Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wyciek płynu z miski olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nękam się już z tym problemem od samego kupna auta.. otóż mam wyciek płynu na uszczelce miski z blokiem, w sobotę zalałem zbiornik, a dzisiaj rano już prawie połowy nie było, nie wiem co jest grane bo pierwsze słysze żeby płyn wydostawał się poprzez uszczelke miski o.O a co najlepsze Oleju zbiorniczku nie ma, mazi na korku także i nawet oleju nie przybywa! więc jakim cudem płyn wycieka na uszczelce? A i jak by ktoś jeszcze mógł mi powiedzieć czy jeżeli mam wyciek na zewnątrz to jest możliwa padnięta uszczelka pod głowicą? I jakie są główne objawy padnietej ug. Z góry dzięki.

Opublikowano

Witam.

Widzę że na razie cisza z pomocą ale nie jesteś sam.Już pisałem o tym ale też pomocy nie otrzymałem.NIedługo będę szukał przyczyny problemu bo jak malowałem samochód to nie miałem na to czasu.Ale do rzeczy.Mi gały wyszły jak zobaczyłem płyn na uszczelce miski olejowej w swojej niuni.Mówię co do cholery jasnej ?? W tym miejscu ? Szukam wszędzie na zgaszonym,na gorącym,na pracującym silniku i nic nie widzę od góry.Wszędzie sucho.Ale jak pisałem dokładniej będę dopiero szperał.Co zacząłem robić.Mimo że węże nie są wcale twarde to zacząłem na noc odkręcać korek i troszkę tam sobie syknie ale to normalne w sumie.No tak ale wtedy nie ma na na ziemi pod silnikiem plam po płynie a jak korka w zbiorniczku nie popuszczę to kapie.

To nie są jakieś ilości kosmiczne bo od maksimum do minimum schodzi mi przez parę tygodni ale jednak schodzi.Jak nic nie pierdyknie w między czasie to dopiero jak będę robił rozrząd to wtedy będę chciał się tym zająć.Jeżeli będzie miała z tym coś wspólnego uszczelka pod głowicą to wtedy za jednym zamachem wszystko ale nadal nie mogę pojąć dlaczego płyn jest na uszczelce miski olejowej.Normalne jaja.

Opublikowano

Płyn może wyciekać z tego plastikowego króćca w którym jest czujnik temp. i lecieć po bloku na miske olejową.
u mnie po wymianie oringów leci dalej, czekam na dodatnie temp żeby uszczelnić dodatkowo połączenie z głowicą masą uszczelniającą np.reinzosil

Opublikowano

Bardzo możliwe że masz walnięty oring przy króćcu z boku głowicy. Wyciek sugeruje że cieknie na łączeniu głowica-uszczelka-blok i krople zatrzymują się na misce olejowej. Patologiczna robota ale do ogarnięcia.

Opublikowano (edytowane)

Jaki przewod wchodzi do tego kroćca? Ten z nagrzewnicy ? Macie moze jakies foto dokladne co do tego kroćca.. ? :/ jaro, bede musial sprobowac czy jak odkrece korek na noc to nie bedzie nic kapalo..

Edytowane przez Cycu87
Opublikowano

IMG_9736.JPG

wygląda tak jest przykręcony z boku głowicy

Opublikowano

Suchutko obok tego króćca..

Opublikowano

Suchutko obok tego króćca..

Sprawdzałeś po nocy czy jak silnik był rozgrzany ??

Opublikowano (edytowane)

Auto bylo rozgrzane, i spędzilem przy nim cale 2, 3 godziny, więc to tak jakby już ostygł, tak moze nie do końca, ale nic tam nic nie było, nawet żadnego nalotu..

Panowie, nie wiem czy to cos zmienia ale jesli troche odkrece korek zbiorniczka wyrownawczego tak hmm o 20 stooni to plyn nie wycieka o.O co to moze byc?

Edytowane przez Cycu87
Opublikowano

Panowie mam taki problem cieknie mi spod czujnika temperatury w 1.8 ADR jakiego tak rozmiary jest oring????

Opublikowano

Więc tak panowie, wyciek ustał po tym jak odkręcilem korek, zakręciłem go spowrotem i odkręcilem tak hmm o 20 stopni, wina korka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...