Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amorki BILSTEIN


kam2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy jest ktoś na forum używający Bilstein'a B4, B6, B8 ?

Chodzi mi wyłącznie o komfort z tego co się dowiedziałem B6 i B4 mają ten sam skok a różnica ogromna. Nie chce nic obniżać, utwardzać ma być seria (może inaczej max wygoda i komfort).

Proszę o jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy jest ktoś na forum używający Bilstein'a B4, B6, B8 ?

Chodzi mi wyłącznie o komfort z tego co się dowiedziałem B6 i B4 mają ten sam skok a różnica ogromna. Nie chce nic obniżać, utwardzać ma być seria (może inaczej max wygoda i komfort).

Proszę o jakieś sugestie.

kolego tylko B6 ! to zupelnie inna jazda, b4 to zwykly zamiennik oryginalu na cienkie sztycy, b6 jest na grubej ladze i w technice up side down

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki więc rozumiem że na takich latasz i jest jakaś różnica w komforcie ? Bo z tego co wyczytałem to wszędzie piszą B6 sport czyli co są twardsze ?

Nie chce nic na chilę obecną zmieniać mam 1BA i nie powiem ale całkiem komfortowo się lata (mam kilka aut na glebie i szczerze mam już to w d... ciągle patrzeć uważać - fajnie wygląda i trzyma auto nic poza tym)

Edytowane przez kam2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki więc rozumiem że na takich latasz i jest jakaś różnica w komforcie ? Bo z tego co wyczytałem to wszędzie piszą B6 sport czyli co są twardsze ?

Nie chce nic na chilę obecną zmieniać mam 1BA i nie powiem ale całkiem komfortowo się lata (mam kilka aut na glebie i szczerze mam już to w d... ciągle patrzeć uważać - fajnie wygląda i trzyma auto nic poza tym)

Witam, kolego czy zmieniłeś już amorki, bo sam się głowie czy do 1BA zakładać B6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka dni miałem założone B6 od kumpla moje spostrzeżenia: duużo lepiej na zakrętach, charakterystyczne bujanie odeszło zrobiło się troszkę bardziej sztywno ale nawet komfortowo (różnica jest spora zwłaszcza że to były B6 z przebiegiem może 300km a moje mają po około 60%) w każdym razie założyłem dalej stare wysłużone i wciąż szukam czegoś jak najlepszego względem serii w kierunku jej poprawy oczywiście.

Myślę jeszcze spróbować 1BE i wtedy podejmę decyzję zwłaszcza że 17" będzie chyba lepiej się prezentować.

Edytowane przez kam2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem amory bilsteiny i spreżyne HR -35 i rzeczywiscie było trochę twardo teraz jeżdże na gwincie KW i jest lepiej (komfortowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie polecicie amorki na tył do przedlifta pod 1BE? :) Jakieś inne? :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem amory bilsteiny i spreżyne HR -35 i rzeczywiscie było trochę twardo teraz jeżdże na gwincie KW i jest lepiej (komfortowo)

to przez sprężynę było Twardo, a nie przez amor.

Bilstein sprawia że auto jest dużo bardziej sprężyste i dużo lepiej tłumi i wybiera wszystkie nierówności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest bardzo podobny temat odnośnie amorków Bilstein,można poczytać i zasięgnąć opinii

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298294-amorki-do-eibach-pro-kit-sportowe-czy-zwykle/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...