Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T AVJ Grzeje niemiłosiernie


aiwer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu płukałem nagrzewnicę domowymi sposobami bo była zapchana = nie miałem ogrzewania.

Po tym zabegu ogrzewanie wróciło ze zdwojoną siłą.

Nie daje rady schłodzić wnętrza pojazdu bo nawet jak ustawie na 18st wali goracym. Co tu jest grane?

18st + klima leci ciut chłodniejsze ale ciągle ciepłe...

Dziecko mi sie ugotuje w tych temperaturach a nie bardzo wiem co zrobić.

Co ciekawe jak mu się chce to 18st i jest zimne ale to żadkość.

Ma to coś wspólnego z tymi klapkami? Blokuja się? Jak to sprawdzić?

Edytowane przez aiwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj na samym włączonym zapłonie regulować temp. powinieneś słyszeć czy klapka ciepłe-zimne powietrze chodzi,możliwe że się przycina,

podłącz Vaga i zrób test elementów klimatyzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnijcie vaga nikt wam nie wywrózy z fusów

Edytowane przez elmo814
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu podpialem vaga, bledow zero w klimatroniku. Zroilem nastawy podstawowe i podczas testu wyskoczyl ereror. Tak bylo 2 razy. Za trecim w kzdym polu pojawily se zera. Czyli wszysto ok. Teraz jaka temp sobie ustawie taka mam ale tylko podczas azdy. Na pooju od razu zaczyna leciec zimne. Znowu mam przeplukiwac nagrzewnice?

Pojeździłęm trochę i niestety nic się nie zmieniło oprócz tego, że na postoju mam zimne nawiew.

Czyli reasumując:

Płukałem nagrzewnicę bo nie miałem ciepłego nawiewu podczas postoju. Po tym zabiegu grzał cały czas na maxa nawet jak miałem ustawione 18st. Zrobiłem nastawy podstawowe (na zimnym silniku, gdzieś wyczytałem, że trzeba robić na rozgrzanym) i koło się zatoczyło czyli znowu nie mam ciepłego nawiewu podczas postoju. Gdy jadę i mam ustawione 18st to i tak leci gorące powietrze. Ale może tak ma być dopóki nie nagrzeje wnętrza do tych 18st?

O co kaman?

Pompa wody odpada bo przecież autko grzało przed zabiegiem z nastawami.

Pozostaje nagrzewnica lub klapki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puki nie nagrzeje do tych 18-stu to leci cieplejsze i stopniowo zacznie schładzać

korek zbiorniczka wyrównawczego sprawny po tych płukankach ? bo jak nie trzyma ciśnienia w układzie to może niegrzać na wolnych na postoju

co do klapek to zdejmij schowek pasażera i zrób testy vag-em i nastawy i obserwuj czy klapki chodzą płynnie bo być może któryś serwomotorek się zacina lub sama klapka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł z tymi klapkami. Jak tylko znajdę odrobinę czasu to sie tym zajmę.

Korek na pewno jest dobry bo bo przed nastawani grzał na wolnych.


puki nie nagrzeje do tych 18-stu to leci cieplejsze i stopniowo zacznie schładzać

Sęk w tym, że temperatura nie spada tylko siła nawiewu.

Nie chce mi się wierzyć, że nie potrafi dogrzać wnętrza jadą 20 km po autostradzie z prędkością 100 km/h.

Silnik się normalnie nagrzewa, juz po 3-4 km wskazówka zaczyna się podnosić.

Wyjmę tę nagrzewnicę i wyczyszczę karcherem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...