Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 AVANT COMPETITION PLUS CAHA 201KM 428Nm 20" RS6 II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hehe szkoda ze 20 sie na zime nie nadaje :D

Opublikowano

Hehe szkoda ze 20 sie na zime nie nadaje :D

kto Ci takie rzeczy wmawia. do odważnych świat należy :wink:

Opublikowano

nie no już jest 18 w malowaniu więc tak pozostanie :D poi co :D

na lato mam 19 to jak tu 20 na zime pchać nie wypada :D

Opublikowano

O, jakie fajne koła masz ... :)

myślę że profanacji Twojej felgi nie zrobiło moje wozidło :)

Ja się napatrzeć nie mogę :grin:

nie no już jest 18 w malowaniu więc tak pozostanie :D poi co :D

na lato mam 19 to jak tu 20 na zime pchać nie wypada :D

robisz już areo. czy jeszcze czarny się lakieruje ? :)

Opublikowano

oreo jeszcze nie :D w tym tygodniu niby mają być fele :D

więc wtedy polecę do aerografu :D

teraz jeszcze muszę kupić klucz 10-cio kątny spline :(

Opublikowano

do hamulców :decayed:

Opublikowano

hehe niby też do zawieszenia ale gdzie to nie wiem :D

tak do hampli :D

Opublikowano

Ostatnio zauważyłem że spód EGRu jest zapocony. Po obserwacji obstawiłem na uszczelkę miedzy EGRem a klapą gaszącą.

Dzisiaj wymieniłem nową uszczelkę, a że w środku było pełno nagaru przy okazji doprowadziłem wszystko do jako takiego stanu.

20151202_102155.jpg

Teraz pozostaje obserwować czy nie ma śladów oleju. Porównując uszczelki starą z nową, stara była bardziej wygnieciona i mogła już dobrze nie przylegać.

Z pod plastikowej obudowy silniczka i elektroniki nie zauważyłem żadnych śladów więc nie rozkręcałem obudowy. Ponadto na Fisie nie waliło do tej pory żadnych błędów.

Opublikowano

gdzie kupiłeś uszczelkę ma jakiś numer części ?? u mnie też tak się dzieję muszę się za to zabrać :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

W ASO Panie Kolego :) ori. nr 03L131547B Pierścień Uszczelniający

Ale jak się jeszcze nie zapoznałeś to zapraszam do zaznajomienia się z lekturami :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/319193-czyszczenie-zaworu-egr-i-przepustnicy/

i

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/231179-wilgotny-egr/

bo może się okazać że olej poszedł przez uszczelnienie do mechanizmu i na elektrićku :wink: a wtedy szkoda wydawać te 43 zł :facepalm: na uszczelkę tylko nowego EGRa wkładać :(

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

Błędów jeszcze nie mam to może jest dobry :P

Opublikowano

Wyczyść do sucha i obserwuj skąd wychodzi olej :wink:

Opublikowano

No tak jak nie kominami to EGRem olej ucieka :facepalm: normalnie jak w trabancie :grin:

Opublikowano

No dokładnie :) tylko trabanty nie miały DPFu......

Chyba .... :)

Opublikowano

Trabancik miał kranik do rezerwy i jak się go nie zamknęło na noc to rano była kałuża pod pudełkiem :facepalm: a że to dwuciach to wypluwał oliwę z benzyną więc stąd mi się skojarzyło :grin:

Opublikowano (edytowane)

O widzisz...właśnie poszerzyłeś jakąś tam moją wiedzę motoryzacyjna o kranik w Mydelniczce :)

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

Miałem dwie mydelniczki to mogę Ci coś w tym temacie powiedzieć :D

Opublikowano

Hehe no to skok z przepaści jak przesiadles się do A4 :):D:P

Opublikowano

Nie no nie nastapiło to od razu :) po drodze przewaliło sie kilka innych aut, mydelnice to poczatki mojej motoryzacji, jak dla małolata do nauki jazdy i grzebania pojazd był idealny, choć do dziś boli mnie ramie od pchania skór......a :grin:

Opublikowano (edytowane)

Nie no nie nastapiło to od razu :) po drodze przewaliło sie kilka innych aut, mydelnice to poczatki mojej motoryzacji, jak dla małolata do nauki jazdy i grzebania pojazd był idealny, choć do dziś boli mnie ramie od pchania skór......a :grin:

No przez myśl mi nie przeszło nawet żeby taka kolejność wozidelek Cię kopsneła :P

Chyba większość z nas tu na forum miało taki początek... :) mój kaszlak też lubił być popychany :P

Edytowane przez krystian3769
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...