Kodzak33 27 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam, Czy jest ktoś w stanie wypowiedzieć się czy jest tak znaczna różnica w hamowaniu na korzyść 320mm że naprawdę warto wyłożyć kasę na zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Porownaj sobie te dwie tarcze i sam sobie odpowiedz na pytanie. 314/25/52mm 320/30/52mm klocki tez sa większe mam gotowy taki zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luis 0 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Za ile zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 wymiary wymiarami, ale jak to się przenosi na drogę to też nie jest aż taka duża różnica, 3mm na stronę tarczy i jakieś 32mm dł. klocka(dosyć dużo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Zapomniałeś o jednej waznej sprawie, o grubości tarczy a co za tym idzie wiekszej odporności termicznej hamulcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 jeszcze zależy jakiej formy tarcze i klocki, i jak ze sobą współgrają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Dasz OZ + FERODO PREMIER lub DS i to juz robi robotę Edytowane 20 Listopada 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 ano właśnie, bo jak dasz szajs to i nawet duża tarcza nie pomoże albo skuteczność bardzo spadnie po nagrzaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 W rozmiarze 320 i wiecej ciężko znalesc lipne tarcze, z klockami jest już łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 do b8 z 2008r 2.0 tdi 143km tarcze przod to 314 czy 320mm i szukam zestawu ate powerdisc i klocek do tego ate, mialbys cos, bo mi mechces tekstara klocki zalozyl tarcze z d*py i po pierwszej trasie sie skrzywily, drugie pytanie skoro klocki maja miesiac to czy wystarczy same tarcze zmienic, a klocki texrara zostawic czy hamowanie sie polrpszy na klocku ate ceramic na przyklad pisze tu bo Dev nie mozna do Ciebie pw wyslac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zawsze mozna zadzwonic 320 w B8 jest 2.0tfsi i 3.0tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się