Skocz do zawartości

Petrostar_pl

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Petrostar_pl

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

438 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Petrostar_pl

0

Reputacja

  1. Zdecydowanie lepiej przy samodzielnej wymianie sprężyn jest użyć ściągaczy bo wtedy praca staje się po prostu wygodnejsza i nie ma problemów,inaczej idzie bardzo opornie- mowa oczywiscie o wersji B5. A co do samych spreżyn to warto poszukać ich w sklepach internetowych,gdzie mamy szeroki wybór oraz nizsze ceny.
  2. Oprócz wspomnianego górnego mocowania nie ma znaczących różnic pod wzgledem wersji silnkowych czy jst to 2.6 czy 1.8,więc powinien podejść i spasować.
  3. Tuleje czy śruby znajdziesz teżw sklepach internetowych z częściami motoryzacyjnymi,zamawiając przez internet na pewno będzie tanie,akurat tym się zajmujemy wiec w razie pytań możemy pomóc:)
  4. A przeguby też sprawdzane? U kumpla było podobnie,też stuki i delikatne skrzypienie,ale tylko na nierównościach i podczas cofania. Przegub był do wymiany,wiec sprawdź to u siebie.
  5. W sumie moze właśnie tak być,sprawdź dokładnie czy to nie przypadkiem wahacz,często skrzypienie pochodzi również od niego,nie tylko i wyłącznie od stabilizatora. Kiedy ostatni raz były wymieniane?
  6. No dokładnie,ja myślałem że przyzyczną może być w kole które jest słabo dokręcone,ale jeżeli po wymianie problem dalej występuje to pozostaje sprawdzić sam amortyzator.
  7. A masz może zdjęcie które mógłbyś wstawić na forum jak prezentuja sie felgi już po malowaniu? Tak nawet z czystej ciekawości,bedę wdżięczny. Z trwałością także nie powinno być problemu.
  8. Petrostar_pl

    Stukanie Audi A4B8

    Może najpierw sprawdź te podstawowe elementy od których nalezy zacząć,czyli poduszki amortyzatorów ,przegub lub łączniki stabilizatorów. Od tego proponuję zaczać.
  9. O ile zgodzę się co do regeneracji turbiny czy maglownicy w samochodzie,o tyle częsci zawieszenia jak klocki czy wahacze już nie bardzo,może jest to kwestia przekonania,ale jakoś nei mam co do takich praktyk dużego zaufania,raczej odradzam.
  10. Wydaje mi się,że bardziej jest to kwestia wspomagania,szczególnie jeżeli słyszysz charakterystyczny stuk lub trzask w momencie kiedy koła są skręcone. Drązki sprawdzałeś?
  11. A jakie zawieszenie masz aktualnie z przodu,na jakich czesciach bazujesz? Sachs jest w porzadku,jednak jeżeli określisz budżet to być może będziemy w stanie doradzić kilka innych firm.
  12. A na jaki zmieniłeś jeżeli można wiedzieć? Pytam z czystej ciekawości bo to może przydać się także innym Użytkownikom z podobnym problemem na forum.
  13. A w ogóle ustawiana był zbieżność? Bo jeżeli nie to udaj się na gemoetrię i niech to sprawdzą,poza tym jakie zawieszenie z tyłu posiadasz? Podaj szczegóły.
  14. Na pewno jest to jeden z elementów zawieszenia,obstawiem to co najczestsze w takim przypadku,czyli poduszki amortyzatorów lub łączniki,gumy stabilizatora,sprawdź to i daj znać.
  15. Ja także uważam,ze 120 spokojnie wystarczy,dokręcisz ile tylko masz siły do momentu charakterystycznego strzału i nie bedzie problemu,nie ma raczej szans na to aby się odkręciło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...