kam2 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam czy jest ktoś na forum używający Bilstein'a B4, B6, B8 ? Chodzi mi wyłącznie o komfort z tego co się dowiedziałem B6 i B4 mają ten sam skok a różnica ogromna. Nie chce nic obniżać, utwardzać ma być seria (może inaczej max wygoda i komfort). Proszę o jakieś sugestie.
maly_sz Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam czy jest ktoś na forum używający Bilstein'a B4, B6, B8 ? Chodzi mi wyłącznie o komfort z tego co się dowiedziałem B6 i B4 mają ten sam skok a różnica ogromna. Nie chce nic obniżać, utwardzać ma być seria (może inaczej max wygoda i komfort). Proszę o jakieś sugestie. kolego tylko B6 ! to zupelnie inna jazda, b4 to zwykly zamiennik oryginalu na cienkie sztycy, b6 jest na grubej ladze i w technice up side down
kam2 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) OK dzięki więc rozumiem że na takich latasz i jest jakaś różnica w komforcie ? Bo z tego co wyczytałem to wszędzie piszą B6 sport czyli co są twardsze ? Nie chce nic na chilę obecną zmieniać mam 1BA i nie powiem ale całkiem komfortowo się lata (mam kilka aut na glebie i szczerze mam już to w d... ciągle patrzeć uważać - fajnie wygląda i trzyma auto nic poza tym) Edytowane 27 Listopada 2014 przez kam2
kuba.goller Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 OK dzięki więc rozumiem że na takich latasz i jest jakaś różnica w komforcie ? Bo z tego co wyczytałem to wszędzie piszą B6 sport czyli co są twardsze ? Nie chce nic na chilę obecną zmieniać mam 1BA i nie powiem ale całkiem komfortowo się lata (mam kilka aut na glebie i szczerze mam już to w d... ciągle patrzeć uważać - fajnie wygląda i trzyma auto nic poza tym) Witam, kolego czy zmieniłeś już amorki, bo sam się głowie czy do 1BA zakładać B6?
kam2 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Przez kilka dni miałem założone B6 od kumpla moje spostrzeżenia: duużo lepiej na zakrętach, charakterystyczne bujanie odeszło zrobiło się troszkę bardziej sztywno ale nawet komfortowo (różnica jest spora zwłaszcza że to były B6 z przebiegiem może 300km a moje mają po około 60%) w każdym razie założyłem dalej stare wysłużone i wciąż szukam czegoś jak najlepszego względem serii w kierunku jej poprawy oczywiście. Myślę jeszcze spróbować 1BE i wtedy podejmę decyzję zwłaszcza że 17" będzie chyba lepiej się prezentować. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez kam2
Kryniu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Miałem amory bilsteiny i spreżyne HR -35 i rzeczywiscie było trochę twardo teraz jeżdże na gwincie KW i jest lepiej (komfortowo)
BF10 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 A jakie polecicie amorki na tył do przedlifta pod 1BE? Jakieś inne? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
maly_sz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Miałem amory bilsteiny i spreżyne HR -35 i rzeczywiscie było trochę twardo teraz jeżdże na gwincie KW i jest lepiej (komfortowo) to przez sprężynę było Twardo, a nie przez amor. Bilstein sprawia że auto jest dużo bardziej sprężyste i dużo lepiej tłumi i wybiera wszystkie nierówności.
Petrostar_pl Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tutaj jest bardzo podobny temat odnośnie amorków Bilstein,można poczytać i zasięgnąć opinii http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298294-amorki-do-eibach-pro-kit-sportowe-czy-zwykle/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się