noxes Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Panowie, kupiłem tu od kolegi zawór dv hybrydę na pudełku jest epman. Sprawa ma sie następujaco- dmucham w jeden koniec szczelny, dmucham w koniec po przekatnej tloczka i zypełnie jest nieszczelny. O co w tym chodzi? Czy zawor jest popsuty? Sprawa dosyć pilna bo samochód rozebrany.
krzysiekvtec Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Wcisnij tloczek palcem a tam gdzie podczepiasz podcisnienie zatkaj palcem i tloczek ma nie wrocić
noxes Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 W ten sposob jest szczelny. Mi chodzilo, o koniec który wychodzi z powrotem w dolot, dmuchnąc w niego jest przejscie na zewnatrz. Pisałem do sprzedawcy i powiedział, ze tak ma być, taka jest jego zasada działania i, że nie naciągnie brudu tamtedy w turbo(dla mnie to jest co najmniej dziwne). Co dziwne po jego zamontowaniu zgasl check:-) Ciekawe ile wzrosnie spalanie:-)
krzysiekvtec Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 check od wymiany dv nie gasnie bo to nie ma elektroniki, co do spalania tez w żaden sposob nie ma jak podnieśc ...
noxes Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 Ale check zgasł:-) To jest hybryda i ma otwarty przelot do atmosfery, a wiec turbo zaciągnie więcej niż to przepływka wyliczy. Sonda zobaczy ubogą mieszankę i doleje pb, czyż nie tak?
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Daj se spokój z ta hybrydą chińską epman za 15 $ nie będzie to działąc dobrze.
noxes Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 Póki co działa dobrze. W tej chwili lepsze to jak zablokowany w pozycji zamkniętej dv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się