JakubMi Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Witajcie, korzystaliście może z usług takiego serwisu który regeneruje lampy? chcę odświeżyć poliftowe lampy zespolone valeo, klosz ma trochę rysek, odprysków, niegłebokich, co do stanu soczewki to nie potrafię określić ponieważ nie znam się na tym za bardzo... wiecie może gdzie tanio i solidnie zregeneruje lampy w warszawie i okolicach? Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam i Mam jeszcze pytanie dodatkowe: Czy zderzak z anglika podejdzie do europejskiej wersji audi? np zderzak z s4? Edytowane 26 Listopada 2014 przez JakubMi
swiezak84 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 ja w swoim a3 robiłem w Multiglas na Syreny, ale polecic z czystym sumieniem nie moge... niby wszystko dobrze ale trwało dzień dłużej, nie wymienili mi palników tak jak prosiłem i swiatla swieciły gdzie chciały... bez polerki klosza placilem chyba 200zł sztuka
JakubMi Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 no pisałem do nich i maja drogo w porownaniu z konkurencja bo 120 szt za polerke a w innych zakladach za tyle komplet oferują... a jak z polerką w multiglasie? jakościowo...
Kazik123 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 kolega qwerty na forum ogarniał takie tematy
JakubMi Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 no wiem, ale od dłuższego czasu nie odwiedza forum a tak się składa że mieszka dosyć daleko od WWA z tego co sie orientuje :/... Ale jakbym już do niego oddawał lampy to z większym rozmachem a tak potrzebuje tylko taniej i solidnej polerki, tak by lampy "wróciły do normy" i przez długi czas nie potrzebna była ich regeneracja powtórna(oczywiście przy odpowiednim dbaniu)
swiezak84 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 jak pisałem, nie robiłem polerki. wymiana odbłyśników + czyszczenie klosza i soczewki