Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby akumulator lub rozrusznik do wymiany?


Janis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj w ten mroźny dzień postanowiłem się przejechać do dziewczyny, lecz gdy przekręciłem kluczyk kontrolki zapaliły się normalnie, lecz lekko przygasły gdy przekręciłem kluczyk "dalej" , było zero reakcji. Kolega mi powiedział, że słaby akumulator - więc go podładowałem, lecz no.. to nic nie dało - ojciec powiedział, że prawdopodobniej rozrusznik, więc na pych odpaliłem " na dwójce ". I teraz mnie zastanawia, bardziej wiarygodna jest teoria ojca z rozrusznikiem lecz jestem zielony w tych sprawach. Prosiłbym o jakieś porady dot. tego, gdzie kupić takowy rozrusznik bądź jak to ojciec mówił coś ze szczotkami, że mogą być zasyfione więc podejrzewam rennowacje.
Na google poszukałem pare takowych tematów, na allegro przeglądałem rozruszniki i ceny są różne, więc wolę się spytać na forum gdzie głównie chodzi o A4 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze to ile volt ma aku i jakie masz ładowanie. To nakieruje na to co padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj jak coś rozrusznik nowy zamiennik Hans Pries . Mimo że chinol to jakość HP bdb. Jeżdżę juz 3 lata.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro nie ma, bądź nie umiem wyszukać - nie wiesz skąd mógłbym takowy nabyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt brak ofert. Lub juz nie sprzedają. Może teraz to już tylko Topran. Ale do 500 zł są jakieś. Tylko musisz odczytać nr swojego bo są różne.

Zobacz na forum u Dzika i Tom77 ewentualnie znajdź Wandeja na B6

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/28095-Części---najniższe-ceny-dla-forumowiczów,-Super-Rabaty!-PROMOCJA-MOTUL-:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, okazało się ze to na bank rozrusznik i renowacja mechanik zawołał 380zl, dac do niego czy szukać czegoś innego

Odnośnik do komentarza