zbyszek190 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 audi a4 b5 1.8t aeb witam od dawna rozlacza mi sie turbo ale dopiero po wyżej tam 5 tyś tak jak go kręce do konća a jak nie to caly czas dziala poprawnie mialem blov off ale puszczal cisnienie wiec kupielm dv z cupry 1.8t 225km sytuacja taka sama dalej rozlacza turbo ..wezyki przy n75 wymienilem i przekladalem n75 dalej to samo blad jaki mi wyskakuje jak rozlaczy turbo to cisnienie ladowania granicy regulacyjnej nie osiagnieta robilismy logi dynamiczne i kolega ktory w tym siedzi napisal mi zebym sprawdzil wezyki w ukladzie turbodoladowania bo mam nieszczelnosc i cisnienie gdzies ucieka i go muli albo n75 wadliwy dodam ze podczas zalaczania sie turba kiedy tam ponad 2 tys ma i trzymam gaz do spodu to slychac tak jakby ucekalo gdzies cisnienie ale gdzie ma ktos jakies pomysly
platiniummm Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 kolego jesli słyszysz że ucieka ciśnienie to szukaj bo nacięcie nawet dość małe na wężach bedzie powodowało błędy itp. Sprawdź węże, intercoler ogólnie cały dolot a nawet małe cienkie wężyki. pozdrawiam
Czowa Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Mi cieło ciśnienie po przekroczeniu 5.000 obr. Po wymianie przepływki bół ustał.
zbyszek190 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 a odpiecie cos da zeby sprawdzic czy podmianka musi byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się