Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C5 2.7 BiT vs S4 B5


D4V3

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Załóżmy, że mam A6 C5 2.7 BiT w manualu na sofcie podobnym z S4 B5, powiedzmy zrobionego na 265KM jak w S4. Jak bardzo będzie takie A6 odstawać od S4, albo ile koksu trzeba by dowalić do A6 żeby jechała równo z S4, pomijając to że S4 ma inne hamulce, zawieszenie i mniejszą bude?
Ostatnio zastanawiam się czy warto zmienić Tiptrona na manuala, czy po prostu zamienić A6 na S4.. Czytałem też na innych forach że A6 z tym samym silnikiem ma po prostu łagodniejszy soft i dlatego gorzej idzie.
Pozdrawiam
Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

246362385135724.jpg

A6 2.7BiTurbo AJK - po sofcie na 310KM /412NM jedzie przyjemnie , podobnie do S4 w serii. Niestety A6 waży +1920kg bez kierowcy. S4ka jest dużo lżejsza.

Tak jak mówie 2.7Biturbo w A6 po dobrym sofcie jedzie podobnie do S4 w serii z racji wagi niestety.

Hamulec przydało by się wzmocnić bo auto waży swoje :)

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez hebel z przodu jest ten sam w obydwu autach, nie pamietam jak z tylu, czy w 2.7 c5 bylo 255x10 czy wentylowane takie jak w s4 256x22

ale fakt masa zabija, ale wolalby c5 ze wzgledu na ogromny srodek... ja w a4 czuje sie juz ciasno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez hebel z przodu jest ten sam w obydwu autach, nie pamietam jak z tylu, czy w 2.7 c5 bylo 255x10 czy wentylowane takie jak w s4 256x22

ale fakt masa zabija, ale wolalby c5 ze wzgledu na ogromny srodek... ja w a4 czuje sie juz ciasno

moze i hebel ten sam, ale jak dla mnie zdecydowanie za słaby :) ponad 2 tony nie idzie wyhamowac podczas 2-3 hamowania z wiekszej v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu jest prosta sprawa, pakujesz 345/30mm a na tył tez sie cos znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył łatwo z innych aut też zrobić bo tam seryjna głęboka tarcza szła, odpowiedni dystans i wszystko będzie pasowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z większymi heblami w a6 c5 2,7 bit nie ma problemu jest dużo setów do tego. Co do samego a6 c5 2,7 bit po sofcie to ja osobiście jestem bardzo zadowolony, moc nie znam bo dopiero 10 lutego jade na hamowanie ale fajnie sie zbiera. bez problemu zostawiam s4 b7 z tyłu, nie łapałem sie z s4 b5 seryjną bo ciężko taką spotkać:) łapałem sie z s4 b5 po sofcie na podobno 330hp i z miejsca do 120-130 byłem delikatnie z przodu dopiero pożniej poszedł lepiej. Wiec moim zdaniem a6 c5 daje rade i ten komfort:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...