Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbosprężarka GTD2060vzk do 1,9/2,0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co myślicie o montażu turbosprężarki z najnowszego silnika Audi 3,0TDI do 1,9/2,0TDI?

Turbosprężarka pochodzi np. z najnowszego Audi A6 3,0TDI 272KM i 580NM.

Jest dużo lepsza i wydajniejsza od starej GTB2260VK jak i VKRL.

Ma wydajniejszy wirnik kompresora z kutego aluminium oraz lepsze łożyskowanie, jest na kulach ceramicznych.

Taka turbosprężarka powinna zapewnić dużo lepszy dół od GTB oraz dużo większą wydajność na górze obrotów.

W weekend wrzucę kilka zdjęć takiej turbosprężarki ponieważ właśnie jedną zakupiłem.

Poniżej kilka fotek tego turbo z Internetu:

26cc64b64715.jpg

dddcc50757b7.jpg

d9319f62d8df.jpg

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Montowałem tubiny GTB2260VK , VKRL i VZK z tych trzech polecam tylko i wyłącznie GTB2260VZK jeśli chodzi o dół GTB2260VKRL ma problem ze stabilnym zbudowaniem większego ciśnienia niż 1,2 bara przy 2tyś i teraz pytanie czy turbo o które pytasz bardziej zachowuje się jak VZK czy VKRL?

Opublikowano (edytowane)

Montowałem tubiny GTB2260VK , VKRL i VZK z tych trzech polecam tylko i wyłącznie GTB2260VZK jeśli chodzi o dół GTB2260VKRL ma problem ze stabilnym zbudowaniem większego ciśnienia niż 1,2 bara przy 2tyś i teraz pytanie czy turbo o które pytasz bardziej zachowuje się jak VZK czy VKRL?

Ale mi nie chodzi o GTB22 tylko o GTD20 to zupełnie inna dużo nowsza technologicznie turbosprężarka.

To jak ja byś porównywał GTB22 do GT22 ta druga jest starsza ma dużo gorszy dół i mniejszą wydajność.

Taki sam postęp technologiczny jest między GTD20 a GTB22.

Nie mam pojęcia jak się będzie zachowywać, nie wiem czy w ogóle ktoś ją już montował w 1,9 czy 2,0Tdi.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Ja wiem że chodzi o GTD, pisałeś ze jest na kupkach, jest z mocnego silnika i może być taka sytuacja że będzie za duża masa powietrza żeby napompowała bez cofki tak jak to się dzieje w przypadku VKRL

Opublikowano

Trochę obiecanych zdjęć turbosprężarki.

Turbo jest sporo większe od GTB2260vk

362d3c475864.jpg

15d6a53e50a4.jpg

850aa1a51a1d.jpg

453b2475cb21.jpg

6e7ee8e9f670.jpg

46815f2d468b.jpg

8b3b7a246a13.jpg

Opublikowano (edytowane)

nie za bardzo widze cel takiej wielkiej sprezarki w malym 1.9 TDI .... lepszy dół niz w GTB (to tylko przypuszczenia) ... pytam sie po co lepszy , a to zły jest w GTB ???

oczywiscie moze ktos sie podejmie poeksperymentowania z ta sprezarka i z 1.9TDI ... ale wydaje mi się, że nic nowego sie nie ugra ,oczywicie moge sie mylić ...

Edytowane przez spanky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...