. O napinaczu już nie wspominam No i do tego pożniej synchro oczywiscie. Poprawiłem swojego wcześniejszego posta, w BPW koło wałka rozrządu jest na klin Co nie zmienia faktu, ze wałek rozrząu trzeba zafiksować BTW, o jakim motorze w końcu mowa?
julio4350 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 No silnik BPW a na walku Panowie nie ma żadnego klina jest po prostu goły stożek
piotrsob1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Daj zdjęcie wałka, powinien tak wyglądać : Wyraźnie widać półkoliste wcięcie na klin Edytowane 17 Listopada 2014 przez piotrsob1
SotoM Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Co nie zmienia faktu, ze wałek rozrząu trzeba zafiksować prościej nie można tego napisać tylko encyklopedycznego slowa trzeba bylo uży...? :-S Klin jest w kole pasowym.
julio4350 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-2-0-tdi-bpw-i4751522181.html Wałek nie posiada żadnego nacięcia Edytowane 17 Listopada 2014 przez julio4350
SotoM Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) ty chyba przygotowujesz się do zabiegu,co...?? każdy wałek ma nacięcie- ten co jest na foto z ogłoszenia jest po prostu przekręcony o 180stp.i nacięcia nie widać a ogólnie ono na pewno tam jest i nie ma innej opcji. jeśli ten zestaw chcesz kopić to go kup. tylko dowiedz się czy na 100% pasuje do silnika który ma jeszcze DPF ,bo potem będziesz pisał posty ze dpf sie co chwila zapycha... silnik z dpf maja głębsze wykorbienie krzywek. jeśli ktoś DPFa się pozbył moze sobie pozwolić na kuno zwykłego wałka nawet od 1.9tdi na PD a sprzedający na allegro opisują brednie ze cos pasuje do czegoś a ktoś kto wie o co chodzi wie ze to pasować pasuje ale nie będzie spełniało swojej funkcji prawidłowo. Edytowane 17 Listopada 2014 przez SotoM
Lukasz_N Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Co nie zmienia faktu, ze wałek rozrząu trzeba zafiksowaćprościej nie można tego napisać tylko encyklopedycznego slowa trzeba bylo uży...? :-SKlin jest w kole pasowym. Jak krowie na rowie: zafiksować=zablokować A jak juz sie tak czepiamy to nie ma tam żadnego klina, tylko wpust czółenkowy Edytowane 18 Listopada 2014 przez Lukasz_N
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się