Jarol Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Co myślicie o montażu turbosprężarki z najnowszego silnika Audi 3,0TDI do 1,9/2,0TDI? Turbosprężarka pochodzi np. z najnowszego Audi A6 3,0TDI 272KM i 580NM. Jest dużo lepsza i wydajniejsza od starej GTB2260VK jak i VKRL. Ma wydajniejszy wirnik kompresora z kutego aluminium oraz lepsze łożyskowanie, jest na kulach ceramicznych. Taka turbosprężarka powinna zapewnić dużo lepszy dół od GTB oraz dużo większą wydajność na górze obrotów. W weekend wrzucę kilka zdjęć takiej turbosprężarki ponieważ właśnie jedną zakupiłem. Poniżej kilka fotek tego turbo z Internetu: Edytowane 27 Listopada 2014 przez Jarol
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Montowałem tubiny GTB2260VK , VKRL i VZK z tych trzech polecam tylko i wyłącznie GTB2260VZK jeśli chodzi o dół GTB2260VKRL ma problem ze stabilnym zbudowaniem większego ciśnienia niż 1,2 bara przy 2tyś i teraz pytanie czy turbo o które pytasz bardziej zachowuje się jak VZK czy VKRL?
Jarol Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Montowałem tubiny GTB2260VK , VKRL i VZK z tych trzech polecam tylko i wyłącznie GTB2260VZK jeśli chodzi o dół GTB2260VKRL ma problem ze stabilnym zbudowaniem większego ciśnienia niż 1,2 bara przy 2tyś i teraz pytanie czy turbo o które pytasz bardziej zachowuje się jak VZK czy VKRL? Ale mi nie chodzi o GTB22 tylko o GTD20 to zupełnie inna dużo nowsza technologicznie turbosprężarka. To jak ja byś porównywał GTB22 do GT22 ta druga jest starsza ma dużo gorszy dół i mniejszą wydajność. Taki sam postęp technologiczny jest między GTD20 a GTB22. Nie mam pojęcia jak się będzie zachowywać, nie wiem czy w ogóle ktoś ją już montował w 1,9 czy 2,0Tdi. Edytowane 27 Listopada 2014 przez Jarol
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Ja wiem że chodzi o GTD, pisałeś ze jest na kupkach, jest z mocnego silnika i może być taka sytuacja że będzie za duża masa powietrza żeby napompowała bez cofki tak jak to się dzieje w przypadku VKRL
Jarol Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Trochę obiecanych zdjęć turbosprężarki. Turbo jest sporo większe od GTB2260vk
spanky Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) nie za bardzo widze cel takiej wielkiej sprezarki w malym 1.9 TDI .... lepszy dół niz w GTB (to tylko przypuszczenia) ... pytam sie po co lepszy , a to zły jest w GTB ??? oczywiscie moze ktos sie podejmie poeksperymentowania z ta sprezarka i z 1.9TDI ... ale wydaje mi się, że nic nowego sie nie ugra ,oczywicie moge sie mylić ... Edytowane 2 Grudnia 2014 przez spanky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się