Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB] - Za wysokie wartosci spalin , problem z przegladem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pacjent:
AEB,k04-15, wtryski 460cc, Fmic, Tip+Pipercross, DV properfekt, DP, 2 koncowe tlumiki, program 193kunie.

Wartosci spalin: 98oktanow + dodatek

10464296_10152592704482746_1189898894252

Wczesniejszy pomiar na 95 oktanach, i przed wymiana oleju byl CO 1.17 - reszty wartosci nie znam.

Wartosci na obrotach tez nie wiele sie zmieniaja.
Dolot sprawdzony, nieszczelnosci brak, z przeplywka tez nie ma zadnych problemow.

Wrzucic jakies logi?


W sprawie DP: po wyrzuceniu kata okazalo sie ze i tak byl pusty, a przeglady wczesniejsze przechodzil bez problemu


(przeglad robiony jest w norwegii, jak by bylo mozliwe obejscie tego to bym juz to zrobil)

Edytowane przez TyBucu
Opublikowano

może dolej do paliwa jakiś dodatek

Opublikowano

Na dodatku wywalilo 1.70...
Na 95 1.17
Jedynie co mi przychodzi do glowy to wlanie E85... :facepalm:

Ale nie w tym rzecz zeby przejsc przeglad i zapomniec, jak jest zbyt bogato to cos jest na rzeczy i zastanawia mnie CO?

Opublikowano

lambda bada zawartość spalin i może już się zużyła

Opublikowano (edytowane)

Lambda nowa. Wymieniona dwa miechy temu, na logach ladnie oscyluje.
Wroce z roboty i zamieszcze logi statyczne bo tak do niczego nie dojdziemy :facepalm:


STATIC:
Group 002, 008, 006: http://vaglog.pl/log_196050.html
Group 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_196049.html
Group 001, 007, 013: http://vaglog.pl/log_196034.html

Wrzucam logi. Ktos cos?

Zrobie jeszcze dynamiczne jak dorwe kiegos laptopa.

Wymieniłem kompa na serie.

Po zapięciu od razu pojawił sie błąd N75, przerwa na wyjściu. N75 sprawne po podłączeniu pod prąd (nka nowa, 3 m-ce od s2)...

Kolejna ciekawostka, teraz przy spadku z wysokich obrotów auto gaśnie. Przeplywka na jałowym pokazuje 17g/s, przy lekkim muśnięciu gazu 3-5g/s, przy czym obroty trzyma równo, nie faluje.

Kanał 13 same 0, brak wypadających.

Weźta się wypowiedzta bo zaraz potne tego sztrucla. :facepalm:


10356755_10152626225812746_7034228544699

Po zmianie na orginalny sterownik i wtryski wyszlo cos takiego.

Pytanie 1: czy wrzucenie kata zbije te wartosci do normy (wklad w puszce jest wybity)
Pytanie 2: Da sie jakos zdławić czas wtrysku za pomocą vag'a?


... dla potomnych zostawiam.

Dzisiaj w końcu pozytywnie.

lambda_ok.jpg

Sterownik podmieniony na oryginalny, wtryski tez.
Wrzucony katalizator na swoje miejsce i jest pięknie...

Wartosc lambdy lekko zawyzona, zdiagnozowany padniety termostat.
Przez przeglad mam nadzieje ze jutro przefrunie bez zająknięcia.

temat do zamknięcia...

Edytowane przez TyBucu
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...