Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik AVF na hamowni tylko 115 KM


wojtasior

Rekomendowane odpowiedzi

miałem 107 w awx na hamowni gdzie seria jest 130.

Problem miałem wq grupie 004.

Żle ustawiony wałek rozrządu i kąt wtrysku.

Po poprawie seria wyszła 138

Moze analogicznie to samo jest u Ciebie w avf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj bo czegoś nie kumam ile w końcu wyszedł ci 1 pomiar przed prpgramem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy zdecydowałem sie na chip i na hamowni auto na seri pokazało 115km, przy czym tuner zaznaczyl, że zdrowa seria pokazuje najczęsciej miedzy 135-140km czyli wiecej niż ma wpisane w dokumentach.

wszystkie parametry były ok, tylko dopiero po czipie wyszło mniej mocy bo hamowaliśmy od razu na seri a później na programie i dlatego.

Ja juz tez nie łapie o co kaman, Raz piszesz, ze na serii było mniej mocy, a pozniej ,ze dopiero po programie. Cos tu nie halo :whistling:

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz.. Tuner miał hamownie nie rolkowa tylko taką którą mocujesz na tylne koło i jedziesz na 3cim biergu tak jakbys robił logi.. wpisujesz dane jak temperatura cisnienie otoczenia itd mase auta i to ci oblicza. a ze musiało to byś dość spory kawałek prostej wiec jechalismy na autostrade dopiero po tym jak wgrał mi wirusa.. pierwszy przejazd pokazał 147km po wirusie, nastepnie wgrał spowrotem serie do sprawdzenia i pokazało 115km. po wszyskim wgrał mi wirusa spowrotem i jechałem do domu:)


miałem 107 w awx na hamowni gdzie seria jest 130.

Problem miałem wq grupie 004.

Żle ustawiony wałek rozrządu i kąt wtrysku.

Po poprawie seria wyszła 138

Moze analogicznie to samo jest u Ciebie w avf

może to jest trop.. a Tobie to wyszło na podstawie logów tak? ktoś przeanalizował i doszedł do tego?


Panowie i jeszcze jedno pytanko.. Jakie dokładnie logi mam zrobić, żębyście mogli określić co jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli partacz a nie tuner robił Ci ten program, skoro hamował dopiero po programie :facepalm:

Sprawdz kanał 004 grupa 4. Wartosc powinna byc kolo 0. (najlepiej -1...0).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli partacz a nie tuner robił Ci ten program, skoro hamował dopiero po programie :facepalm:

Sprawdz kanał 004 grupa 4. Wartosc powinna byc kolo 0. (najlepiej -1...0).

dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kątem to nie 0 tylko od -3 do 3. Trzeba potestować na jakim kącie auto będzie najlepiej chodziło...

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobny problem tyle ze u mnie hamownia pokazala 117km, pierwsza zecza jaka zrobilem to pojechalem do mechanika zby sprawdzil egr, wszystkie polaczenia, turbo itd itp. Koles podpiol to pod kompa popatrzyl tu i tam i stwierdzil ze wszystko jest ok ze turbo dmucha dobrze a egr pracuje bez zazutow. Debil pomyslalem i zaczolem grzebac sam i okazalo sie ze klapka gaszenia silnika w egr zerwala sie i zablokowala dolot powietrza z intercoolera. Szybka wymiana i po problemie. Na twoim miejscu rozebral bym to sam a vag i diagnostyka to podstawa ale najlepiej u kogos kto wie co robi, albo na wlasna reke z pomoca forumowiczow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś torche przestawiłem rozrząd o jakies 3 mm w prawo czyli kąt położenia wału jezeli dobrze to rozumiem, samochód troche jakby żwawszy ale dalej to nie jest to samo. no i po podpieciu pod komuter dawka paliwa na biegu jałowym zmieniła sie z 5.2 mg/h na 8.8 mg/h.. jutro może z pomocą mechanika ogarne logi(najpozniej w pt) wiec wkleje to tu i może jakoś z waszą pomocą do tego dojdziemy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie udało sie! :) dałem rady zrobić te logi:) niestety nie mam tylko z grupy 000 bo nie moge tego zrobic w vcds w wersji light. Ponizej wklejam pokolej linki, i bardzo serdecznie prosze o pomoc i analize

