TyBucu Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Pacjent:AEB,k04-15, wtryski 460cc, Fmic, Tip+Pipercross, DV properfekt, DP, 2 koncowe tlumiki, program 193kunie.Wartosci spalin: 98oktanow + dodatek Wczesniejszy pomiar na 95 oktanach, i przed wymiana oleju byl CO 1.17 - reszty wartosci nie znam.Wartosci na obrotach tez nie wiele sie zmieniaja.Dolot sprawdzony, nieszczelnosci brak, z przeplywka tez nie ma zadnych problemow.Wrzucic jakies logi? W sprawie DP: po wyrzuceniu kata okazalo sie ze i tak byl pusty, a przeglady wczesniejsze przechodzil bez problemu (przeglad robiony jest w norwegii, jak by bylo mozliwe obejscie tego to bym juz to zrobil) Edytowane 28 Listopada 2014 przez TyBucu
TyBucu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Na dodatku wywalilo 1.70...Na 95 1.17Jedynie co mi przychodzi do glowy to wlanie E85... Ale nie w tym rzecz zeby przejsc przeglad i zapomniec, jak jest zbyt bogato to cos jest na rzeczy i zastanawia mnie CO?
Homiczek Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 lambda bada zawartość spalin i może już się zużyła
TyBucu Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Lambda nowa. Wymieniona dwa miechy temu, na logach ladnie oscyluje.Wroce z roboty i zamieszcze logi statyczne bo tak do niczego nie dojdziemy STATIC: Group 002, 008, 006: http://vaglog.pl/log_196050.html Group 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_196049.html Group 001, 007, 013: http://vaglog.pl/log_196034.html Wrzucam logi. Ktos cos?Zrobie jeszcze dynamiczne jak dorwe kiegos laptopa. Wymieniłem kompa na serie.Po zapięciu od razu pojawił sie błąd N75, przerwa na wyjściu. N75 sprawne po podłączeniu pod prąd (nka nowa, 3 m-ce od s2)...Kolejna ciekawostka, teraz przy spadku z wysokich obrotów auto gaśnie. Przeplywka na jałowym pokazuje 17g/s, przy lekkim muśnięciu gazu 3-5g/s, przy czym obroty trzyma równo, nie faluje.Kanał 13 same 0, brak wypadających.Weźta się wypowiedzta bo zaraz potne tego sztrucla. Po zmianie na orginalny sterownik i wtryski wyszlo cos takiego.Pytanie 1: czy wrzucenie kata zbije te wartosci do normy (wklad w puszce jest wybity)Pytanie 2: Da sie jakos zdławić czas wtrysku za pomocą vag'a? ... dla potomnych zostawiam.Dzisiaj w końcu pozytywnie.Sterownik podmieniony na oryginalny, wtryski tez.Wrzucony katalizator na swoje miejsce i jest pięknie...Wartosc lambdy lekko zawyzona, zdiagnozowany padniety termostat.Przez przeglad mam nadzieje ze jutro przefrunie bez zająknięcia.temat do zamknięcia... Edytowane 14 Grudnia 2014 przez TyBucu
Rekomendowane odpowiedzi