Pioterek Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Witam, wiele opisów tego problemu już czytałem, jednakże rozwiązań może byc wiele. Mam nadzieje, że opis mojego przypadku będzie przez Was bardziej możliwy do zdiagnozowania. Proszę o pomoc. Na początku standardowo- na 4 biegu , obroty ok. 2800-3000 przy "rozpędzaniu" do 5ki wchodzi w tryb awaryjny - traci moc. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu stacyjki znów jest OK. Stwierdziłem że uszkodzona jest guma cisnieniowa ( ta łącząca plastikowa rurę z kolektorem) - potężna dziura. Po wymianie dodałem gazu i z tłumika poleciał czarny dym, jakby "przepaliły sie resztki, zgary. Czarny dym jednak był przez kilka minut. Poźniej był juz normalny. Po wymianie tej gumy stwierdziłem , że moc jest właściwa i nawet zniknąl efekt odcięcia mocy. Po przejechaniu ok. 1500 km znów problem powrócił. Z tym że teraz stwierdzam, że moc traci nie tylko na 4tym biegu, ale nawet na 5ym. Szczególnie deje sie odczuc przy jeździe pod wiatr albo przy dużym obciązeniu (kilka osób w aucie). Zauważyłem , że gumowy wąż idący z turbiny był zbyt luźny, że mogłem go spokojnie zdjąc bez popuszczenia opaski. Po dokręceniu poprawiła się nieco dynamika, ale nadal brak mi mocy. Zauważyłem , że wąż pod turbina (litera s) nieco przepuszcza olej, przepływomierz wydaje się byc czysty, bez zanieczyszczeń, a węże szczelne. Jak wykluczyc N75, katalizator i turbinę z podejrzeń? Niestety nie posiadam logów - poprzednie nic nie wskazały. Zapomniałem dodac, może cos bardzo ważnego- na zilnym silniku przy postoju, odczuwam zapach spalin wydobywający się z przednich otworów wentylacyjnych, intensywniejszy, gdy wentylacja jest włączona.
Musashi Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 pewnie inny odcinek dolotu jest sparcialy
spanky Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Jak wykluczyc N75, katalizator i turbinę z podejrzeń? Niestety nie posiadam logów - poprzednie nic nie wskazały. bez logow to jedyna opcja wymieniac wszsytko po kolei i obserwowac efekty ...
Pioterek Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 Zapomniałem dodac, może cos bardzo ważnego- na zilnym silniku przy postoju, odczuwam zapach spalin wydobywający się z przednich otworów wentylacyjnych, intensywniejszy, gdy wentylacja jest włączona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się