dynamiczne 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480971dcd341a127.html


dynamiczne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e505f1a91e8f8ad2.html


dynamiczne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6205abe81de8df39.html


dynamiczne 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16efc2e5e4f8e2cf.html


dynamiczne 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b493c9b760cdb94.html


dynamiczne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b14036a654f2f3a.html


statyczne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3d19e04c6e93963.html


statyczne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44eff5ca098f86fd.html


statyczne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea35f10a377e302a.html


statyczne 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afa16d32346b8829.html


statyczne 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7f0921de8d9da28.html


na razie tyle, jak cos jeszcze zrobic to piszcie, przejade sie i zrobie;)

Edytowane przez wojtasior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt synchronizacji ustawiałeś na oko?

Mieścisz się w normie ale skoro zjechałeś na minus i poczułeś przypływ mocy to problem może leżeć w źle ustawionym rozrządzie.

Wałek zablokować i sprawdzić na wale znak. Już nie będę mówił że wypadałoby na blokadzie wału to ustawić. Później ustawić kąt synchronizacji na 0 oraz -1 no i ponowne logi. Swoją drogą to napinacz paska rozrządu puchnie przy wyższych obrotach ale to na później sobie zostawimy...

Dodatkowo zrób BS003 to tak na dzień dobry... a jutro podjedź do machera niech ciśnienie zmierzy na cylindrach bo logi logami a ciśnienie to podstawa. Turbo pompuje ładnie. Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest własnie problem bo vcds nie umie kurde zrobic tego w bs.. mozesz mi mozesz cos doradzic jak to zrobic? i rozumiem ze to logi statyczne? a egr jak wypadł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak statycznie. Auto rozgrzane. W VCDS masz na dole po lewej przycisk Basic Setings. wchodzisz w to i w grupe 003. Ecu zwiekszy obroty i EGR będzie się zamykał otwierał. Wtedy klikasz logowanie tak jak robiłeś do tej pory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze przed zmiana mapy i po

ac87b825731272d2m.jpg

i po wymianie egr-u

cfe38f4d2c1c16b0m.jpg

klikniesz na zdiecie to powinno sie powiekszyc, jak bedzie za duze to w przegladarece opera ctrl+(-) da sie zmniejszyc

Edytowane przez michalaudi1.9tdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zrobie logi bs 003 na ciepłym. Po niedzieli zmierze ciśnienie na cylindrach i tandem pompy. Dzis jak odłączylismy z mechanikiem wąż który idzie z turba do egr to bardzo kopcił ale znowu lepiej radził sobie z logami na bs 003 (po prostu dluzej chodził zanim zgasł) juttro dobrze go zagrzeje i zrobie te logi bs, jak starczy czasu to zrobie jeszcze raz wszytskie logi gdyż dzis metoda prób i błędów udało mi sie synchronizwoac wałek i teraz w grupie 004 pole 4 pokazuje naprzemian 0 lub 0.6, ale odczucia z jazdy bez zmian... jak macie jakieś sugestie to prosze bardzo piszcie:)


witam. wklejam logi:

statyczne po ustawieniu konta wtrysku http://vaglog.pl/log_194235.html

basic setting egr 003 http://vaglog.pl/log_194234.html

oraz grupy 000 statczyne bo przedtem nie miałlem http://vaglog.pl/log_194233.html

bardzo prosze o analize


ponawiam prośbe


up


up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtasior. mam podobny problem i nie wiem co z tym zrobic. udało Ci sie to ogarnac? daj jakisnamiar na siebie albo nap mimaila. [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...